:D :D
Mun fiktiivinen automallisto> mallisto > C
Oon tehny kaikki ihan omasta päästä ja ilman minkää valtakunnan mallia ja kaikki on 2d-sivuprofiilista ja ei kovinkaa hienoja, mutta kiva niitä on tehdä
Saa nauraa :D, oon laittanu vasta C -korit, eli avoautot ja neki vasta koriin 11 asti, ja 14 asti niitä on.
Omasta mielestä vasta korissa "12" alkaa tulla auton näkösiä... Lisäilen niitä tonne aina kun vaan kerkiän. :D
VAROITUS! ne ekat mallit on aika jänniä (lue: rumia) ja ei niistä kannata välittää, mutta aina uudenpaan päin paranee (ei kai)