PPPP

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

KERRAN VAAN TARREE VÄISTÄÄ !

Maistuu niin hyvältä tua Vosterssi,notta voipi joutua väistämään ihan urakalla.

TehBigBunny
/

Mie en kyllä ala kun aina tota yhtä joutuu wäisteleen :(

EN TAHTTO !

vaiski75
/

!http://files.sharenator.com/funny_pictures_cat_wants_you_to_get_away_LOL_Cats-s500x400-79814-580.jpg!

RealBlocker
/

El PiNk DeViL wrote: Tänään tuli taas huomattua että jotkin mopokuskit vaan on aika varomattomia. Meinas tulla mopopoika mitsun takaluukusta sisään. Jouduttiin jarruttamaan jalankulkian takia niin mopoilija aivan viimehetkellä pääs pysähtymään. Onneks ei käyny mitää. Vaikka mopokorttiuudistus on omalta kannaltani huono juttu niin kyllä se silti on hyvä, koska noin 70 prossaa mopoilijoista tuola liikenteessä ei oikeasti osaa ajaa..

Mopoillessa kannattaa varoa noita vanhuksia, vaikka olis hyväkin ajamaan. Viikko sitten meinas joku vanhus ajaa päälle, vaikka mulla oli etuajo-oikeus. On mulla senverran hyvä ajovalo, että kyllä se pitäs huomata.

Eilen kattelin tokmannin pihassa ku joku mopoilija laskee stop -merkeistä läpi niin kovaa ku moposta lähtee. Siinäku olis ollu poliisi jossain piilossa kyttäämässä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RealBlocker

RealBlocker wrote:

Eilen kattelin tokmannin pihassa ku joku mopoilija laskee stop -merkeistä läpi niin kovaa ku moposta lähtee. Siinäku olis ollu poliisi jossain piilossa kyttäämässä.

Tai rekka tulos risteävästä suunnasta... ois jääny siitäkää mopoilijasta ku märkä läntti.

Mul kerran töis tuli sellasessa risteyksessä mis o tosi heikko näkyvyys, pyöräilijä ihan täpöllä vasemmalta eteen, onneksi ite olin jo hidastanu ja sen verran oli nopeet refleksit et kerkesin lämätä jarrut pohjaan, siin ei FM7:n ja pyöräilijän väliin jääny enää montaa senttiä. JA TÄÄ PERKELEEN FILLAROIJA EI EDES VISSII NÄHNY! jatko vaa matkaa samaa vauhtia, oisin sekuntia myöhemmin jarruttanu ni siin ois ollu kaveri kadussa ja luultavasti ihan kivoilla vammoilla ku sellanen 15t kaveri jyrää kylkeen.

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Tässä on kaksi syytä miksi se on turhaa.

1

2

Joo, mut noil o vaa kertoimet kunnos, niil voi jäädä heitot lyhyeks.

v7ville
/

Vaimokkeella ollu eilen kans kertiomet kohdillaan, nyt sil on kolmannen asteen kapula xD

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote: Vaimokkeella ollu eilen kans kertiomet kohdillaan, nyt sil on kolmannen asteen kapula xD

Siellä on siis viesti käynnissä. Antaa kapulan sulle huomiseksi. Vielä tarviitte ankkurin. =)

// Eikus eihän niissä oo ku nelejä. No Siä oot se ankkuri. Vedät sitten ihan täysii!

Schimanski76
/

Nuo kesäkisat kulkivat Lappeenrannassa aikoinaan nimellä "Popeda-Olympialaiset" joskus yhetskytluvuvulla.Paljon mäni paikkoja ja miehiä rikki. :)

Ehkä Elokuussa FRC:n olympialaiset? Ambulanssi kandee soittaa jo valmiiksi pihalle.

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: FRC:n paraolympialaiset niist tulee kuitenni...

Eikös se ole vain parempi?

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Soon lähettävä ny virpomaan!

Tekeeks sun noin paljon mnieli munaa? =)

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Soon lähettävä ny virpomaan!

Meillä kävivät, mutta lähtivät karkuun lapset ja huusivat notta on Rölli peikko tuossa talossa.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote:

Eikös se ole vain parempi?

Siin vaihees ku tälle väelle saadaa viinaa ja rullatuolit niin soon henki pois jokkaiselta, niin rullaajilta ku sivullisiltaki. Mietippä jos me saadaan forzassa jo sm:ssä autot selvinpäin katollee joka toisessa mutkassa, niin kyllä se jumalauta on niin että päissään rullatuoleilla tulee melekosta vahinkoa.

Kirjaudu sisään vastataksesi.