6441 kommentti. Hyvät ja huonot huomenet kaikille!
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Tästä se E10 (toivottavasti, mutta tuskin) harveneminen alkaa
Ideana homma oli hyvä, mutta pitäisi saaha niin, että ei hajota koneita, ja sellasia koneita, jotka ei kuluta niin paljon tuota. =P
- Ympäristötekniikan insinööriopiskelija (Hippi)
Abarth on #10, hieman yllättävää. Kylläpä rupesi taas tekemään mieli ajaa sillä, kun muistelee viime kesän cuppia.
P.S. Tänään Hifk ottaa ekan kiinnityksen!
On taas pakko pistää päivän kuva.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: 99 eniten (kisoissa) käytettyä autoa
Top 99 from Turn 10, by rank, name and number of races run:
- Bugatti Veyron 11,479,924
- Datsun 510 11,249,622
- Audi R8 5.2 10,835,396
- Alfa Romeo Brera 10,022,840
- Ford Focus '09 8,852,870
- Ford Fiesta 8,288,149
- Vauxhall VX220 6,550,745
- Renault Clio V6 5,725,256
- VW Scirocco GT 5,318,298
- Fiat Abarth 500 5,287,162
- Shelby GT500 '07 4,986,709
- Ferrari FXX 4,850,798
- Lotus Exige '06 4,743,235
- MINE'S GT-R R34 4,732,949
- Dodge Viper '08 4,433,523
- Peugeot 207 S 4,351,868
- Reventon 4,299,478
- Porsche 997 GT2 4,237,177
- California 4,096,532
- 66 ARX-02a 3,945,154
- Citroen C4 3,840,674
- Nissan GT-R R34 3,832,462
- 8 Peugeot 908 3,753,862
- Chevy Camaro '10 3,717,529
- 25 GT500 SC430 3,593,011
- Koenigsegg CCGT 3,564,605
- BMW M5 E60 3,532,529
- 9 Peugeot 908 3,514,818
- Subaru WRX '05 3,354,301
- Lexus IS F 3,189,252
- Audi S5 3,185,552
- Silvia S15 3,110,802
- Nissan GT-R '10 3,080,806
- BMW M3-GTR 3,015,458
- Ford GT 2,968,264
- Honda NSX-R GT 2,909,608
- 16 Mazda B09/86 2,855,767
- Toyota Supra '98 2,714,637
- Mercedes SL65 2,693,024
- Subaru WRX '08 2,649,033
- SEAT Leon SC 2,527,914
- Top Secret Supra 2,392,235
- Fairlady Z '03 2,336,503
- Honda Civic '94 2,306,031
- Corvette C6 Z06 2,288,484
- Toyota Trueno 2,092,126
- Honda Fit + 2,083,775
- 4 C6.R '07 2,074,223
- 45 GT3-RSR 2,058,709
- 23 GT500 GT-R 2,047,564
- Nissan 370Z 2,034,679
- 92 BMW M3 GT2 1,995,719
- VW Golf GTi Mk2 1,991,807
- Nissan GT-R R33 1,945,466
- Lancer Evo.9 MR 1,943,480
- 6 GT500 SC430 1,890,580
- 7 RS Spyder 1,863,670
- Lancer Evo.10 1,847,229
- Ford Mustang '93 1,824,184
- 8 Audi R10 TDI 1,818,934
- VW Rabbit GTI 1,811,116
- Subaru WRX '04 1,766,795
- Mazda RX-7 FD 1,685,038
- 62 F430GT 1,634,959
- Murcielago LP640 1,613,457
- Subaru 22B 1,541,457
- Maserati GT 1,533,951
- 007 Aston DBR9 1,526,323
- Dodge Viper '03 1,514,909
- Toyota Celica'03 1,414,136
- Alfa Romeo 8C 1,412,767
- Charger '69 1,397,317
- Challenger '09 1,372,853
- 16 RS Spyder 1,341,677
- Trans Am '87 1,317,784
- Silvia S13 1,296,425
- Ferrari F50 GT 1,290,890
- Honda CR-X 1,267,254
- Gallardo 1,248,753
- Ferrari F430 1,246,373
- Honda S2000 1,238,218
- Murcielago 1,230,353
- Chevy Camaro '90 1,221,286
- Ferrari 599 GTB 1,212,589
- Audi R8 4.2 1,202,767
- Toyota Yaris + 1,198,704
- Miura '06 1,191,472
- Dodge Ram 1,177,589
- VW Golf R32 1,171,874
- Barracuda 1,104,047
- Honda Civic '99 1,101,955
- Nissan GT-R R32 1,042,591
- TVR Sagaris 1,036,433
- HKS Lancer Evo 1,029,244
- 43 McLaren F1 1,020,136
- 2 Audi R10 TDI 1,005,481
- Chevy Aveo5 + 1,003,088
- Silvia S14 1,002,408
- Jaguar XKR-S 996,871
Matafakin Veyron on tietenkin kärjessä.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/fun_fun_fun_fun.gif!
No nyt ymmärrän minäkin.
Tänään on vuoden -paras- tylsin juhla! :)
Ei Jumalauta!
Keskiviikko takana. Appro takana. 105 euroa köyhempänä. Olo silti hyvä. Suihku: syrän
Sivuttain kulkeville, siviililiikenteeseen.
!http://cache.gawker.com/assets/images/comment/12/2011/04/ea720f3850f1fb68265895b40e2c4d5d/original.jpg!
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Sivuttain kulkeville, siviililiikenteeseen.
!http://cache.gawker.com/assets/images/comment/12/2011/04/ea720f3850f1fb68265895b40e2c4d5d/original.jpg!
KAWABATAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
[linkki http://www.v2.fi/uutiset/pelit/13636/V2fi-etsii-Suomen-parasta-Forza-kuskia/]Sinne Forssalaiset![/linkki]
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Sinne Forssalaiset!
Jos sinne meiltä menee Kaimaani, Petumaani, Skimaani ja muutama muu Maani, niin me muut lähretään kannustamaan meitin kuskeja ilman housuja..
Juu huuvvetaan täältä takapenkiltä notta "Hyvä Skimmi, tapa ne !"
// Sotamiäs Runkkari voisi olla myös aika vahvoilla tualla.
Kuitenkin lukee säännöissä että ei saa ajaa ilman housuja, ajaa pinkillä autolla, SaiPa pipä päässä, päissään, noitua yms. Mollaan hävitty tää peli.
Sfäiski voi tappaa myös jonkun, ihan kaupan päälle..
Ollut viikon ilman tupakkia ja kahvia, sekä alkoholia ei ole maisteltu kohta kahteen viikkoon.. Olo on kuin viritetyllä Duracell-pupulla ja hermoissa ei ole enään mitään viivettä tai kynnystä, vaan ne räjähtää HETI täyteen ilotulitukseen..
Suosittelen kaikille varauksetta..
E. Join tänään kylläkin pari kuppia kahvia vähän niinkuin pakosta, kohteliaana en voinut kieltäytyä ja olinhan kumminkin Teron naapurissa..
Vilttu ku ei osaa päättää et ottasko traktorikortinki.
ny sida
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
superiorjerde wrote: Vilttu ku ei osaa päättää et ottasko traktorikortinki.
Jos pappa betalar, niin tottakai. Ei siitä haittaakaan ole.
Heittää Sfäiskiä porkkanannaatilla
Sanoo jänölle huomentaaa PAM!
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Heittää Sfäiskiä porkkanannaatilla
!http://www.nicebunny.com/NB_MySpace/Wack_pissed.jpg!
Kirjaudu sisään vastataksesi.