Ja jos lupaavat soittaa, niin me on hävitty tää peli.
PPPP
Vastauksena käyttäjälle RealBlocker
RealBlocker wrote: Asensin pitkästä aikaa taas Flatout 1 koneelle. On kyllä aivan mahtava peli. Nykyään flatoutit menny vaan huonompaa suuntaan. Harmi vaan ettei kukaan pelaa sitä enää netissä, ainakaan mä en löydä yhtää servua. !http://farm6.static.flickr.com/5146/5565084230_f8aea021e6.jpg!
Asennetaan kaikki tää ja otetaan Jokkista! ;D
Vastauksena käyttäjälle RealBlocker
RealBlocker wrote: Asensin pitkästä aikaa taas Flatout 1 koneelle. On kyllä aivan mahtava peli. Nykyään flatoutit menny vaan huonompaa suuntaan. Harmi vaan ettei kukaan pelaa sitä enää netissä, ainakaan mä en löydä yhtää servua.
Itseasiassa mulla on tämä kyseinenpeli, mutta ei konetta joka pyörittää sopivissa lämööissä : /
Mutta tää on tosiaan paras flat out ikinä :D
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Vain yksikö? Ite lähettelen yleensä semmosta 50:en luokkaa, enkä esimerkiksi siltikään viime kesänä saanu minkäänlaista hommaa... Suosittelen lähettämään lisää hakemuksia, jos oikeasti halajaa töitä.
Onnea tyänhakuun!
Ei 14-vuotias pääse kun lehdenjako hommiin ja täälä Seinäjoella ei oo kun yks paikka joka hakee mun ikäsiä niihi hommiin. Lähettäsin itekkin jos olis ikää enemmä. No, vuoden päästä sitten kesätöihin niin sitten on jo enemmän valinnanvaraa.
Tappajan näköinen mies oli perkeleen hyvä sarja.
Juon Siideriä, Syön Mozzarella-Parsakaali pastaa ja katton Pasi Viherahon videoita, onko normaalia?
Ei ole.Mene heti lääkäriin.
Uusi viikko uudet kujeet.
Huomio! Kilpailujen alkamis ajat pitää siirtää tunnilla taaksepäin.
Repesin lopussa kun tuli tuttuja naamoja. http://www.radiorock.fi/videot?vt=video&vid=134019 Kaverit päässy.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Huomio! Kilpailujen alkamis ajat pitää siirtää tunnilla taaksepäin.
Miksi? Minusta tämä kello 19 on ihan hyvä.
"pasila on loistosarja vaikka oonkin eiku te ootte homoja!!!!!"
Vittu mä häivyn. Pitäkee tunkkinne...
Siis mistä, MISTÄ näitä tulee? KUKA näitä tekee?!?! FRC is doomed.
hirveesti tekee teinit profiileja että pääseevät uhoomaan kun ei oo elämällä muuta sisältöö
!http://www.supremepower.co.uk/Happy%20Onions.jpg!
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Miksi? Minusta tämä kello 19 on ihan hyvä.
Jokkikset alkaa mun näytön mukaan nytten klo 20:00, kun noita kelloja siirrettiin etiäppäin.
Kyllä potuttaa nää jannut! Kamalasti uusia naamoja ja jokainen on haukkumassa hyviä tyyppejä, kuvia, eventtejä. MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU??!!!
Joku katkeroitunu käyttäjä tekee uusia kokoajan, mutta toivottavasti kaikki muuttuu kohta..
Vinkulelut käärmeissään. Ihme kyy_kärmeksiä.
Pystyiskö joku mahdollisesti kattoon näiden huutelijoiden ip osoitteet. Katsokaas jos asian laita onkin niin, että yks ja sama tyyppi tekee uusia profiileja kokoajan-
Jonkun kaverilistalta nämä vajukit löytyy..
Ei niistä kannata välittää. Huomioo ne vaa haluaa
Terve -_-
No jos tuo on sinun veljes Pure, niin miten vanha se on? Meinaan en ainakaan uskos että sua vanhempi. Lyö silti.
Siis en usko että tuo PATUKKA69 mun veli ainakaan on, mutta tuli mieleen mainita koska nickit muistuttivat toisiaan jonkun verran. (Jos se kuitenkin on, letku kutsuu)
Kirjaudu sisään vastataksesi.