PPPP

superiorjerde
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Jos pappa betalar, niin tottakai. Ei siitä haittaakaan ole.

Mut täytän 19 toukokuta ja se laki tulee 1.6. tulee 20 lisää kysymyksiä

hulluseon
/

Sinä et siinä häviä yhtään mitään. Käyt sen kokeen ja voit päästä vaikka turvesuollekkin duuniin. Siinä hommassa tienaa yllättävän hyvin. Likainen homma totta kai, mutta yllättävän hyvät liksat.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote:

Mut täytän 19 toukokuta ja se laki tulee 1.6. tulee 20 lisää kysymyksiä

Totta. Jos kirjoituskin on nuin vaikiaa, niin ei kannata. =P Vitsi, vitsi!

Ei sun niiden kysymyksien määrää pidä pelätä. Ne on todella helppoja kaikki. Pari kertaa itekkin oon käynyt kirjalliset tekemässä... =)

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Sinä et siinä häviä yhtään mitään. Käyt sen kokeen ja voit päästä vaikka turvesuollekkin duuniin. Siinä hommassa tienaa yllättävän hyvin. Likainen homma totta kai, mutta yllättävän hyvät liksat.

Itse ajattelin ottaa tuon turvesuohomman jos pääsen. Ensiviikolla soitan hakemaani työpaikkaan ja kysyn mikä on tilanne. Sunnuntaina tulee mittariin 14 : D

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Itse ajattelin ottaa tuon turvesuohomman jos pääsen. Ensiviikolla soitan hakemaani työpaikkaan ja kysyn mikä on tilanne. Sunnuntaina tulee mittariin 14 : D

Et pääse. Kortittomia tuskin ottavat ajamaan. Paitsi jos on ihan lahopää firman johdossa.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Et pääse. Kortittomia tuskin ottavat ajamaan. Paitsi jos on ihan lahopää firman johdossa.

Ei mutta sitten kun kortti on tietenkin.

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Ei mutta sitten kun kortti on tietenkin.

Ei ne ota sittenkään. Pelkällä kortilla siellä tee mitään. Pieni moka kasalla ja tulee isoa vahinkoa.

hulluseon
/

Tai upottaa vajaan 200 tuhannen koneen, tai polttaa sen, tai tai tai. Samalla tavalla pelottelivat minua kun lähdin pujottelemaan julkisen liikenteen sekaan 25 kuution lava perässä. Tekemällä oppii, mutta nöyrä pitää olla jos vanhemmat ja kokeneemmat neuvoo. Pelkkä into ei riitä.

hulluseon
/

Jaa, mä oon sitten julkkis. Pomo soitti aamulla ja kysy että saako se pätkä olla vielä Arctic Machinen mainoksessa. Minä että mikä viltun pätkä? No se pätkä jonka kuvasivat. Jaa siis mikä ja missä ja millon ja miksi? No aikamme keskusteltuamme sain sitten selville että kyseessä on tammikuun alussa kuvattu pätkä. Linkki Minun esiintyminen tuossa 0:56 kohdalla.

Kyllähän tuosta pitäis jo miljoonia saada...

sjamy
/

Siellon t-paitakeli, ja viikon päästä ACS 2011!! Ketään tulossa?

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Zolvi

Zolvi wrote:

Ei ne ota sittenkään. Pelkällä kortilla siellä tee mitään. Pieni moka kasalla ja tulee isoa vahinkoa.

Tuo on kyllä totta että pienikin moka niin tulee isot vahingot. Enot oli molemmat pari vuotta takaperin nevalla töissä ja monta kertaa olin mukana siellä. Pyöräkuormaajalla kurmuuttelin siellä aumaa ympäri ku odoteltiin rekkoja : D Tosin ymmärrän että voi tulla kivat korvaukset/sakot koska nuo turpeet meni ainakin puolen seinäjoen lämmittämiseen.

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Siellon t-paitakeli, ja viikon päästä ACS 2011!! Ketään tulossa?

Mää oon aika varmasti tulossa

OMGxan
/

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote:

Mää oon aika varmasti tulossa

paikalla näytteilleasettajana :D

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle OMGxan

Arkk1Enkel1 wrote:

paikalla näytteilleasettajana :D

Kattelinkin tuosta näyttelyesitteestä että tuttu nimi ja auto siellä. Itse joudun kävelemään kameran kanssa koko viikonlopun...

Pottae
/

Itekkin luultavasti olen tulossa ACS:ään. En vaan tiedä mikä päivä ..kattoo sitten lähempänä.

Kirjaudu sisään vastataksesi.