Vastauksena käyttäjälle
sjamy
sjamy wrote:
Fast Five elokuvasta:
!http://plaza.fi/s/f/galleria/2011/2/504611/2394d01200100.jpg!
OI KYLLÄKYLLÄKYLLÄKYLÄÄOMNOMNOMNOMM!!!
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Kopauttaa Pökälettä viivoittimella otsaan
AUU!!
Vastauksena käyttäjälle
superiorjerde
superiorjerde wrote:
kuunteleeks ketää jaree&villegallee =D ei tarvi lyyä vaikkei tykkää!
Hokitero ja urheiluhullu biisit menee...
Vastauksena käyttäjälle
superiorjerde
superiorjerde wrote:
kuunteleeks ketää jaree&villegallee =D ei tarvi lyyä vaikkei tykkää!
Oli esiintymässä seinäjoella ja tuli käytyä kattomassa.
Ihan ok musaa.
Ainakin nuo mudin mainitsemat biisit.
En olis muuten menny jos en olis päässy ilmaseks sisään.
Vastauksena käyttäjälle
Tuomo33
Asenna Linux, niin katoo tollaset ongelmat!
Vastauksena käyttäjälle
v7ville
villek00 wrote:
Asenna Linux, niin katoo tollaset ongelmat!
Samaa mieltä, ei muutaku linuxia koneeseen.
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Se on täällä taas ja ne rupiaa varomaan !
Hyvä notta Bani on elossa ja voimissaan, mutta silti juoksen pöydän alle karkuun ihan varuilta..