Mie tarjoon ny pojat tän raundin
!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/jotain%20sekalaista/IMG_0004.JPG/_medium.jpg!
Otettu just äsken meidän keittiöstä! ON KYLYMÄ!
Mie tarjoon ny pojat tän raundin
!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/jotain%20sekalaista/IMG_0004.JPG/_medium.jpg!
Otettu just äsken meidän keittiöstä! ON KYLYMÄ!
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
FGB Mudi wrote:
Eikö sulla toimi lämmitys ? Vai tykkäätkö muuten vain kylmästä keittiöstä ?
Jos totta puhutaan ni ei muuten toimi kunnolla :D
Mut jos mie vähä korjaan "kuva otettu just äsken meidän kiettiöstä" "olut on kylymä! se on otettu jääkaapista!" ;)
Eli FRC:n juopot ottaa tosta hörpyn.
Joku vois pistää jonkun laskurin et kuinka moni FRC:llä on alkoholisoitunut :D saatais vähän numeroo et kuinka kalliiks tulee jos joku hullu tarjoais kierroksen FRC juopoille 8-)
Skimmy Nipsu Väiksi Miä Warjo TJP Kirves Eissi . . . . Lopputulos: 243/660 tai jtn... Loput on muumilimpparisoituneet. :(
HÖHÖM!!! Eipäs unohdella Sfinski siellä yhtään!!
Hävytöntä toisen mustamaalamista, mitään en ole juonu kolmeen viikkoon.
Tulin uskoon Skimmyn lailla.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Skimmy Nipsu Väiksi Miä Warjo TJP Kirves Eissi . . . . Lopputulos: 243/660 tai jtn... Loput on muumilimpparisoituneet. :(
Montaha hörppyä tuo sun avatarikin on jo ottanu?
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: HÖHÖM!!! Eipäs unohdella Sfinski siellä yhtään!!
Anteex!
Uudet juapot!
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote:
Montaha hörppyä tuo sun avatarikin on jo ottanu?
Se ottaa hörpyn sekunnissa. Moon FRC:ssä 2-3 tuntia päivässä? =P Avatari on ollut kolmisen kuukautta, joten noin 972 000 hörppyä. =D
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Se ottaa hörpyn sekunnissa. Moon FRC:ssä 2-3 tuntia päivässä? =P Avatari on ollut kolmisen kuukautta, joten noin 972 000 hörppyä. =D
Se on puolet vähemmän mitä Sfäiski otti viime viikolla.
jos tänne pistettäis alkoholin suhteen nollatoleranssi nii tääl ei olis enää ketää muuta ku pinkki + kaikki 15 trollii :D
Liveä rFactorista: http://www.livestream.com/latetzki
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Skimmy Nipsu Väiksi Miä Warjo TJP Kirves Eissi . . . . Lopputulos: 243/660 tai jtn... Loput on muumilimpparisoituneet. :(
Oon ollu jo 4 päivää ilman alkoholia, jes!
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote: Oon ollu jo 4 päivää alkoholin voimalla, jes!
I FIX!
ja tän omistan ipille ja finskille ja herra HH:lle,
villek00 aka. FIXER!
Monella on iPhone..
Muistakaa ostaa myös iFIXER, jää villek00 lomille :D
Nyt on tiskattu ja huomenna saan äidiltä Limuliskon Mansikka-Banaani Virvoitusjuoma, kun sitä ruinasin :D
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Skimmy Nipsu Väiksi Miä Warjo TJP Kirves Eissi . . . . Lopputulos: 243/660 tai jtn... Loput on muumilimpparisoituneet. :(
HEI! mä en edes ite juonu tuata karhua!
vieläkää oo tälle vuodelle huik... eiku.. no en o kokonaista tölkkiä/pulloakaan vielä juonu.
Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN
IIPPONEN wrote: jos tänne pistettäis alkoholin suhteen nollatoleranssi nii tääl ei olis enää ketää muuta ku pinkki + kaikki 15 trollii :D
Jos ois TÄYSIN nollatoleranssi nii en olis mäkää täälä. : D
Täysi nolla on mahdottomuus täällä kylmässä pimeässä pohjolassa. Lämmikettähän me tarvitaan ja välillä vähän tunteita pitää päästää ulos, kun kaamos masennus iskee.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Täysi nolla on mahdottomuus täällä kylmässä pimeässä pohjolassa. Lämmikettähän me tarvitaan ja välillä vähän tunteita pitää päästää ulos, kun kaamos masennus iskee.
Eli ryypätään, mennään parvekkeelle huutamaan PERKELE, ja ryypätään taas?
Kuulostaa tutulta...
Grilli lämmittää.
Kirjaudu sisään vastataksesi.