Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Jos ois TÄYSIN nollatoleranssi nii en olis mäkää täälä. : D
Tässä kirjottelen viesstiä sun vanhemmille... :D
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Jos ois TÄYSIN nollatoleranssi nii en olis mäkää täälä. : D
Tässä kirjottelen viesstiä sun vanhemmille... :D
Shift 2:sta taas: http://www.livestream.com/latetzki
netKar Pro betaa livenä: http://www.livestream.com/latetzki
E: Meni jo!
Uusi Huomenta Suomi
Dirt 3 Group-B video: http://www.youtube.com/watch?v=7OGdIgW_3Eg
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/fingerpori_inva_wc.gif!
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Jos ois TÄYSIN nollatoleranssi nii en olis mäkää täälä. : D
Olisit, koska tollasen 11v jonnen ei tartte kuin haistaa alkoholitonta siideriä niin sammuu. Odota vielä se 5 vuotta että saat yhtyä alkoholi-keskusteluun.
PiNK sentää joukon nuorin mukula. Onneksi olkohon!
Siinä olis Rellu kaupan: http://www.telajarvi.net/autoliikeautotalo/vaihtoauto_renault_5.html
Nyt taitaa olla Drifterillä jonkinmoinen sota käynnissä nuorempia vastaan, vai pelkästään Pinkkiä? Enivei. Mielellään voisi pitää sen vilttuilun omassa päässä.
Leikkimieliset muumilimppari vitsit on ihan kivoja, mutta nua ei oikkeen.
Oma mielipiteeni.
Kiitos.
Sellasia vastaan on sota, jotka on seiskaluokalla ja esittää jotain 19-20v kuten PiNK. Koitetaan olla porukan jatko ja etitään huomiota. Keinonsa kullakin.
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote: Siinä olis Rellu kaupan: http://www.telajarvi.net/autoliikeautotalo/vaihtoauto_renault_5.html
Mitä helv... mikä tää "Autoliike" oikein on? =D
Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx
FIN xxDRIFTERxx wrote: PiNK sentää joukon nuorin mukula. Onneksi olkohon!
Krhmh...
Iso__poika
Tulipa hiljaista...
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote: Dirt 3 Group-B video: http://www.youtube.com/watch?v=7OGdIgW_3Eg
Kun Dirt 3 tulee niin ihmetellään ajomallinnusta ja sitä miksi ei ole samanlainen kuin Forzassa :D
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote:
Kun Dirt 3 tulee niin ihmetellään ajomallinnusta ja sitä miksi ei ole samanlainen kuin Forzassa :D
Tai miksi se on vaa paska...
En mä vertaa kaikkia pelejä forzaan... siin vaa sattuu oleen atm. paras se.. tääl kuitenki suurin osa ajaa oikeaakin autoa ja tietää miltä ne tuntuu... pitäs olla noissaki yht realistinen tuntuma, kyl ne silti ois eri peli ku niis on eri aspekteihin painotettu (esim. oikeasti realistinen ralli simu ois vallan kivaa vaihtelua vaik oiski yhtä hyvä ajomallinnus ku forzas)
Kilin kolin mäcreit on menny suoraansanoen, PASKAAN suuntaan dirttien ansiosta. Tämä on mielipiteeni, ja sen imaisen.. Pahoittelen mahdolista suivaantumista.
Kirjaudu sisään vastataksesi.