PPPP

hulluseon
/

Noista alapeukkusista ynnä muusta skeidasta, millä meitä aina välillä ilahdutetaan, mukaan lukien erityisen näppärät trollit ja muut metsänpeikot. Pitäisikös tällekin voorumille laittaa sellainen haastattatelu jutani? Että ei nyt ihan jokainen isin tai äitin kullannuppu pääsisi tänne perseilemään. Itseäni ainakin jo hieman suoraan sanoen ärsyttää nämä kaiken karvaiset perseilijät joita silloin tällöin tänne ilmestyy. Tai sitten julkisesti esille näiden pellejen IP osoitteet ja lähetetään Miqqe käymään.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote: Ketä toi tyttö on, ketä ammutaan blockerin kuvassa?

KUKA toi tyttö...

Ei olla nyt Lohjalla, joten puhutaan ihan Suomea.

Flikka on Rebecca Black.

superiorjerde
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: No, ainakin sen laulua.

Tehtäisköhän mustaki tollanen jos äänittäisin kun oon suihkussa =)

Toi sen ääni käy hermoille

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Ärsyttää myös toi ketä sanan käyttö.

Mä käytän usein ketä sanaa, esim. "Ketä toi on?"

TeroKortelainen
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Mä käytän usein ketä sanaa, esim. "Ketä toi on?"

Ei kaikkea kannata julkisesti tunnustaa...

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote:

Mä käytän usein ketä sanaa, esim. "Ketä toi on?"

Ei sovi tälläinen kielenkäyttö meirän Viralliselle Kielioppipolliisille™ !

Nipsuhuuli
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Ei sovi tälläinen kielenkäyttö meirän Viralliselle Kielioppipolliisille™ !

Ketä säkin luulet olevas mua mua neuvomaan!

lol joku kielioppipoliisi. my ass

OMGxan
/

voi vittu tätä kielioppi skeidaa taas.... en suosittele alkaa haastaa riitaa siitä asiasta että kuinka korrektisti pitää kirjottaa johonkin saamarin netti sivustolle sillä saa meinaan musta hyvin suuren vihamiehen! oon käynyt sen sodan läpi jo vastaheitossa ja sielläkään ei tarvii enää mitään korrektia suomea puhua joten tuskin millään peliin liittyvällä sivustollakaan tarvitse????

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote:

Ketä säkin luulet olevas mua mua neuvomaan!

lol joku kielioppipoliisi. my ass

Nipsu, tuo Mikael Agricolan vanha kätyri ja oikea tumppu.

DarkWarjo
/

Ei puhuta korrektisti, MUT JUMALAUTA MEHÄN KIRJOTETAAN!

No joo, itteä ei niin hirveesti häiritte muu ku Turun murre (se o vitu ruma koira...) ja siihen liittyy just toi "ketä" sanan väärinkäyttö.

Nipsuhuuli
/

Intissä yks alikersantti ei kestäny sitä kun käytin ketä-sanaa ja aina huomautti ja valitti mulle siitä. Ihan vittuillakseni käytin sitten tota sanaa vielä enemmän sille puhuessa. ;D

OMGxan
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Intissä yks alikersantti ei kestäny sitä kun käytin ketä-sanaa ja aina huomautti ja valitti mulle siitä. Ihan vittuillakseni käytin sitten tota sanaa vielä enemmän sille puhuessa. ;D

mä oon niin tyhmä että mä olisin varmaan ruvennu nipottaa sille takasin...

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle OMGxan

Arkk1Enkel1 wrote:

mä oon niin tyhmä että mä olisin varmaan ruvennu nipottaa sille takasin...

Mä nipotin sille aina takaisin. Oltiin tosin tupakavereita, joten sotilaallisuudesta ei ollut puhettakaan ku puhuin sille.

Kirjaudu sisään vastataksesi.