PPPP

Schimanski76
/

Kaveri laittanut tekstarin klo 0:26

"Outo meno,yksin Kake Randelinin keikalla."

sjamy
/

Fast Five elokuvasta: !http://plaza.fi/s/f/galleria/2011/2/504611/2394d01200100.jpg!

!http://plaza.fi/s/f/galleria/2011/2/504611/2394d02000414.jpg!

!http://plaza.fi/s/f/galleria/2011/2/504611/2394d01200028.jpg!

!http://plaza.fi/s/f/galleria/2011/2/504611/2394d01200531.jpg!

<3

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Fast Five elokuvasta: !http://plaza.fi/s/f/galleria/2011/2/504611/2394d01200100.jpg!

OI KYLLÄKYLLÄKYLLÄKYLÄÄOMNOMNOMNOMM!!!

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote: kuunteleeks ketää jaree&villegallee =D ei tarvi lyyä vaikkei tykkää!

Hokitero ja urheiluhullu biisit menee...

Zolvi
/

Villevallattomia täs tullu tehtyä parit, matkan ajaks salmarikossu ja Jack daniels. Nokka kohti baaria juhlimaan omia ja siskon synttäreitä. Omat kyllä oli jo viimme viikon perjantaina.

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote: kuunteleeks ketää jaree&villegallee =D ei tarvi lyyä vaikkei tykkää!

Oli esiintymässä seinäjoella ja tuli käytyä kattomassa. Ihan ok musaa. Ainakin nuo mudin mainitsemat biisit. En olis muuten menny jos en olis päässy ilmaseks sisään.

FINBULLET
/

Bugatti Veyronit vois sulattaa jossain.Liiankin monessa autopelissä on se.

Tuomo33
/ /

Jouduin asentaman xp:een uusiksi. Nyt tuo valittaa, ettei pysty asentamaan "HTUI.dll" tiedostoa.. Ei kai se mikään tärkeä ole? Kellään tietoa?

Edit: Kiitos mudi.. Pitää tuota sitten kokeila kun on asentunut.

TehBigBunny
/

7 päivää ilman sähköposteja tai nettisivuja, puhelimeen en vastannut jollei soittaja ollut joku mukana olleista.

Tekstitv:tä katsoin pari kertaa ja laitoin feisbuuk-viestini notta tietävät että ollaan hengissä.

Jalat huutaa hoosiannaa ja takaisin tullessa kiva pikku 'ylläri' onneksi ei (käynnyt) mitään vakavaa.

Tuomo33
/ /

Nyt mä oon täysin pihalla. Asensin winukan uusiksi, ensiksi formatoin tietenkin kovalevyn. No nyt kun asentelin winukan uusiksi, asenuksen aikana tuli seuraavat ilmoitukset joita ei voinut asentaa.

htui.dll ja themedef.ma_

No winukka toimii ongelmitta, ( näytössä on vain pikseli schaisea) mutta näytön asetksissa on vikaa. Näytön tarkkuuta ei voi muuttaa ( kokoajan 640x480 kuvapistettä) Värien määrä, pieni (8-bittinen) Sitäkään eei voi muuttaa..

Sanon vaan, että tää on perseestä.

Kysehän on siis xp:eestä.

Sitten kun vaihdan toisen kovalevyn sisään, niin ei mitään ongelmia. Tätä äsken mainitsemaa kovalevystä haluan päästä eroon pääkäytössä, koska on hajoamaisillaaan.

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote: Asenna Linux, niin katoo tollaset ongelmat!

Samaa mieltä, ei muutaku linuxia koneeseen.

Tuomo33
/ /

Pitää kai asenella kunhan saa rahaa, ja ostettua tyhjiä levyjä.. Miten muuten on, kun en tiädä. Jos pää käytäjä kovossa on nyt esim. linux, ja slave:ssa on vajaa toiminen xp. Niin pystyykö tällöin kumpaakin käyttämään ilman ongelmia?..

(Kun yhdessä kovalevyssä oleva xp ei suostu käynistymään, niin olen sinne siirtänyt kaikki musiikit yms.. Ja pitänyt sitä slave paikassa.)

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Se on täällä taas ja ne rupiaa varomaan !

Hyvä notta Bani on elossa ja voimissaan, mutta silti juoksen pöydän alle karkuun ihan varuilta..

Kirjaudu sisään vastataksesi.