PPPP

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Jos ois TÄYSIN nollatoleranssi nii en olis mäkää täälä. : D

Tässä kirjottelen viesstiä sun vanhemmille... :D

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote:

Tässä kirjottelen viesstiä sun vanhemmille... :D

Lukeeko nekin FRC:tä? o_0

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote:

Lukeeko nekin FRC:tä? o_0

Kyllä ne kohta : )

Oivoi kun mulla on halvat huvit x)

FIN xxDRIFTERxx
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Jos ois TÄYSIN nollatoleranssi nii en olis mäkää täälä. : D

Olisit, koska tollasen 11v jonnen ei tartte kuin haistaa alkoholitonta siideriä niin sammuu. Odota vielä se 5 vuotta että saat yhtyä alkoholi-keskusteluun.

Finski fani
/

Nyt taitaa olla Drifterillä jonkinmoinen sota käynnissä nuorempia vastaan, vai pelkästään Pinkkiä? Enivei. Mielellään voisi pitää sen vilttuilun omassa päässä.

Leikkimieliset muumilimppari vitsit on ihan kivoja, mutta nua ei oikkeen.

Oma mielipiteeni.

Kiitos.

FIN xxDRIFTERxx
/

Sellasia vastaan on sota, jotka on seiskaluokalla ja esittää jotain 19-20v kuten PiNK. Koitetaan olla porukan jatko ja etitään huomiota. Keinonsa kullakin.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote:

Kun Dirt 3 tulee niin ihmetellään ajomallinnusta ja sitä miksi ei ole samanlainen kuin Forzassa :D

Tai miksi se on vaa paska...

En mä vertaa kaikkia pelejä forzaan... siin vaa sattuu oleen atm. paras se.. tääl kuitenki suurin osa ajaa oikeaakin autoa ja tietää miltä ne tuntuu... pitäs olla noissaki yht realistinen tuntuma, kyl ne silti ois eri peli ku niis on eri aspekteihin painotettu (esim. oikeasti realistinen ralli simu ois vallan kivaa vaihtelua vaik oiski yhtä hyvä ajomallinnus ku forzas)

Tuomo33
/

Kilin kolin mäcreit on menny suoraansanoen, PASKAAN suuntaan dirttien ansiosta. Tämä on mielipiteeni, ja sen imaisen.. Pahoittelen mahdolista suivaantumista.

Kirjaudu sisään vastataksesi.