PPPP

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Pst! Pottae ollunna kolmas T10 valokuva kisassa . Hurraa.

Hui! Tämä oli kyllä yllätys.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote: Selittäkääs mistä johtuu korkeahko ping ? Itsellä pyörii 30-50 paikkeilla kokoajan. Ja haittaa boxilla pelailua.

Se laittaa kuukleen vaikkapa "korkea ping" hauksi ja lukee sen sieltä.Jännä on tuo Ping.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Kauan kestää tulla xboxliveco​de.netistä koodi sähköpostiin?

Riippuu yleensä siitä,missä työvuorossa Kaitsu on.Nopeasti hän yleensä toimii eli laittaa heti,kun koneelle pääsee.

Toimitusajat alkaen 16.3.2010 (voimassa toistaiseksi) Arkisin 19:30-21:00

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Se laittaa kuukleen vaikkapa "korkea ping" hauksi ja lukee sen sieltä.Jännä on tuo Ping.

Palveluntarjoaja käyty jo lävitse ja vastauksen sain niinkin tylysti kuin "Se on kuulkaa herra nyt ihan teidän päässänne vika".

Paloi käämi.

Modeemi startattu monet kerrat uudelleen/resetoitu. Omituisinta että vaikka koneet ovat kiinni niin boxilla esim. Codit lagaavat suomihostilla. 8/1 kaista josta speedtestin mukaan nopeus nyt download 4-5Mbps ja upload on 0.4Mbps, ping 42ms

Pingtest.com sivulla kun teen ping testin niin "Packet loss" testiin tulee failed lähes joka kerta. Jitteri 20ms... Jos ei tule failed niin 0% packet loss ja 1ms Jitter.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: ^Onko tuo ping-ongelma ilmennyt vasta hiljattain vai onko ollut aina noin?

No noin viikko sitten alkoi ongelmat. Siitä lähtien pätkässyt netti myös. 1-3 kertaa päivässä...

Mutta oikeasti hyvää asiakaspalvelua Elisalla !

Pottae
/

Yks konsti voipi toimia vielä, mutta veikkaan kyllä ettei tuo ongelma johdu siitä.

Elikkäs kokeile jotain toista nettijohtoa. Itellä oli joskus joku tosi vanha piuha ja ihmettelin miksi netti pätki välillä. Meinattiin ostaa uusi modeemi, mutta onneksi siihen netin pätkimiseen auttoi vain piuhan vaihtaminen.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Yks konsti voipi toimia vielä, mutta veikkaan kyllä ettei tuo ongelma johdu siitä.

Elikkäs kokeile jotain toista nettijohtoa. Itellä oli joskus joku tosi vanha piuha ja ihmettelin miksi netti pätki välillä. Meinattiin ostaa uusi modeemi, mutta onneksi siihen netin pätkimiseen auttoi vain piuhan vaihtaminen.

Täytyy tuotakin kokeilla... Modeemi on tuolla toisessa huoneessa ja siitä lähtee 5m verkkopiuha tänne huoneeseen reitittimelle ja siitä sitten boxille ja koneelle. Täytyy kokeilla otttaa tuo reititinkin vaikka pois välistä.

Tuomo33
/

Siis sulla on mudi tällänen/tyylinen

!http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxJWsAXLgfEKTRGs9DTLBar9i75Xp0UQSNg7id8OuzhmFCJvLOkA!

Itsellä oli silloin "laajakaista" aikaan ongelmia, ku piti tolasen kautta viädä piuha poksille.. En tiädä liittykö asiaan...

Mudinski
/

Yksi piuha sisään ja saa 8 markkaa pihalle. 5-10e tuo reititin maksoi Tokmannillla ja ollut nyt n.6kk käytössä 24h päällä... Voi olla ottanut itteensäkin...

Tuomo33
/

^^ Se on melko varmaan mahdollista.. En nyt uskois että tuolaset laitteet jossa, ei taida olla juurikaan minkäänlaista jäähdytystä, kestäis tuolasen ajan koko ajan päällä.. Kanattaa tosiaan kokeila yhdellä puhalla modeemista suoraan koneeseen.

hulluseon
/

Heh, ihmettelin että minkähän takia tuo padin ladattava akku lämpiää niin pirusti ja pitää virtansa huononlaisesti. Selvisi. Näkyy vuotavan kiinalainen akku. Oli kyllä kalliskin. Jotain 4-5 euroa kaikkine lataus piuhoineen. Siihen jäi Pätmänin peluut illalla.

Finski fani
/ /

Baarireissu peruuntui. =( Kellään tiatoa, mistä näkisi WRC:tä netistä?

vaiski75
/

Buni käski tänne.. .. Hö.. Eikun hei, oli mulla jotain asiaakin mielen päällä. Vai oliko se taas joku tyhmä tarina, mitä ei ole koskaan tapahtunut? Jumaleisson kun väsyttää.. Hei! Nyt muistan.. Lupauduin menemään naimisiin yhden kauniin daamin kanssa, mitä en ole kertaakaan kokeillut ja mainitsin tämänkin epäkohdan keskustelussa.. Tulevaisuus on taas yllätyksiä täynnä ja katsotaan miten Sfäiskin käy..

Ac3Way
/

Vielä parempaa, kohta alkaa kolmas tipaton viikko!!!

Finski fani
/

!http://thatwillbuffout.files.wordpress.com/2011/03/funny-car-photos-what-noise-ordinance.jpg!

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Niin paha olo notta sukat pois!

siun pitää tankata lisää, ni helpottaa! E:itekki jo vaihdoin jo sukat=sekin auttaa :) E: ja kalsatirit joo vaihdoin , tai jojo kalsarit vaihtelin, onneks tääl o hyvä vaihtopalvelu

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Se olis sitten Shifti testaukseen..

Se kertoo sitten ihan heti kohta millainen on ajotuntuma ja päivittää 15min välein miltä se tuntuu.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Päivitys 1. Blaa blaa blaa.

15 min ^slurp^

Päivitys 2. Lumienkeli.

Sille käy "Sfäiskit".Testaa,eikä muista millainen se oli.

Kirjaudu sisään vastataksesi.