Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Päivitys 1. Blaa blaa blaa.
15 min ^slurp^
Päivitys 2. Lumienkeli.
lumienkeli kertoo jo paljon
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Päivitys 1. Blaa blaa blaa.
15 min ^slurp^
Päivitys 2. Lumienkeli.
lumienkeli kertoo jo paljon
Slurp
Testaus alkaa vasta puolen tunnin päästä, piti käydä Hesessä ja nyt menee hetki kahvin kanssa..
FIA GT1 nyt livenä, jos jotain kiinnostaapi katsella.
Vastauksena käyttäjälle warcryFIN
warcryFIN wrote: http://gt1world.com/gt1tv
FIA GT1 nyt livenä, jos jotain kiinnostaapi katsella.
toi mimmi o aika lämpönen!
Vastauksena käyttäjälle warcryFIN
warcryFIN wrote: http://gt1world.com/gt1tv
FIA GT1 nyt livenä, jos jotain kiinnostaapi katsella.
ekat tuplat toivottavasti ei toistu :)
Mä olen Spotifyn orja.. Mä olen tästä asiasta syyttämässä jotakin, heti kun muistan nimen..
Sieltä muuten löytyy Turun parasta musiikkia, Eurooppa 3.sta..
Mie syytän ylleensä Sfinksiä ja Shimmyä, koskaan ei mene kaksi väärin.
Jos miulla on viinakset loppu,syytän Bania,jos Saipa häviää,syytän Kaijasta,jos mie en muista mistä syyttää ketään,syytän Bania,jos ei oo naisia,syytän Sfäiskiä,jos en skeksi syytä syyttää ketään,syytän Sfinksiä.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Jos miulla on viinakset loppu,syytän Bania,jos Saipa häviää,syytän Kaijasta,jos mie en muista mistä syyttää ketään,syytän Bania,jos ei oo naisia,syytän Sfäiskiä,jos en skeksi syytä syyttää ketään,syytän Sfinksiä.
aika perusteellista, henkisesti syytä viinan puutteesta aina kuka milloinkin lähinnä on, eli sfinski varmasti, miulla o aina tanssi kese, tai jos ei o, ni mie alan!
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mie syytän ylleensä Sfinksiä ja Shimmyä, koskaan ei mene kaksi väärin.
josks ens kiekka janskättää, nyt jos koskaan... eli... jos en koskaan palaa, odotathan minua täällä johnn?
onneks soini sai lotossa yhden oikein.... nyt kaikki joukolla ravivihjeitä hakemaan tinpalta!
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Jos miulla on viinakset loppu,syytän Bania,jos Saipa häviää,syytän Kaijasta,jos mie en muista mistä syyttää ketään,syytän Bania,jos ei oo naisia,syytän Sfäiskiä,jos en skeksi syytä syyttää ketään,syytän Sfinksiä.
How about Mudi ?
TÄMÄ ON BONUS !
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
FGB Mudi wrote:
How about Mudi ?
Jos miul ei oo kuskii,syytän ja soitan Mudille.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Jos miul ei oo kuskii,syytän ja soitan Mudille.
Ei ollut kyllä yhtään hyvä tämä. Pystyt parempaan ! Yritä edes !
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
FGB Mudi wrote:
Ei ollut kyllä yhtään hyvä tämä. Pystyt parempaan ! Yritä edes !
Tämä olla hjuja.Mudi ajaa,Skimmy huutelee ja maksaa löpöt.
Jaa että Skimmy oli uutisissakin joskus
Huhhuh millanen ilta/yö. Varsinkin mun pyöräily kotiin oli varmasti huimaa nähtävää. Keskellä autotietä miten sattuu, ja kikattelin vielä yksikseni siihen päälle. (Must be teh brownies)
Nyt sitten kouluhommien pariin loppupäiväksi. Miä en jua enää ikuna!
En haluais ruinata, mutta nyt on pakko... Olisko kellään antaa 48h liveä? Tänään loppu live ja kavereiden kanssa pitäis vielä netissä vääntää, että jos joku antelias forza-nolife haluaisi auttaa toista, olisin todella kiitollinen. Yksityisviesillä tänne tai liveen.
Kiitos.
/edit, asia kunnossa,
Vastauksena käyttäjälle v7ville
villek00 wrote:
Koskas oot palaamassa? :)
Parin viikon päästä palaillaan, eli huhtii alkuu tullaa Suomen kamaralle takasi.
Ei perkele kyl sanattomaks veti noi formulat, ei ikin uskois kui jumalattoma kovaa metelii ne pitää, ja kui jumalattoma lujaa ne menee :D. Nauroi tänää ko oottelin junaa Southern Cross asemalla Melbournessa ja itse kisa oli meneillää. Niitte meteli kuulu sinne asti ja SC:ltä o Albert Parki radalle joku viitisen kilsaa matkaa :D :D
Itkua meinasin eilen vääntää,kun huomasin missanneeni Matti Pellonpää-dokkarin,mutta sehän tulloo pikauusintana ihan kohta. Jippii!!! Kai se olisi ollut tuolla Yle areenallakin katsottavissa,mutta mieluummin näin!
Tyähakemus lähetetty. Saa nähä tärppääkö..
Asensin pitkästä aikaa taas Flatout 1 koneelle. On kyllä aivan mahtava peli. Nykyään flatoutit menny vaan huonompaa suuntaan. Harmi vaan ettei kukaan pelaa sitä enää netissä, ainakaan mä en löydä yhtää servua. !http://farm6.static.flickr.com/5146/5565084230_f8aea021e6.jpg!
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Tyähakemus lähetetty. Saa nähä tärppääkö..
Onnea, toivotaan että saat paikan. Nyky suomessa on alle 18- vuotiaan vaikea saada työ-paikka, ellei ole "suhteita pomoon".
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Tyähakemus lähetetty. Saa nähä tärppääkö..
Vain yksikö? Ite lähettelen yleensä semmosta 50:en luokkaa, enkä esimerkiksi siltikään viime kesänä saanu minkäänlaista hommaa... Suosittelen lähettämään lisää hakemuksia, jos oikeasti halajaa töitä.
Onnea tyänhakuun!
Kirjaudu sisään vastataksesi.