PPPP

RealBlocker
/

Oli mukavaa ajaa pyörällä kotiin, rakeita alko satamaan niin p*rkeleesti, ettei pystyny etee kattomaa. No sittenkun pääsin kotiin niin sade loppu, ja alko melkee heti aurinko paistamaan.

El PiNk DeViL
/ /

Vittumaisia nuo koulun pyörätelineet ku pyörän rengas ei mee siihe millää. Hyvä jos puoliks menis : D Jos en väärin muista nii renkaan leveys mulla on 2.40 eessä ja 2.45 takana. Tuumina. Harrastepyörässä sitten on 2.30 molemmat renkaat. Tuo toinen on käyttödirtti ja toisella sitten meen vaan halilla tai mettässä.

Mace
/

Joo perun aiemmat sanani, täälläkin tuulee aika ketusti, totesin sen kun pääsin koulusta, ja 40km matka bussilla 3-tietä, kyllä meinaa välillä otti tuuli kivasti rekkoihin ja busseihin kiinni.

superiorjerde
/

!http://irc-galleria.net/chatserver/uploaded/IMG_130095687919_t2011_03_24_16_44_26_996_u3349621_c3241017_m6777880.gif!

kaijanen
/

Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI

Alchemist FI wrote: Tänään katsomaan Ismo Leikolan show :D

Ja mä meen tänää kattoo Sami Hedbergiä :D

vaiski75
/

Mä meen kattomaan Skimmyä elokuussa.

Touche, Sfäiski voitti ekan erän..

superiorjerde
/ /

Huomasin tossa kun pasilaa katoin, että repomies sanoi "Olet hankalin ihminen KETÄ tunnen"

FINBULLET
/

!http://pics.kuvaton.com/kuvei/fingerpori_kaupunginjohtaja.jpeg!

Finski fani
/

Kukaan täällä hyvä derivoimaan yms. yms.?

Olis tämmöönen tehtävä huomiseksi: Suoran ympyrälieriön muotoinen kanneton astia, jonka tilavuus on 2L. Mikä on astian korkeus ja pohjaympyrän säde senttimetreinä siinä tilanteessa, kun astian kokonaispinta-ala on oltava mahd. pieni?

Aivot hiaman solmussa atm. =S

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Kukaan täällä hyvä derivoimaan yms. yms.?

Olis tämmöönen tehtävä huomiseksi: Suoran ympyrälieriön muotoinen kanneton astia, jonka tilavuus on 2L. Mikä on astian korkeus ja pohjaympyrän säde senttimetreinä siinä tilanteessa, kun astian kokonaispinta-ala on oltava mahd. pieni?

Aivot hiaman solmussa atm. =S

Nyt pistit pahan... Veikaan silti vastaukseksi Kanada tai tissit.

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Kukaan täällä hyvä derivoimaan yms. yms.?

Olis tämmöönen tehtävä huomiseksi: Suoran ympyrälieriön muotoinen kanneton astia, jonka tilavuus on 2L. Mikä on astian korkeus ja pohjaympyrän säde senttimetreinä siinä tilanteessa, kun astian kokonaispinta-ala on oltava mahd. pieni?

Aivot hiaman solmussa atm. =S

apua etsintöihin: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lieriö (eipäs pystynyt linkkaan tollasta Ö:n sisältävää urlia.. JÄNNÄ!)

nyt nukkuun saatana

Finski fani
/

Sain vastaukseksi säteeksi 25 senttiä ja korkeudeksi sentin. Ei ihan kuulosta oikianlaiselta. Ihan sama. enää en jaksa. Koisiin!

djrunkkari
/

Kauan kestää tulla xboxliveco​de.netistä koodi sähköpostiin?

Mudinski
/

Selittäkääs mistä johtuu korkeahko ping ? Itsellä pyörii 30-50 paikkeilla kokoajan. Ja haittaa boxilla pelailua.

Kirjaudu sisään vastataksesi.