Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Pitää kai asenella kunhan saa rahaa, ja ostettua tyhjiä levyjä..
Siihe mitää levyjä tarvii. Usb tikultakin onnistuu!
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Miten muuten on, kun en tiädä. Jos pää käytäjä kovossa on nyt esim. linux, ja slave:ssa on vajaa toiminen xp. Niin pystyykö tällöin kumpaakin käyttämään ilman ongelmia?
Kun asennat linuxia, se kysyy asennetaanko se wintoosan rinnalle, vaiko formatoidaanko levy ensin (suosittelen)
On vähän viivästyny toi jokkiksen alotus. Kohta tulee 17v täytee ja 15v piti alottaa. Elokuussa somerolla sitten EHKÄ ensimmäiset kisat, missä ite ajamassa. Kattelin tossa just jokkisracen kisakalenteria, niin ei siellä oikeen muita kisoja ollu täällä etelässä (saattaaha niitä vielä ilmestyä sinne).
FRC-JOKKIS ON SE AINUT JA OIKEA!!!!!!
..
Huutelet siällä että meillä on kovemmat kuskit kun te muut yhteensä!! Melkeen kaikki on ihan juappoja ja verratonta väkeä.
Eli ilmeisesti en ole selitänyt tarpeeksi epäselväksi..
Elikkä tuo kovalevy johon asensin käytiksen, oli formatoitu, ehhä ei kilise kolise. Asensin siihen tämän xp:een Tein kaikki ohjeiden-mukaan. Eli ongelmana on (omasta mielestä) se, että jokin kusee. eli ongelma on se, että en tiädä mikä.
Tämä kovalevy jossa on musiikit yms.. sisältää xpeen joka ei käynisty. Olen pitänyt sitä media varastona. Tämä asia ei sinäänsä liity mihinkään. (paitsi siihen kysymykseen, että toimisiko linuksin kanssa, sinä media varastona)
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
...No winukka toimii ongelmitta, ( näytössä on vain pikseli schaisea) mutta näytön asetksissa on vikaa. Näytön tarkkuuta ei voi muuttaa ( kokoajan 640×480 kuvapistettä) Värien määrä, pieni (8-bittinen) Sitäkään eei voi muuttaa..
Mulla oli tämä kun näytönohjain sanoi itsensä irti...
Niin ja mainitakoon, että toisella kovolla, tällä joka on hajoamis pisteessä, näyttö toimii niinkuin pitää. eli normaalisti. Mutta tällä johon asensin käytiksen se on sitä pikseli paskaa.
Maailman parhaan autopelin soundtrack.
Muistoja...
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: Maailman parhaan autopelin soundtrack.
Muistoja...
Oli mun ensimmäinen autopeli ja jopa ensimmäinen peli :) Että ku oli nii hyvä sillo... huomattavasti parempi kuin PGR4
Vastauksena käyttäjälle v7ville
villek00 wrote:
(m)asensitko sen siis D asemalle?
Siis, mulla on 3 eri kova levyä
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Siis, mulla on 3 eri kova levyä
- Jota olen käyttänyt jossa näyttö ok. Kilisee kolisee (hajoamassa
- Jota olen käyttänyt media kovona, käyttö järjestelmä ei toimi.
- Johon asensin käyttöjärjestelmän, kaikki toimii mutta näyöttö on pikseli paskaa.
Ookkonää hakenut uudet ajurit näytönohjaimelle Winukan asennuksen jälkeen?
No nytkun ajattelen enpä ole tainut.. Kuinkahan se onistuu? (Integroitu näyttis)
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: No nytkun ajattelen enpä ole tainut.. Kuinkahan se onistuu? (Integroitu näyttis)
No jos sie meet työpöydälle,klikkaat oikealla,ominaisuudet,asetukset,näyttö,niin kertooko se sieltä mitään?
Sitten vaikka ajuriapajalta siihen ajurit.
Tai sitten Käynnistävalikosta Suorita,ja siihen kirjoitat dxdiag ja enteriä.sieltä sitten jostain näyttö muistaakseni löytyy.
Ei hjyva, ei ollenkaan.
Tuttu Daami oli vetänyt Sfäiskit ja ensin se asiana sai suupielet korvia kohti, mutta nyt alkoi jo tuntumaan pahalta.. Ilmeisesti oli vetänyt kunnon Sfäiskit ja kaikki on onnistuttu hukkaamaan..
Sfäiski itse osaa olla herrasmies vaikka järki olisikin ollut kateissa, mutta entäs ne muut? Jos se daami säilyy tuosta ilman traumoja, niin minä lupaan olla kuukauden juomatta..
Olisit juonut Vissyä, niin olisit edelleen bändissä..
Lataa koneelle Everest jostakin. Se tietää tarkat tiedot sun koneen jokaisesta osasta. Muistaakseni näyttää kaikki ajurit jotka ovat käytössä. Sanoo heti jos kyseinen ajuri ei ole oikea ja hakee oikeen tilalle.
Linuxista vielä, et se kannattaa asentaa aina tyhjään osioon. Eli jos muut käytikset omilla levyillään niin toimii ihan hyvin Grubin kautta.
Pasila <3
Joo-o.. Enpä tunnu saada toimimaan.. Tuohon näytikseen ei edes löydy ajureita..
Intel 82845G/GL/GV Graphics Controller
Yrittänyt googlettaa, mutta löytyy vain sellaisia, jotka on jo poistettu..
Uudet päivitykset
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Joo-o.. Enpä tunnu saada toimimaan.. Tuohon näytikseen ei edes löydy ajureita..
Intel 82845G/GL/GV Graphics Controller
Yrittänyt googlettaa, mutta löytyy vain sellaisia, jotka on jo poistettu..
Älä paina sitä vihreää lootaa,vaan sitä sinistä pienempää disketin kuvaketta siinä yläpuolella.
Kirjaudu sisään vastataksesi.