PPPP

Finski fani
/

!http://cheezcomixed.files.wordpress.com/2011/04/koma-comic-strip-easter-bunny-hates-water.jpg!

DarkWarjo
/

Joggistarinaa uusimmassa 2000GT-R kuvassani. Be there or be square! !http://1.bp.blogspot.com/_nFJQs72qUCc/SyB6yaQ58nI/AAAAAAAABMo/PkQ2rmFB7CA/s400/square+watermelons+from+japan.jpg!

!http://farm6.static.flickr.com/5225/5627537180_6d98a82350_b.jpg!

MrD St Jimmy
/ /

^ Ride it well!

Kirjotin 60 sanaa ja 40 sanaa pitäisi vielä kirjottaa ruotsin aineeseen. Katoin ulos ja totesin, että lopetan tähän, meikä lähtee ulos. Moro!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Banin WarjoWeikkaus.

SAK 21.4% FRC 19.6% HIV 19.4% BS 15.0 %

vaiski75
/

Apuaaaaa!

Mä laitoin vahingossa Idolssin päälle telkusta. Hennariikka rikkoi mun television kaiuttimet ja korvat, katsooko tota joku oikeasti?!

Finski fani
/

Persut on h***ja! Vihreet on ihqja!(pakko sanoa opiskelulinjan takia)

En äänestänyt, koska olisi pitänyt matkustaa noin 150 kilsaa äänestyspaikalle...

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Persut on h***ja! Vihreet on ihqja!(pakko sanoa opiskelulinjan takia)

En äänestänyt, koska olisi pitänyt matkustaa noin 150 kilsaa äänestyspaikalle...

Ennakkoäännestäminen on ceksitty.

Ei ole hyvä tämä nuariso !

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Sväistäkää ku Sfäiski työntää kuulaa! :)

Koska vakuutusyhtiöt eivät ymmärrä, että kännissä voi myös sattua vahinkoja niin vaihdamme kuulan kumisaappaaseen jne jne..

Jätetään promilleraja ja kertoimet pois ei niin kivasti, niin kaikki voi osallistua..

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Ennakkoäännestäminen on ceksitty.

Ei ole hyvä tämä nuariso !

Liijan kiirus koulussa. Ei päässyt ennakkoäänestämään... =(

Ja en ole nuarisoa! Moon jo 22 wuotta wanha paappa! =P

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Koska vakuutusyhtiöt eivät ymmärrä, että kännissä voi myös sattua vahinkoja niin vaihdamme kuulan kumisaappaaseen jne jne..

Jätetään promilleraja ja kertoimet pois ei niin kivasti, niin kaikki voi osallistua..

Lajit: Sfäiskin-, heitto, työntö, kaato, uitto, pudotus, nosto ja pyöritys.

FINBULLET
/

!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/formulakuvat/kuljettajat/2011/1120147-max555x555.jpg!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Viikon ajan pystyi esim. postissa äänestämään...

EI OLE HYVÄ !

Posti män kiinni, ennen kuin pääsin koulusta! Ainakin jonain päivinä. Muina päivinä ei sitten jaksanut vaivautua. EI OSOITELLA SIELLÄ SYYTTÄVÄLLÄ PORKKANALLA!

Hirveitä paineita meidän nuorison niskaan syydetään

DarkWarjo
/

Nii joo, määpä äänestin, lälläslää! Olen hyvä ihminen jee!

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Lajit: Sfäiskin-, heitto, työntö, kaato, uitto, pudotus, nosto ja pyöritys.

Tsihihihi.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Lajit: Sfäiskin-, heitto, työntö, kaato, uitto, pudotus, nosto ja pyöritys.

Sekä Shimmyn juotto, kolmen metrin kaatokännit ja pituus laattaus ja bunnylle häntää

TehBigBunny
/

Skimmerin juatto pitää jättää pois kun on vaan viikonloppu aikaa. Se vaatisi parin viikon kisat.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

TehBigBunny wrote: Lajit: Sfäiskin-, heitto, työntö, kaato, uitto, pudotus, nosto ja pyöritys.

Schimanski76 wrote:

Tsihihihi.

Tsihihihi x2..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Skimmerin juatto pitää jättää pois kun on vaan viikonloppu aikaa. Se vaatisi parin viikon kisat.

Juotetaanki sille vettä, RAAKANA

Ac3Way
/

Ei tarvitse olla kännissä, että on hauskaa. Lopettakaa ennen, kun halkean.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Tsihihihi x2..

TSIHHHH! hihihihi

!http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/4151166/2/istockphoto_4151166-opening-beer-bottle.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.