PPPP

Tuomo33
/

Yrittäny googlettaa monilla eri hauilla, mutta en löydä mitään ratkasua.. Eny on who can help?

!http://i6.aijaa.com/b/00423/7896370.bmp!

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Aja tämä

ja kokeile uuvvelleen.

Eipä tuo auttanut.. Edelleen herjaa samaa...

[04/16/11,20:52:26] Microsoft .NET Framework 2.0a: [2] Error: Installation failed for component Microsoft .NET Framework 2.0a. MSI returned error code 1603 [04/16/11,20:53:00] WapUI: [2] DepCheck indicates Microsoft .NET Framework 2.0a is not installed.

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Eipä tuo auttanut.. Edelleen herjaa samaa...

Luovuta jo, nii Blueskin tekee :)

vaiski75
/

Sfäiski on normaali itsensä juo tai ei.. Sen kyllä huomaa jos se on juonut liikaa, se hymyilee kuin haljennut nauris ja jättää puhumiset muille..

sjamy
/

Sfäiskihän ei muuta teekkään kun juo, sehän on sitten normaalia?

El PiNk DeViL
/

Tänään tuli taas huomattua että jotkin mopokuskit vaan on aika varomattomia. Meinas tulla mopopoika mitsun takaluukusta sisään. Jouduttiin jarruttamaan jalankulkian takia niin mopoilija aivan viimehetkellä pääs pysähtymään. Onneks ei käyny mitää. Vaikka mopokorttiuudistus on omalta kannaltani huono juttu niin kyllä se silti on hyvä, koska noin 70 prossaa mopoilijoista tuola liikenteessä ei oikeasti osaa ajaa..

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Sfäiskihän ei muuta teekkään kun juo, sehän on sitten normaalia?

!http://4.bp.blogspot.com/_4IfTS7EsZck/SWBq-0nSBZI/AAAAAAAABds/eHQe_F1bN2Y/s400/78.gif!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Tänään tuli taas huomattua että jotkin mopokuskit vaan on aika varomattomia. Meinas tulla mopopoika mitsun takaluukusta sisään. Jouduttiin jarruttamaan jalankulkian takia niin mopoilija aivan viimehetkellä pääs pysähtymään. Onneks ei käyny mitää. Vaikka mopokorttiuudistus on omalta kannaltani huono juttu niin kyllä se silti on hyvä, koska noin 70 prossaa mopoilijoista tuola liikenteessä ei oikeasti osaa ajaa..

Samaa mieltä, itse pääsin aikoinaan mopokortin testistä läpi ilman lukemista. Useat silti hikoili sen kanssa, vaikka se oli aivan naurettavan helppo. Hyvää tekee vähän tiukentaa, kun harva oikeasti tajuu käyttää järkeä mopon kanssa. Varsinkaan viritetyn sellaisen.

En kyllä tiedä miten se on muuttunut, kun itse ajoin mopokortin vuonna 2003. Silloin oli vain 10 kuvakysymystä tai joku vastavaa.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Samaa mieltä, itse pääsin aikoinaan mopokortin testistä läpi ilman lukemista. Useat silti hikoili sen kanssa, vaikka se oli aivan naurettavan helppo. Hyvää tekee vähän tiukentaa, kun harva oikeasti tajuu käyttää järkeä mopon kanssa. Varsinkaan viritetyn sellaisen.

En kyllä tiedä miten se on muuttunut, kun itse ajoin mopokortin vuonna 2003. Silloin oli vain 10 kuvakysymystä tai joku vastavaa.

Eipä se paljoo oo muuttunu noista ajoista. Mitään muuta huonoo tossa kortin muutoksessa ei oo muutakun että se on iha saatanan kallis sen jälkeen. Tai no.. 150-500€

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: BTW Ois ihan toimiva kun ylpeukun tai alapeukun kohdalle hiiren osoittimen mennessä näkyis kyseisten peukkujen jakajat?

MitäHä, jos samaa mieles ni peukkuu ylös.

Ja Häät jatkuu! http://www.youtube.com/watch?v=TtyCl5M6YTA

'Moderaattorit' näkevät noi.

Kirjaudu sisään vastataksesi.