PPPP

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI

Alchemist FI wrote: Tänään otetaan vaan pari kaljaa, huomenna sit känni päälle ja ehkä Tuonen keikalle.

Missä soittaa Tuoni?

superiorjerde
/ /

En löytäny autojen bongaustopiikkia, mutta bongasin mustan skyline R32:n ja valkoisen R33:n

E:Etein ihan väärästä paikasta

teemu1337
/

TJ 98 ja mettärumba lähtee heti ensiviikolla käyntiin ETAH 1A leirillä, jota seuraa gineksen perään heti YTH-harjoitus eli seuraavat 11-12vrk meneekin kivasti metsän siimeksessä :) Ja siihen perään yksi kassuviikko jonka jälkeen lähetäänkin ETAH 1B leirille ja yksi kassuviikko väliin ja sitten niinisalon aavikoille rynnäkkövaunuja korjailemaan. Tämän mettäperseilyn jälkeen ei olekkaan enää pitkä matka loppu(gona)sotaan kesäkuussa.

Ja AKE-leiri toiseksi viimeisellä palvelusviikolla. Ja kyllä ne loskakelit on jees :)

Ps. Bani: Pleijarit meni vituiks :D (ja kyä se idrottsföreningen kamraterna siinä viimesessä matsissa oli se parempi joukkue, ei siinä mitään.)

Avautumisen teille tarjosi: teemu-1337 Ja ei muuta kuin rattoisaa viikonloppua FRC:n immeisille :)

Tuomo33
/

Hmm.. Nuudeli soppaa..

Mutta tosiaan.. Ei ole drifterillä juurikaan mitään, sanomista iästä pinkylle.

Teillä taitaa olla vain vuosi ikäeroa, mutta pinkillä ilmeisesti onse vuoden verran enemmän järkeä päässään..

Pottae
/

Nyt pelaillaan musapeliä (Rhythm Zone). Luvassa kaikenlaista amispoppia ja technohumppaa ..laidasta laitaan. :P

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote:

Älä vaan sano että uskoit tuon :D

Suuret on epäilykset että on kusetusta. Koska aina pelin vaihdon jälkeen video "pysähty" nopeasti :D

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Suuret on epäilykset että on kusetusta. Koska aina pelin vaihdon jälkeen video "pysähty" nopeasti :D

Mikäs päivä tänään mahtaa olla?

Tuomo33
/

1.4 ja kaiketi lauantai.. Entiädä.. En ole ihminen joka juoksee päivien, ja ajan perässä.

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: 1.4 ja kaiketi lauantai.. Entiädä.. En ole ihminen joka juoksee päivien, ja ajan perässä.

  1. Huhtikuuta, eli aprillipäivä, ja lisättäköön että tänään on perjantai :D
Finski fani
/ /

This brings shame to every Evo driver or a fanatic... !http://thatwillbuffout.files.wordpress.com/2011/03/funny-car-photos-douchebag-parkers-did-he-evolve-into-a-douchebag.jpg!

OMGxan
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Nyt pelaillaan musapeliä (Rhythm Zone). Luvassa kaikenlaista amispoppia ja technohumppaa ..laidasta laitaan. :P

eipä kauheesti ole innokkaita kuuntelijoita... ite ainakin kuuntelen innolla!

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Jos oikeasti toimii ongelmitta, pirun loistava laite

Ei kettu menin tähän aprillipilallisesti, mutta en teknisesti, eli toisin sanoen, sen verran pelikonsoleista ja koneista tiedän (olen datanomi, myönnän) että heti epäilin HYVIN VAHVASTI että ei pysty pyörittämään 360:n ja PS3:n pelejä, mutta silti en tajunnut että oli aprillipila =D

v7ville
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Forza 4 on tulossa! Lisää informaatiota!

Saisit kyllä letkua tuolta jos ei ois 1.4!

Kirjaudu sisään vastataksesi.