PPPP

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle RealBlocker

RealBlocker wrote: Asensin pitkästä aikaa taas Flatout 1 koneelle. On kyllä aivan mahtava peli. Nykyään flatoutit menny vaan huonompaa suuntaan. Harmi vaan ettei kukaan pelaa sitä enää netissä, ainakaan mä en löydä yhtää servua. !http://farm6.static.flickr.com/5146/5565084230_f8aea021e6.jpg!

Asennetaan kaikki tää ja otetaan Jokkista! ;D

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle RealBlocker

RealBlocker wrote: Asensin pitkästä aikaa taas Flatout 1 koneelle. On kyllä aivan mahtava peli. Nykyään flatoutit menny vaan huonompaa suuntaan. Harmi vaan ettei kukaan pelaa sitä enää netissä, ainakaan mä en löydä yhtää servua.

Itseasiassa mulla on tämä kyseinenpeli, mutta ei konetta joka pyörittää sopivissa lämööissä : /

Mutta tää on tosiaan paras flat out ikinä :D

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Vain yksikö? Ite lähettelen yleensä semmosta 50:en luokkaa, enkä esimerkiksi siltikään viime kesänä saanu minkäänlaista hommaa... Suosittelen lähettämään lisää hakemuksia, jos oikeasti halajaa töitä.

Onnea tyänhakuun!

Ei 14-vuotias pääse kun lehdenjako hommiin ja täälä Seinäjoella ei oo kun yks paikka joka hakee mun ikäsiä niihi hommiin. Lähettäsin itekkin jos olis ikää enemmä. No, vuoden päästä sitten kesätöihin niin sitten on jo enemmän valinnanvaraa.

v7ville
/

Juon Siideriä, Syön Mozzarella-Parsakaali pastaa ja katton Pasi Viherahon videoita, onko normaalia?

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Huomio! Kilpailujen alkamis ajat pitää siirtää tunnilla taaksepäin.

Miksi? Minusta tämä kello 19 on ihan hyvä.

Pure Black40
/

Vittu mä häivyn. Pitäkee tunkkinne...

Siis mistä, MISTÄ näitä tulee? KUKA näitä tekee?!?! FRC is doomed.

joonas6
/

hirveesti tekee teinit profiileja että pääseevät uhoomaan kun ei oo elämällä muuta sisältöö

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Miksi? Minusta tämä kello 19 on ihan hyvä.

Jokkikset alkaa mun näytön mukaan nytten klo 20:00, kun noita kelloja siirrettiin etiäppäin.

jimmykojootti
/

Kyllä potuttaa nää jannut! Kamalasti uusia naamoja ja jokainen on haukkumassa hyviä tyyppejä, kuvia, eventtejä. MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU??!!!

v7ville
/

Joku katkeroitunu käyttäjä tekee uusia kokoajan, mutta toivottavasti kaikki muuttuu kohta..

jimmykojootti
/

Pystyiskö joku mahdollisesti kattoon näiden huutelijoiden ip osoitteet. Katsokaas jos asian laita onkin niin, että yks ja sama tyyppi tekee uusia profiileja kokoajan-

hulluseon
/

No jos tuo on sinun veljes Pure, niin miten vanha se on? Meinaan en ainakaan uskos että sua vanhempi. Lyö silti.

Pure Black40
/ /

Siis en usko että tuo PATUKKA69 mun veli ainakaan on, mutta tuli mieleen mainita koska nickit muistuttivat toisiaan jonkun verran. (Jos se kuitenkin on, letku kutsuu)

Kirjaudu sisään vastataksesi.