!http://www.quimbyformayor.com/wp-content/uploads/2010/12/fail12.jpg!
PPPP
Kattokkee jos on jäänyt näkemättä.
Dokumenttiprojekti: The Cove - Meren salaisuus (K11) (K11) Oscar-palkittu trillerimäinen dokumenttielokuva paljastaa japanilaisen pikkukaupungin lähistöllä olevan delfiiniteurastamon julman toiminnan. O: Louie Psihoyos USA 2008
e/siis kohta TV 2
Soon synccä doccari :(
!http://tvmedia.ign.com/tv/image/article/104/1040366/southpark-1311_whale-whores1_1256832638.jpg!
Ojojjoi, huome kattoo formuloita ja Aussi V8 supercarssei :P
Uusi superauto
Joo näyttää silt et joskus ko palaa forzan pariin ni aika kuluu holdeneilla kruisaillessa :)
Vastauksena käyttäjälle Vally85
Vally85 wrote: V8:ja parhammillaan
Kaverithan veti melkein yhtä hyvin ku Skimmi ja Bani Maplella :)
Tajuttoman makeeta katsottavaa!!!!
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=kspPE9E1yGM&feature=player_embedded]Slipknot ja Bieber.[/linkki]
Ei jessus mikä myrsky tuol pihalla.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Ei jessus mikä myrsky tuol pihalla.
tuli tännekkin!
http://uk.kotaku.com/5785173/kinect+enabled-forza-4-would-incorporate-head-tracking-survey-says
-
10 kertaa parempaa grafiikkaa uhotaan, hieman epäilyttää kylläkin
-
500 autoa, 80 valmistajaa
-
Kyselyssä mainittiin että halutaanko Forza 5:een TDU:n tapainen free roam
-
Jeremy Clarkson mukana esittelemässä autoja
-
Uudenlainen ura-moodi
-
Kinect -tuki tietenki myös
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote:
- Kyselyssä mainittiin että halutaanko Forza 5:een TDU:n tapainen free roam
^ Toi olis aikas helvetin kova! Cruisailla kavereitten kanssa HYVÄLLÄ ajettavuudella, tosin toteutus hankalempi ja pelin alkuperäinen idea jäisi ehkä tämän varjoon, tiedä sitten.
Can't wait...
Tilt tv:stä luin:
Forza 4 haastaa Gran Turismon, jää puoleen siitä Xbox 360:n ajopelien lippulaivasarjan neljäs osa Forza Motorsport 4 ilmestyy näillä näkymin syksyllä - tarkkaa julkaisupäivämäärää ei ole vielä annettu.
Kotaku oli kuitenkin saanut jo tietoonsa jotain yksityiskohtia pelistä. Pelissä tulee olemaan yli 500 autoa 80 eri valmistajalta - puolet siitä, mitä Gran Turismo 5:ssä oli. Uratilan nimi tulee olemaan Automotive world tour. Autopornon ystäville on oma autojen esittelytila, jossa merkkejä ja autojen ominaisuuksia esittelee Top Gear -tv-sarjasta tuttu Jeremy Clarkson.
Lisäksi pelissä on Kinect-tuki, ja se tulee olemaan markkinointijargonin mukaan myös "10 kertaa parempi kuin edellinen Forza".
Mitähän ne GT5:n 1000 autoa ovat? about 700 on pikselimössöä pyörillä...
Ihan satanan raju tuuli ulkona.. Minkäköhän helvetin myrsky on alkamassa?
Tääläpäin ei tuule ja aurinko paistaa :)
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote: 1- 10 kertaa parempaa grafiikkaa uhotaan, hieman epäilyttää kylläkin 2- 500 autoa, 80 valmistajaa 3- Kyselyssä mainittiin että halutaanko Forza 5:een TDU:n tapainen free roam 4- Jeremy Clarkson mukana esittelemässä autoja 5- Uudenlainen ura-moodi 6- Kinect -tuki tietenki myös
- Saapa joo nähdä...
- Aika yks ja sama, jos ratoja ei oo lisää..
- Eli ei tuu 4?
- "nice" (turhaa siis)
- Mahtaako tarjota mitää mullistavaa? Tuskin...
- Ei koske minua..
Eli jos uudistukset jää tälle tasolle, jää peli hyllyyn.
Täällä ikkunat helisee ja joku juttu paukkuu seinää vasten
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Ihan satanan raju tuuli ulkona.. Minkäköhän helvetin myrsky on alkamassa?
Sama täälä. Kiva koulun pihasta lähtee ku kattelee niitä pyöriä, jokka ei ollu pyörätelineessä (mukaanlukien oma) niin dominona kaatunu kaikki pyörät : D Kiva sitten oma kaivaa sieltä välistä..
Kirjaudu sisään vastataksesi.