Noista alapeukkusista ynnä muusta skeidasta, millä meitä aina välillä ilahdutetaan, mukaan lukien erityisen näppärät trollit ja muut metsänpeikot. Pitäisikös tällekin voorumille laittaa sellainen haastattatelu jutani? Että ei nyt ihan jokainen isin tai äitin kullannuppu pääsisi tänne perseilemään. Itseäni ainakin jo hieman suoraan sanoen ärsyttää nämä kaiken karvaiset perseilijät joita silloin tällöin tänne ilmestyy. Tai sitten julkisesti esille näiden pellejen IP osoitteet ja lähetetään Miqqe käymään.
PPPP
^ Tätähän on haikailtu jo jonkin aikaa.
!http://i52.tinypic.com/ji2flj.jpg!
!http://media.riemurasia.net/albumit/m00/797491407.jpg!
Ketä toi tyttö on, ketä ammutaan blockerin kuvassa?
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
superiorjerde wrote: Ketä toi tyttö on, ketä ammutaan blockerin kuvassa?
KUKA toi tyttö...
Ei olla nyt Lohjalla, joten puhutaan ihan Suomea.
Flikka on Rebecca Black.
jaajaa. Vihataankohan sitä siellä
No, ainakin sen laulua.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: No, ainakin sen laulua.
Tehtäisköhän mustaki tollanen jos äänittäisin kun oon suihkussa =)
Toi sen ääni käy hermoille
Ärsyttää myös toi ketä sanan käyttö.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Ärsyttää myös toi ketä sanan käyttö.
Mä käytän usein ketä sanaa, esim. "Ketä toi on?"
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote: Mä käytän usein ketä sanaa, esim. "Ketä toi on?"
Ei kaikkea kannata julkisesti tunnustaa...
Uusi tunnustus!
Go Nipsu Go!! =D
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Mä käytän usein ketä sanaa, esim. "Ketä toi on?"
Ei sovi tälläinen kielenkäyttö meirän Viralliselle Kielioppipolliisille™ !
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Ei sovi tälläinen kielenkäyttö meirän Viralliselle Kielioppipolliisille™ !
Ketä säkin luulet olevas mua mua neuvomaan!
lol joku kielioppipoliisi. my ass
Ketä tääl ny uhoo...
EI SOWI JUMAAALAAAAUTA !
voi vittu tätä kielioppi skeidaa taas.... en suosittele alkaa haastaa riitaa siitä asiasta että kuinka korrektisti pitää kirjottaa johonkin saamarin netti sivustolle sillä saa meinaan musta hyvin suuren vihamiehen! oon käynyt sen sodan läpi jo vastaheitossa ja sielläkään ei tarvii enää mitään korrektia suomea puhua joten tuskin millään peliin liittyvällä sivustollakaan tarvitse????
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Ketä säkin luulet olevas mua mua neuvomaan!
lol joku kielioppipoliisi. my ass
Nipsu, tuo Mikael Agricolan vanha kätyri ja oikea tumppu.
Ei puhuta korrektisti, MUT JUMALAUTA MEHÄN KIRJOTETAAN!
No joo, itteä ei niin hirveesti häiritte muu ku Turun murre (se o vitu ruma koira...) ja siihen liittyy just toi "ketä" sanan väärinkäyttö.
Intissä yks alikersantti ei kestäny sitä kun käytin ketä-sanaa ja aina huomautti ja valitti mulle siitä. Ihan vittuillakseni käytin sitten tota sanaa vielä enemmän sille puhuessa. ;D
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote: Intissä yks alikersantti ei kestäny sitä kun käytin ketä-sanaa ja aina huomautti ja valitti mulle siitä. Ihan vittuillakseni käytin sitten tota sanaa vielä enemmän sille puhuessa. ;D
mä oon niin tyhmä että mä olisin varmaan ruvennu nipottaa sille takasin...
Vastauksena käyttäjälle OMGxan
Arkk1Enkel1 wrote:
mä oon niin tyhmä että mä olisin varmaan ruvennu nipottaa sille takasin...
Mä nipotin sille aina takaisin. Oltiin tosin tupakavereita, joten sotilaallisuudesta ei ollut puhettakaan ku puhuin sille.
yllättäen joku moinen nipotus vaa lisää halua kiusata :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.