Sfäiski aamulla, hyvin nukutun yön jälkeen.
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Jos pappa betalar, niin tottakai. Ei siitä haittaakaan ole.
Mut täytän 19 toukokuta ja se laki tulee 1.6. tulee 20 lisää kysymyksiä
Sinä et siinä häviä yhtään mitään. Käyt sen kokeen ja voit päästä vaikka turvesuollekkin duuniin. Siinä hommassa tienaa yllättävän hyvin. Likainen homma totta kai, mutta yllättävän hyvät liksat.
!http://img696.imageshack.us/img696/5585/frcjejum.jpg!
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
superiorjerde wrote:
Mut täytän 19 toukokuta ja se laki tulee 1.6. tulee 20 lisää kysymyksiä
Totta. Jos kirjoituskin on nuin vaikiaa, niin ei kannata. =P Vitsi, vitsi!
Ei sun niiden kysymyksien määrää pidä pelätä. Ne on todella helppoja kaikki. Pari kertaa itekkin oon käynyt kirjalliset tekemässä... =)
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Sinä et siinä häviä yhtään mitään. Käyt sen kokeen ja voit päästä vaikka turvesuollekkin duuniin. Siinä hommassa tienaa yllättävän hyvin. Likainen homma totta kai, mutta yllättävän hyvät liksat.
Itse ajattelin ottaa tuon turvesuohomman jos pääsen. Ensiviikolla soitan hakemaani työpaikkaan ja kysyn mikä on tilanne. Sunnuntaina tulee mittariin 14 : D
WANHA !
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Itse ajattelin ottaa tuon turvesuohomman jos pääsen. Ensiviikolla soitan hakemaani työpaikkaan ja kysyn mikä on tilanne. Sunnuntaina tulee mittariin 14 : D
Et pääse. Kortittomia tuskin ottavat ajamaan. Paitsi jos on ihan lahopää firman johdossa.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Et pääse. Kortittomia tuskin ottavat ajamaan. Paitsi jos on ihan lahopää firman johdossa.
Ei mutta sitten kun kortti on tietenkin.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Ei mutta sitten kun kortti on tietenkin.
Ei ne ota sittenkään. Pelkällä kortilla siellä tee mitään. Pieni moka kasalla ja tulee isoa vahinkoa.
Tai upottaa vajaan 200 tuhannen koneen, tai polttaa sen, tai tai tai. Samalla tavalla pelottelivat minua kun lähdin pujottelemaan julkisen liikenteen sekaan 25 kuution lava perässä. Tekemällä oppii, mutta nöyrä pitää olla jos vanhemmat ja kokeneemmat neuvoo. Pelkkä into ei riitä.
Hirvee himo ois saada mopo ny ku ilmat lämpenee ja tiet on kuivia =P
Mitään tun mopoa, kasvat isoksi ja ostat rollaattorin.
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
superiorjerde wrote: Hirvee himo ois saada mopo ny ku ilmat lämpenee ja tiet on kuivia =P
Ostappa multa tuo:
http://www.nettimoto.com/kawasaki/kx/1109503
Ei tarvi allensa kuivaa asfalttia vaan menee vähän märemmälläkin.. :D
pppp dilddaaa
Jaa, mä oon sitten julkkis. Pomo soitti aamulla ja kysy että saako se pätkä olla vielä Arctic Machinen mainoksessa. Minä että mikä viltun pätkä? No se pätkä jonka kuvasivat. Jaa siis mikä ja missä ja millon ja miksi? No aikamme keskusteltuamme sain sitten selville että kyseessä on tammikuun alussa kuvattu pätkä. Linkki Minun esiintyminen tuossa 0:56 kohdalla.
Kyllähän tuosta pitäis jo miljoonia saada...
Sie olet se leopardi-turkkinen täti kun kävelee ohi ?
Juu kyllä.
Siellon t-paitakeli, ja viikon päästä ACS 2011!! Ketään tulossa?
Vastauksena käyttäjälle Zolvi
Zolvi wrote:
Ei ne ota sittenkään. Pelkällä kortilla siellä tee mitään. Pieni moka kasalla ja tulee isoa vahinkoa.
Tuo on kyllä totta että pienikin moka niin tulee isot vahingot. Enot oli molemmat pari vuotta takaperin nevalla töissä ja monta kertaa olin mukana siellä. Pyöräkuormaajalla kurmuuttelin siellä aumaa ympäri ku odoteltiin rekkoja : D Tosin ymmärrän että voi tulla kivat korvaukset/sakot koska nuo turpeet meni ainakin puolen seinäjoen lämmittämiseen.
Vastauksena käyttäjälle sjamy
sjamy wrote: Siellon t-paitakeli, ja viikon päästä ACS 2011!! Ketään tulossa?
Mää oon aika varmasti tulossa
Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti
jimmykojootti wrote:
Mää oon aika varmasti tulossa
paikalla näytteilleasettajana :D
Itekkin luultavasti olen tulossa ACS:ään. En vaan tiedä mikä päivä ..kattoo sitten lähempänä.
Kirjaudu sisään vastataksesi.