Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI
Alchemist FI wrote: Tänään otetaan vaan pari kaljaa, huomenna sit känni päälle ja ehkä Tuonen keikalle.
Missä soittaa Tuoni?
Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI
Alchemist FI wrote: Tänään otetaan vaan pari kaljaa, huomenna sit känni päälle ja ehkä Tuonen keikalle.
Missä soittaa Tuoni?
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Missä soittaa Tuoni?
Kokkolassa, baarissa nimeltä rock
En löytäny autojen bongaustopiikkia, mutta bongasin mustan skyline R32:n ja valkoisen R33:n
E:Etein ihan väärästä paikasta
TJ 98 ja mettärumba lähtee heti ensiviikolla käyntiin ETAH 1A leirillä, jota seuraa gineksen perään heti YTH-harjoitus eli seuraavat 11-12vrk meneekin kivasti metsän siimeksessä :) Ja siihen perään yksi kassuviikko jonka jälkeen lähetäänkin ETAH 1B leirille ja yksi kassuviikko väliin ja sitten niinisalon aavikoille rynnäkkövaunuja korjailemaan. Tämän mettäperseilyn jälkeen ei olekkaan enää pitkä matka loppu(gona)sotaan kesäkuussa.
Ja AKE-leiri toiseksi viimeisellä palvelusviikolla. Ja kyllä ne loskakelit on jees :)
Ps. Bani: Pleijarit meni vituiks :D (ja kyä se idrottsföreningen kamraterna siinä viimesessä matsissa oli se parempi joukkue, ei siinä mitään.)
Avautumisen teille tarjosi: teemu-1337 Ja ei muuta kuin rattoisaa viikonloppua FRC:n immeisille :)
Hmm.. Nuudeli soppaa..
Mutta tosiaan.. Ei ole drifterillä juurikaan mitään, sanomista iästä pinkylle.
Teillä taitaa olla vain vuosi ikäeroa, mutta pinkillä ilmeisesti onse vuoden verran enemmän järkeä päässään..
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Jos oikeasti toimii ongelmitta, pirun loistava laite
Älä vaan sano että uskoit tuon :D
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Älä vaan sano että uskoit tuon :D
Suuret on epäilykset että on kusetusta. Koska aina pelin vaihdon jälkeen video "pysähty" nopeasti :D
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Suuret on epäilykset että on kusetusta. Koska aina pelin vaihdon jälkeen video "pysähty" nopeasti :D
Mikäs päivä tänään mahtaa olla?
1.4 ja kaiketi lauantai.. Entiädä.. En ole ihminen joka juoksee päivien, ja ajan perässä.
koko ens viikko maastos JIPPIIIII :)
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: 1.4 ja kaiketi lauantai.. Entiädä.. En ole ihminen joka juoksee päivien, ja ajan perässä.
This brings shame to every Evo driver or a fanatic... !http://thatwillbuffout.files.wordpress.com/2011/03/funny-car-photos-douchebag-parkers-did-he-evolve-into-a-douchebag.jpg!
Uusi sivu kirjoittaa schaisea!
JEP! :D
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Jos oikeasti toimii ongelmitta, pirun loistava laite
Ei kettu menin tähän aprillipilallisesti, mutta en teknisesti, eli toisin sanoen, sen verran pelikonsoleista ja koneista tiedän (olen datanomi, myönnän) että heti epäilin HYVIN VAHVASTI että ei pysty pyörittämään 360:n ja PS3:n pelejä, mutta silti en tajunnut että oli aprillipila =D
Niin ja näin EVO ysinki :)
TOSI hassu.
Grrrnau mur murr honk honk AU AU AUUU.. eiku..
Youtube: Nämä saattavat kiinnostaa sinua
Voi v*ttu =D Youtube kusee nyt =D
Kirjaudu sisään vastataksesi.