PPPP
Hmmm, netti katkes äsken yhtäkkiä. Käynnistin modeemin uudellee monta kertaa muttei se auttanu mitää. Sit rupes ketuttaa ja kopautin sitä kerran nyrkillä, heti rupes toimii. :) Jännä juttu..
Uusi netti
Vastauksena käyttäjälle RealBlocker
RealBlocker wrote: Sit rupes ketuttaa ja kopautin sitä kerran nyrkillä, heti rupes toimii. :) Jännä juttu..
Väkivalta. Se voi joskus olla ratkaisu.
Hei jonnet. Isi tuli taas taloon, koittakaas siis käyttäytyä tai tulee nahkaremmistä.
!http://www.eroticadollars.com/parked/inserts/belt-spanking.jpg!
ja jos ei auta, niin bani tulee ja antaa päälle vielä letkusta
Bani in the early days of hosing down: !http://nursemyra.files.wordpress.com/2009/11/hosing-down-claudia.jpg!
Iik!
Forzan sivuilta on hävinnyt Forza 3 ja sinne on tullut tilalle Forssa 4..
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Iik!
Forzan sivuilta on hävinnyt Forza 3 ja sinne on tullut tilalle Forssa 4..
...ja tätä kun yrittää avata, ruudulle pamahtaa yllättäen ERROR.
Onks Sfäiski vielä hereillä? Onko siinä Clone Warssissa se aarteen etsintä systeemi samalla tavalla kuten oli aikasemmin, vai onko se muutettu samanlaiseksi kun tuossa Indiana kakkosessa? Minusta se uusi systeemi ei ole niin kiva.
ostin säädettävät käsipainot...
Nuokin ajaa jokkista GT5 jokkis
Hei nyt jumalauta jotain rajaa tähän shittiin mitä tänne tulee. Samanlainen rekkaus systeemi kuin ETCC:llä käytössä ja jää pois nämä iki ihanat rollit ynnä muut kävin isin koneella netissä hihi viisvee sankarit. Mitään järkeä mitä paskaa tänne on taas parissa päivässä ilmestynyt.
^ Pientä lagimista näyttää olevan mukana. /GT 5 jokkiksessa siis. Hienoa menoa näyttää olevan, kun oikein hiekkaa alla.
Anteeksi kun tekstin käyttö muuttuu radikaalisti.
Kun tänne näitä "ääliöitä" ilmaantuu taas niin pirusti, niin eikö rekisteröimisen voisi muunella seuraavasti. Rekisteröityäkseen tänne frc:eehen. Uudella käyttäjällä tulisi olla, olemassaoleva GT ja peli listalla fortza. Omasta mielestä tällä voisi estää nuo "feikki" profiilit.
Käy suoraansanoen vituttamaan nämä henkilöt.
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Anteeksi kun tekstin käyttö muuttuu radikaalisti.
Kun tänne näitä "ääliöitä" ilmaantuu taas niin pirusti, niin eikö rekisteröimisen voisi muunella seuraavasti. Rekisteröityäkseen tänne frc:eehen. Uudella käyttäjällä tulisi olla, olemassaoleva GT ja peli listalla fortza. Omasta mielestä tällä voisi estää nuo "feikki" profiilit.
Käy suoraansanoen vituttamaan nämä henkilöt.
Tuo menee aika vaikeaksi toteuttaa.
Sen sijaan semmoinen vaihtoehto on, että rekisteröitymisen ohessa pitää laittaa perustelut miksi juuri sinä haluat rekisteröityä FRC:n käyttäjäksi. Joku taho sitten lukee sen ja päättä onko kyseinen henkilö aihetta hyväksyä noiden hullujen juoppojen sekaan(kuhunkaan varsinaisesti viittaamatta). Näin menettelee mm. Jatkoaika.com
Ja samanlainen toteutus on myös ETCC:llä käytössä. Pysyy sivusto paljon siistimpänä ja vältytään kaikenlaiselta sonnalta mitä tännekkin on ilmestynyt parin kuukauden välillä.
Kevät tuo mukanaan uudet paskiaiset... Ihmetyttää että miksi näinkin mukavaa foorumia pommitetaan scheißellä...
Jonkun heliumin kaverilistalta nämä pikkuset löytyy ..aika varma tästä.
Eilen käsipainot, tänään parkkisakko. Rahaa menee eikä tuloja oo :'(
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Onks Sfäiski vielä hereillä? Onko siinä Clone Warssissa se aarteen etsintä systeemi samalla tavalla kuten oli aikasemmin, vai onko se muutettu samanlaiseksi kun tuossa Indiana kakkosessa? Minusta se uusi systeemi ei ole niin kiva.
- Kentistä saa rahaa, jolla voi sitten ostaa uusia pelihahmoja ja aluksia ym ym.
- Joka kentässä on joku piiloesine.
- Jokaisesta kentästä saa kultaisen Legon tai useamman, jolla voi sitten avata uusia kivoja paikkoja.
- Sitten on niitä kerättäviä juttuja, jolla saa superpahiksia ym muuta käyttöön.
- Olikohan vielä jotain Bonusesineitäkin, nämä löytyvät ainakin vapaa avaruudesta..
Varsin koukuttavaksi on tehty, huomasi tuossakin taas sisäisen hamsterin heräävän..
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote:
Tuo menee aika vaikeaksi toteuttaa.
Sen sijaan semmoinen vaihtoehto on, että rekisteröitymisen ohessa pitää laittaa perustelut miksi juuri sinä haluat rekisteröityä FRC:n käyttäjäksi. Joku taho sitten lukee sen ja päättä onko kyseinen henkilö aihetta hyväksyä noiden hullujen juoppojen sekaan(kuhunkaan varsinaisesti viittaamatta). Näin menettelee mm. Jatkoaika.com
Me ollaan Skimmyn kanssa yritetty jo tosi kovasti, saada sitä Bunia rauhoittamaan sitä juomista ja eiköhän me jossain vaiheessa nähdä ihan tuloksiakin tuon suhteen..
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
- Kentistä saa rahaa, jolla voi sitten ostaa uusia pelihahmoja ja aluksia ym ym.
- Joka kentässä on joku piiloesine.
- Jokaisesta kentästä saa kultaisen Legon tai useamman, jolla voi sitten avata uusia kivoja paikkoja.
- Sitten on niitä kerättäviä juttuja, jolla saa superpahiksia ym muuta käyttöön.
- Olikohan vielä jotain Bonusesineitäkin, nämä löytyvät ainakin vapaa avaruudesta..
Varsin koukuttavaksi on tehty, huomasi tuossakin taas sisäisen hamsterin heräävän..
Eli siis se on edelleen samalla tyylillä kuin ensimmäiset Lego pelit? Hyvä. Hullu tilaa senkin.
Ufo tarjosi kaakaon maistoin sanoin hyvää on Ufo tarjosi kaakaon kuinka ihanaa elämä on
uusi ufo
Pieni muotoinen kevennys.. GO! Lahti GO! GO!
Kattotaan parin päivän ( kenties viikon päästä ) uudelleen täällä foorumilla käymistä.
Vituttaa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.