Vastauksena käyttäjälle
OBLIKAATTORI
OBLIKAATTORI wrote:
he he.. ikäloput... :DDD
XD
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
!http://i52.tinypic.com/imq9lx.gif!
Samuel o ÄIJJÄ! mut ei sekää oo nii ikäloppu ku skimanski!
ittehän taidan kuulua tähän kultaiseen keskitiehen tällä foorumilla, eikä ole kyllä kettää vastaa mittää. En yleensäkkää ymmärrä miksi pitäisi olla jotain vastaan jotain vain koska se on nuori/vanha/musta/valkoinen/läski/laiha/tms.. Ihmiset on yksilöitä, ollaan vaa kiltisti yksilöitä vastaan jos on hyvät perusteet....
Melekee ois Remmin tai Letkun paikka taas!
!http://spankedass.net/spanked-with-belt/008.jpg!
!http://joongangdaily.joins.com/_data/photo/2009/04/28023642.jpg!
Alempi kuva on kyl varmasti otettu FRC:ltä
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Perjantai!!
!http://oi55.tinypic.com/118p3ds.jpg!
Erilainen perjantai!!!
Vastauksena käyttäjälle
JANIchargedTT
JANIchargedTT wrote:
Perjantaita starttailen appelsiinimehulla ja vodkalla, mites muiden perjantai?
Kahvia,urheilua,pelailua,hyvä kirja,ajoissa nukkumaan.Soon siinä.
Vastauksena käyttäjälle
JANIchargedTT
JANIchargedTT wrote:
Perjantaita starttailen appelsiinimehulla ja vodkalla, mites muiden perjantai?
Limemehulla ja Vodkalla. =)