Yrittäny googlettaa monilla eri hauilla, mutta en löydä mitään ratkasua.. Eny on who can help?
!http://i6.aijaa.com/b/00423/7896370.bmp!
Yrittäny googlettaa monilla eri hauilla, mutta en löydä mitään ratkasua.. Eny on who can help?
!http://i6.aijaa.com/b/00423/7896370.bmp!
ja kokeile uuvvelleen.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Aja tämä
ja kokeile uuvvelleen.
Eipä tuo auttanut.. Edelleen herjaa samaa...
[04/16/11,20:52:26] Microsoft .NET Framework 2.0a: [2] Error: Installation failed for component Microsoft .NET Framework 2.0a. MSI returned error code 1603 [04/16/11,20:53:00] WapUI: [2] DepCheck indicates Microsoft .NET Framework 2.0a is not installed.
[linkki http://www.findance.com/uutiset/14514/marshallinsaaret-laillisti-kokaiinin]Aika jännä.[/linkki] [linkki http://www.findance.com/uutiset/14482/puolalaisteinien-rajut-seksileikit-viisi-raskaaksi]Silloin kun minä olin nuori...[/linkki]
Uusi finaali
My name is Bond, Sfäiski Bond..
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: The FRC way of drinking?
Hei, aika lähellä lähellä totuutta suomalaisesta. Tosin itellä se menee; Hiljanen, ilonen, ilonen, masentunut, hiljanen. =P
Mulla se menee: iloinen.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mulla se menee: iloinen.
I can see that...
Sfäiski on normaali itsensä juo tai ei.. Sen kyllä huomaa jos se on juonut liikaa, se hymyilee kuin haljennut nauris ja jättää puhumiset muille..
Sfäiskihän ei muuta teekkään kun juo, sehän on sitten normaalia?
Johtuu siitä että kännissä on aina kivempaa :)
Viel tännekkin tää http://www.youtube.com/watch?v=TtyCl5M6YTA
Löytyhän se tulevan kesän hittibiisikin vihdoin.
Ja häät jatkuu :D
Tänään tuli taas huomattua että jotkin mopokuskit vaan on aika varomattomia. Meinas tulla mopopoika mitsun takaluukusta sisään. Jouduttiin jarruttamaan jalankulkian takia niin mopoilija aivan viimehetkellä pääs pysähtymään. Onneks ei käyny mitää. Vaikka mopokorttiuudistus on omalta kannaltani huono juttu niin kyllä se silti on hyvä, koska noin 70 prossaa mopoilijoista tuola liikenteessä ei oikeasti osaa ajaa..
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Tänään tuli taas huomattua että jotkin mopokuskit vaan on aika varomattomia. Meinas tulla mopopoika mitsun takaluukusta sisään. Jouduttiin jarruttamaan jalankulkian takia niin mopoilija aivan viimehetkellä pääs pysähtymään. Onneks ei käyny mitää. Vaikka mopokorttiuudistus on omalta kannaltani huono juttu niin kyllä se silti on hyvä, koska noin 70 prossaa mopoilijoista tuola liikenteessä ei oikeasti osaa ajaa..
Samaa mieltä, itse pääsin aikoinaan mopokortin testistä läpi ilman lukemista. Useat silti hikoili sen kanssa, vaikka se oli aivan naurettavan helppo. Hyvää tekee vähän tiukentaa, kun harva oikeasti tajuu käyttää järkeä mopon kanssa. Varsinkaan viritetyn sellaisen.
En kyllä tiedä miten se on muuttunut, kun itse ajoin mopokortin vuonna 2003. Silloin oli vain 10 kuvakysymystä tai joku vastavaa.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote:
Samaa mieltä, itse pääsin aikoinaan mopokortin testistä läpi ilman lukemista. Useat silti hikoili sen kanssa, vaikka se oli aivan naurettavan helppo. Hyvää tekee vähän tiukentaa, kun harva oikeasti tajuu käyttää järkeä mopon kanssa. Varsinkaan viritetyn sellaisen.
En kyllä tiedä miten se on muuttunut, kun itse ajoin mopokortin vuonna 2003. Silloin oli vain 10 kuvakysymystä tai joku vastavaa.
Eipä se paljoo oo muuttunu noista ajoista. Mitään muuta huonoo tossa kortin muutoksessa ei oo muutakun että se on iha saatanan kallis sen jälkeen. Tai no.. 150-500€
Onneksi olkoon Elli synttäreiden johdosta!
Kiitos!
Öwneä vaan minunkin puolesta!
BTW Ois ihan toimiva kun ylpeukun tai alapeukun kohdalle hiiren osoittimen mennessä näkyis kyseisten peukkujen jakajat?
MitäHä, jos samaa mieles ni peukkuu ylös.
Ja Häät jatkuu! http://www.youtube.com/watch?v=TtyCl5M6YTA
Vastauksena käyttäjälle IL3
IL3 wrote: BTW Ois ihan toimiva kun ylpeukun tai alapeukun kohdalle hiiren osoittimen mennessä näkyis kyseisten peukkujen jakajat?
MitäHä, jos samaa mieles ni peukkuu ylös.
Ja Häät jatkuu! http://www.youtube.com/watch?v=TtyCl5M6YTA
'Moderaattorit' näkevät noi.
Väistäkää ku mie loivennan rapulaa!
Kirjaudu sisään vastataksesi.