Kolmatta päivää Lappeenrannassa enkä oo vielä lihapiirakkaa syänä!
Ei ole hyvä tämä Skimmy.
Huomenna vedylle.
Kolmatta päivää Lappeenrannassa enkä oo vielä lihapiirakkaa syänä!
Ei ole hyvä tämä Skimmy.
Huomenna vedylle.
Huomenna sie olet jo ihan atomeina !
Lumitöihin nyt!
:(
Mie en haluva !
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: :(
Mie en haluva !
Jos Schimmy niin sanoo nii ei parane vastaan sanoo, kay muuten hirveitä!
!http://forums.petrisimolin.com/media/3721/moose-1.jpg!
ei ole hyvä tämä huomenta nyt
SINNE TIELLE EI PERKELE AMMUTA!!!!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Totaalinen repeäminen..
Lajitovereille nauraa siellä >: (
Huomenta Suomi.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
!http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_289/12161336986vF0oG.jpg!
jes pääsee gines saunaan ens viikonloppuna!
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Lumitöihin nyt!
Hullun raktoria kaipasin kovin.Kivasti oli noin 150cm lunta talon sivustalla,kun katolta siihen valunut.Pari tuntia lapiointia.Ihan hapoilla kädet.Ei ole Strömsö tämä Lappeen-ranta.
Väsyttttttääääääääääääääää...
Awwhh... Muistan vuosia takaperin (Sega Dreemcast:illä) pelailin Quake ||| Arena:aa..
Nyt tullut pelattua kyseenomaistapeliä jokusen tunnin, ja khyllä.. Muistoja tulvii mieleen..
Me werry happy ( pitkästä aikaa) :)
Lupasin eilen kaverille,notta sinä päivänä kun joku BB-julkkis pääsee eduskuntaan,niin Schimmy muuttaa Suomesta hevon vilttuun lopullisesti.Tony Halmeen valinta otti jo koville aikoinaan.Kyllä kansa tietää.
Ai niin,itse äänestin jo Kaijasta ennakkoon.Ja kirveksen laitoin varalle,vaikka kerroin oli huono.
Jee futisfoorumisti pääsi Idols-finaliin. Kaveri vois kyllä opetella laulaa.
FRC:läisistä mie äänestäisin eduskuntaan Eissin.
Tulisi avohoitoa halvemaksi.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Lupasin eilen kaverille,notta sinä päivänä kun joku BB-julkkis pääsee eduskuntaan,niin Schimmy muuttaa Suomesta hevon vilttuun lopullisesti.Tony Halmeen valinta otti jo koville aikoinaan.Kyllä kansa tietää.
Ai niin,itse äänestin jo Kaijasta ennakkoon.Ja kirveksen laitoin varalle,vaikka kerroin oli huono.
Mites tukiaisen tapauksessa? niin kaunis neito presidentiksi? Kyllä ääniä tulisi. Kansa tietää.
Tapani on kyllä viisas juu.
!http://is11.snstatic.fi/kuvat/Tapani%20Kansan%20mieli%20j%C3%A4rkkyi%20Vaimo%20pelasti%20pakottamalla%20hoitoon/img-1288334496609.jpg!
Hammerin silmin,tiettyä muutosta!!
Kirjaudu sisään vastataksesi.