PPPP

DarkWarjo
/

Mie tarjoon ny pojat tän raundin

!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/jotain%20sekalaista/IMG_0004.JPG/_medium.jpg!

Otettu just äsken meidän keittiöstä! ON KYLYMÄ!

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Otettu just äsken meidän keittiöstä! ON KYLYMÄ!

Eikö sulla toimi lämmitys ? Vai tykkäätkö muuten vain kylmästä keittiöstä ?

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote:

Eikö sulla toimi lämmitys ? Vai tykkäätkö muuten vain kylmästä keittiöstä ?

Jos totta puhutaan ni ei muuten toimi kunnolla :D

Mut jos mie vähä korjaan "kuva otettu just äsken meidän kiettiöstä" "olut on kylymä! se on otettu jääkaapista!" ;)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Eli FRC:n juopot ottaa tosta hörpyn.

Jep, ku ottaa ihan pikkasen huikan ni riittä kaikille juopoille tosta huikat.

IIPPONEN
/ /

Joku vois pistää jonkun laskurin et kuinka moni FRC:llä on alkoholisoitunut :D saatais vähän numeroo et kuinka kalliiks tulee jos joku hullu tarjoais kierroksen FRC juopoille 8-)

Finski fani
/ /

Skimmy Nipsu Väiksi Miä Warjo TJP Kirves Eissi . . . . Lopputulos: 243/660 tai jtn... Loput on muumilimpparisoituneet. :(

Ac3Way
/

Hävytöntä toisen mustamaalamista, mitään en ole juonu kolmeen viikkoon.

Tulin uskoon Skimmyn lailla.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Skimmy Nipsu Väiksi Miä Warjo TJP Kirves Eissi . . . . Lopputulos: 243/660 tai jtn... Loput on muumilimpparisoituneet. :(

Montaha hörppyä tuo sun avatarikin on jo ottanu?

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: HÖHÖM!!! Eipäs unohdella Sfinski siellä yhtään!!

Anteex!

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Montaha hörppyä tuo sun avatarikin on jo ottanu?

Se ottaa hörpyn sekunnissa. Moon FRC:ssä 2-3 tuntia päivässä? =P Avatari on ollut kolmisen kuukautta, joten noin 972 000 hörppyä. =D

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Se ottaa hörpyn sekunnissa. Moon FRC:ssä 2-3 tuntia päivässä? =P Avatari on ollut kolmisen kuukautta, joten noin 972 000 hörppyä. =D

Se on puolet vähemmän mitä Sfäiski otti viime viikolla.

IIPPONEN
/

jos tänne pistettäis alkoholin suhteen nollatoleranssi nii tääl ei olis enää ketää muuta ku pinkki + kaikki 15 trollii :D

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Skimmy Nipsu Väiksi Miä Warjo TJP Kirves Eissi . . . . Lopputulos: 243/660 tai jtn... Loput on muumilimpparisoituneet. :(

Oon ollu jo 4 päivää ilman alkoholia, jes!

v7ville
/ /

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Oon ollu jo 4 päivää alkoholin voimalla, jes!

I FIX!

ja tän omistan ipille ja finskille ja herra HH:lle,

?

sjamy
/

villek00 aka. FIXER!

Monella on iPhone..

Muistakaa ostaa myös iFIXER, jää villek00 lomille :D

MrD St Jimmy
/

Nyt on tiskattu ja huomenna saan äidiltä Limuliskon Mansikka-Banaani Virvoitusjuoma, kun sitä ruinasin :D

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Skimmy Nipsu Väiksi Miä Warjo TJP Kirves Eissi . . . . Lopputulos: 243/660 tai jtn... Loput on muumilimpparisoituneet. :(

HEI! mä en edes ite juonu tuata karhua!

vieläkää oo tälle vuodelle huik... eiku.. no en o kokonaista tölkkiä/pulloakaan vielä juonu.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: jos tänne pistettäis alkoholin suhteen nollatoleranssi nii tääl ei olis enää ketää muuta ku pinkki + kaikki 15 trollii :D

Jos ois TÄYSIN nollatoleranssi nii en olis mäkää täälä. : D

MrD St Jimmy
/

Täysi nolla on mahdottomuus täällä kylmässä pimeässä pohjolassa. Lämmikettähän me tarvitaan ja välillä vähän tunteita pitää päästää ulos, kun kaamos masennus iskee.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Täysi nolla on mahdottomuus täällä kylmässä pimeässä pohjolassa. Lämmikettähän me tarvitaan ja välillä vähän tunteita pitää päästää ulos, kun kaamos masennus iskee.

Eli ryypätään, mennään parvekkeelle huutamaan PERKELE, ja ryypätään taas?

Kuulostaa tutulta...

Kirjaudu sisään vastataksesi.