Levy-yhtiöt haluavat enemmän rahaa kuin maapallolta löytyy "Kuka edes lataa LimeWirestä mitään?" kommentoin heti. Eikä se ole LimeWIren syy että käyttäjät käyttävät väärin ohjelmaa.
PPPP
Oli mukavaa ajaa pyörällä kotiin, rakeita alko satamaan niin p*rkeleesti, ettei pystyny etee kattomaa. No sittenkun pääsin kotiin niin sade loppu, ja alko melkee heti aurinko paistamaan.
Uusi raekuuro
Vittumaisia nuo koulun pyörätelineet ku pyörän rengas ei mee siihe millää. Hyvä jos puoliks menis : D Jos en väärin muista nii renkaan leveys mulla on 2.40 eessä ja 2.45 takana. Tuumina. Harrastepyörässä sitten on 2.30 molemmat renkaat. Tuo toinen on käyttödirtti ja toisella sitten meen vaan halilla tai mettässä.
Tänään katsomaan Ismo Leikolan show :D
Joo perun aiemmat sanani, täälläkin tuulee aika ketusti, totesin sen kun pääsin koulusta, ja 40km matka bussilla 3-tietä, kyllä meinaa välillä otti tuuli kivasti rekkoihin ja busseihin kiinni.
!http://irc-galleria.net/chatserver/uploaded/IMG_130095687919_t2011_03_24_16_44_26_996_u3349621_c3241017_m6777880.gif!
Nonii, sähkötki katkes 40 minuutiks...
106 \m/
Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI
Alchemist FI wrote: Tänään katsomaan Ismo Leikolan show :D
Ja mä meen tänää kattoo Sami Hedbergiä :D
Mä meen kattomaan Skimmyä elokuussa.
Touche, Sfäiski voitti ekan erän..
Huomasin tossa kun pasilaa katoin, että repomies sanoi "Olet hankalin ihminen KETÄ tunnen"
Se oikea PPPP !
Mukavan kirpakka ja raikas toi Jaffa Yuzu Booster.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/fingerpori_kaupunginjohtaja.jpeg!
Kukaan täällä hyvä derivoimaan yms. yms.?
Olis tämmöönen tehtävä huomiseksi: Suoran ympyrälieriön muotoinen kanneton astia, jonka tilavuus on 2L. Mikä on astian korkeus ja pohjaympyrän säde senttimetreinä siinä tilanteessa, kun astian kokonaispinta-ala on oltava mahd. pieni?
Aivot hiaman solmussa atm. =S
!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135254454680.gif!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Kukaan täällä hyvä derivoimaan yms. yms.?
Olis tämmöönen tehtävä huomiseksi: Suoran ympyrälieriön muotoinen kanneton astia, jonka tilavuus on 2L. Mikä on astian korkeus ja pohjaympyrän säde senttimetreinä siinä tilanteessa, kun astian kokonaispinta-ala on oltava mahd. pieni?
Aivot hiaman solmussa atm. =S
Nyt pistit pahan... Veikaan silti vastaukseksi Kanada tai tissit.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Kukaan täällä hyvä derivoimaan yms. yms.?
Olis tämmöönen tehtävä huomiseksi: Suoran ympyrälieriön muotoinen kanneton astia, jonka tilavuus on 2L. Mikä on astian korkeus ja pohjaympyrän säde senttimetreinä siinä tilanteessa, kun astian kokonaispinta-ala on oltava mahd. pieni?
Aivot hiaman solmussa atm. =S
apua etsintöihin: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lieriö (eipäs pystynyt linkkaan tollasta Ö:n sisältävää urlia.. JÄNNÄ!)
nyt nukkuun saatana
Sain vastaukseksi säteeksi 25 senttiä ja korkeudeksi sentin. Ei ihan kuulosta oikianlaiselta. Ihan sama. enää en jaksa. Koisiin!
hyvä potta.
Köyhä Ritari
Kauan kestää tulla xboxlivecode.netistä koodi sähköpostiin?
Selittäkääs mistä johtuu korkeahko ping ? Itsellä pyörii 30-50 paikkeilla kokoajan. Ja haittaa boxilla pelailua.
Kirjaudu sisään vastataksesi.