PPPP

OMGxan
/

Sellasia vastaan on sota, jotka on seiskaluokalla ja esittää jotain 19-20v kuten PiNK. Koitetaan olla porukan jatko ja etitään huomiota. Keinonsa kullakin.

Mun on nyt pakko kysyä että mietitkö yhtään miten vanhalta sä vaikutat kun lukee tätä sun suoltamaa PASKAA! anteeksi ruma sanan käyttö! mutta ihan oikeesti täällä on sana vapaa kaikilla MYÖS pinkillä! ja monesti pinkki on ERITTÄIN HYVÄÄ peliseuraa parempaa kuin monet vanhemmat pelaajat! joten nyt kannattaa oikeesti miettiä mitä kirjottelee!

RaabForRehab
/

En oo koskaan huomannut, että Pink yrittäis esittää aikuisempaa mitä on. Drifteri vois ottaa pari rauhottavaa ja mennä itteensä.

El PiNk DeViL
/

En muuten taida olla nuorin : D Nuorimmasta päästä tosin. Eihän drifterilläkään ole ikää "kun" vähän yli 15.

Mace
/

No jos DRIFTERI on jotai 15 "vaan" niin ei paljo oo sitte sanottavaa, kun ei oo mullakaa, 17.

Eikä mulla ainakaan ole ketään vastaan mitään. :)

Nipsuhuuli
/

Mä taas aloin kirjottamaan tänne 17-vuotiaana ja siitäkin on jo aikaa.

pokalemestari
/ /

FIN xxDRIFTERxx vitun pewwe! !http://img827.imageshack.us/img827/9163/tumblrl3jq5jslfg1qzab9j.gif!

sjamy
/

Tapasin tänään ihmisen jonka kanssa vietän koko loppu elämäni!! . . . . . . . . . . . . Katsoin peiliin : )

sjamy
/

Viikonlopunviettoon.

!http://coedmagazine.files.wordpress.com/2010/11/5.gif?w=220&h=340!

=D

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: !http://i52.tinypic.com/imq9lx.gif!

Samuel o ÄIJJÄ! mut ei sekää oo nii ikäloppu ku skimanski!

ittehän taidan kuulua tähän kultaiseen keskitiehen tällä foorumilla, eikä ole kyllä kettää vastaa mittää. En yleensäkkää ymmärrä miksi pitäisi olla jotain vastaan jotain vain koska se on nuori/vanha/musta/valkoinen/läski/laiha/tms.. Ihmiset on yksilöitä, ollaan vaa kiltisti yksilöitä vastaan jos on hyvät perusteet....

Melekee ois Remmin tai Letkun paikka taas! !http://spankedass.net/spanked-with-belt/008.jpg!

!http://joongangdaily.joins.com/_data/photo/2009/04/28023642.jpg!

Alempi kuva on kyl varmasti otettu FRC:ltä

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle JANIchargedTT

JANIchargedTT wrote: Perjantaita starttailen appelsiinimehulla ja vodkalla, mites muiden perjantai?

Kahvia,urheilua,pelailua,hyvä kirja,ajoissa nukkumaan.Soon siinä.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle JANIchargedTT

JANIchargedTT wrote: Perjantaita starttailen appelsiinimehulla ja vodkalla, mites muiden perjantai?

Limemehulla ja Vodkalla. =)

Nipsuhuuli
/

Kouluhommat on kokonaan paketissa tältä viikolta, joten voisin juoda tänään sen kunniaksi! Jossain välissä starttailen mahdollisesti Bacardin valmiilla Mojito-sekoituksella tai Vodkalla ja jollain blandiksella. Kaveri tulee vielä myös illalla juomaan tänne mun kämpille. Tättärää!

Alchemist FI
/

Tänään otetaan vaan pari kaljaa, huomenna sit känni päälle ja ehkä Tuonen keikalle.

vaiski75
/

Vapaata!

Aloitellaan Kung Fuuk-elokuvalla rauhallisesti, muutaman oluen kera ja valmistaudutaan henkisesti illan sauna reissuun. Baariin en lähe, no en varmana..

Skimmy oli tehnyt kivan kalenterin ja iso kiitos hänelle siitä. Löytyy minun profiilista: Näin Sfäiski vetää Irmaa viikseen ja koko kuukausi on tarjolla..

Missä Bani on? Ei kai siitä tullut raajarikko rusakko, kun se lähti Pohjoiseen Skimbaamaankin?

Kirjaudu sisään vastataksesi.