PPPP

FINBULLET
/

Tuun kuukauden päästä.Katotaan onko meno rauhoittunut.

Vituttaa myös.

Pure Black40
/

Päivän saldo:

nallepuh123 nallepuh234 Uusi Kirahvi ValurautainenPS3 30 e XXX PATUKKA69 Odotso wrc fani 14 RacingMaster ProDriver MusaMies

Jos tulee vielä yksikin, mä häivyn. Vuodeksi.

vaiski75
/

Sfäiski häipyy kanssa..

Mennäänkö IRC-galleriaan, siellä taitaa nyt olla hieman vajetta?

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Sfäiski häipyy kanssa..

Mennäänkö IRC-galleriaan, siellä taitaa nyt olla hieman vajetta?

Tässä tilanteessa sekin kelpaa.

RauhaMees
/

täytyy tehä systeemi että noita profiileja joihin ei oo gamer tagii nii ei hyväksytä. Vai onko sillane muka jo?

Mace
/

Paitsi kaikki ei oo facebookissa, muunmuassa minä...

RauhaMees
/

paskaa olla takasin suomes. Ranska +20 astetta aurinkoista, Suomi 0 paskaa taivaan täydeltä :(

hulluseon
/

No laitan nyt vielä kerran tämän oman ehdotuksen, kun kukaan EI osaa näköjään lukea noita aikasempia sivuja tuolla vähemmän kivasti.

Eli tänne meidän omaan ja armaaseen FRC:hen perustetaan sellainen samanlainen ryhmä kuten on ETCC:ssä. Sille ryhmälle pitäisi lähettää sähköpostia jossa kerrot kuka olet ja MIKSI haluat liittyä. Myös GT on pakko kertoa siinä vaiheessa, vaikka sillä nyt mitään merkitystä olekkaan. Sen jälkeen tämä luotettujen ryhmä lukee läpi anomuksen ja päättää onko kyseinen henkilö sopiva tänne vai ei.

Myös Eissi-sedän mainitsema Jatkoaika.com käyttää tätä samaa systeemiä. Ainut hankalahko homma tietty nyt olisi rekisteröidä kaikki nykyiset hyväksytyt käyttäjät ja sulkea nykyinen rekisteröinti systeemi.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: No laitan nyt vielä kerran tämän oman ehdotuksen, kun kukaan EI osaa näköjään lukea noita aikasempia sivuja tuolla vähemmän kivasti.

Eli tänne meidän omaan ja armaaseen FRC:hen perustetaan sellainen samanlainen ryhmä kuten on ETCC:ssä. Sille ryhmälle pitäisi lähettää sähköpostia jossa kerrot kuka olet ja MIKSI haluat liittyä. Myös GT on pakko kertoa siinä vaiheessa, vaikka sillä nyt mitään merkitystä olekkaan. Sen jälkeen tämä luotettujen ryhmä lukee läpi anomuksen ja päättää onko kyseinen henkilö sopiva tänne vai ei.

Myös Eissi-sedän mainitsema Jatkoaika.com käyttää tätä samaa systeemiä. Ainut hankalahko homma tietty nyt olisi rekisteröidä kaikki nykyiset hyväksytyt käyttäjät ja sulkea nykyinen rekisteröinti systeemi.

Tämän tyylistä kyllä kiitos.

Ac3Way
/

Entäpä jollei tiedä minkä takia liittyä? Vai mahtaisiko riittää perusteluksi, että haluan tulla kutittamaan Skimmyn viiksiä.

Mut hei futista!! Portugali - Suomi FST 22:30

FIN xxDRIFTERxx
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: Eilen käsipainot, tänään parkkisakko. Rahaa menee eikä tuloja oo :'(

Oven eteen parkkeerataan maksoi mitä maksoi..

hammeredhuoh
/

Mikä teillä on Forza siipiä vastaan? Muutakun ulko näölliseltä kannalta. Oikein mukavat siivet ovat ja näkökään ei sieltä paskimmasta päästä.

El PiNk DeViL
/ /

!http://i6.aijaa.com/b/00267/7790070.jpg!

Martini Porkke ottanu vähä osumaa. Kaverilta tuli kuva äske.

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: !http://i6.aijaa.com/b/00267/7790070.jpg!

Martini Porkke ottanu vähä osumaa. Kaverilta tuli kuva äske.

Se onkin sitten 300 tuhannen euron edestä punnittavaa, että laittaako vakuutusyhtiö lunastukseen :D Kyseessä on GT2 jota on vielä lastutettu ja rakennettu ISOLLA rahalla..

Kirjaudu sisään vastataksesi.