!http://cheezcomixed.files.wordpress.com/2011/04/koma-comic-strip-easter-bunny-hates-water.jpg!
PPPP
Joggistarinaa uusimmassa 2000GT-R kuvassani. Be there or be square! !http://1.bp.blogspot.com/_nFJQs72qUCc/SyB6yaQ58nI/AAAAAAAABMo/PkQ2rmFB7CA/s400/square+watermelons+from+japan.jpg!
!http://farm6.static.flickr.com/5225/5627537180_6d98a82350_b.jpg!
^ Ride it well!
Kirjotin 60 sanaa ja 40 sanaa pitäisi vielä kirjottaa ruotsin aineeseen. Katoin ulos ja totesin, että lopetan tähän, meikä lähtee ulos. Moro!
Banin WaaliWeikkaus.
KOK 21.4% SDP 19.6% KES 19.4% PS 15.0 %
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Banin WarjoWeikkaus.
SAK 21.4% FRC 19.6% HIV 19.4% BS 15.0 %
Apuaaaaa!
Mä laitoin vahingossa Idolssin päälle telkusta. Hennariikka rikkoi mun television kaiuttimet ja korvat, katsooko tota joku oikeasti?!
Persut on h***ja! Vihreet on ihqja!(pakko sanoa opiskelulinjan takia)
En äänestänyt, koska olisi pitänyt matkustaa noin 150 kilsaa äänestyspaikalle...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Persut on h***ja! Vihreet on ihqja!(pakko sanoa opiskelulinjan takia)
En äänestänyt, koska olisi pitänyt matkustaa noin 150 kilsaa äänestyspaikalle...
Ennakkoäännestäminen on ceksitty.
Ei ole hyvä tämä nuariso !
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Sväistäkää ku Sfäiski työntää kuulaa! :)
Koska vakuutusyhtiöt eivät ymmärrä, että kännissä voi myös sattua vahinkoja niin vaihdamme kuulan kumisaappaaseen jne jne..
Jätetään promilleraja ja kertoimet pois ei niin kivasti, niin kaikki voi osallistua..
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Ennakkoäännestäminen on ceksitty.
Ei ole hyvä tämä nuariso !
Liijan kiirus koulussa. Ei päässyt ennakkoäänestämään... =(
Ja en ole nuarisoa! Moon jo 22 wuotta wanha paappa! =P
Viikon ajan pystyi esim. postissa äänestämään...
EI OLE HYVÄ !
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Koska vakuutusyhtiöt eivät ymmärrä, että kännissä voi myös sattua vahinkoja niin vaihdamme kuulan kumisaappaaseen jne jne..
Jätetään promilleraja ja kertoimet pois ei niin kivasti, niin kaikki voi osallistua..
Lajit: Sfäiskin-, heitto, työntö, kaato, uitto, pudotus, nosto ja pyöritys.
!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/formulakuvat/kuljettajat/2011/1120147-max555x555.jpg!
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Viikon ajan pystyi esim. postissa äänestämään...
EI OLE HYVÄ !
Posti män kiinni, ennen kuin pääsin koulusta! Ainakin jonain päivinä. Muina päivinä ei sitten jaksanut vaivautua. EI OSOITELLA SIELLÄ SYYTTÄVÄLLÄ PORKKANALLA!
Hirveitä paineita meidän nuorison niskaan syydetään
Uusi nuariso
Nii joo, määpä äänestin, lälläslää! Olen hyvä ihminen jee!
Mä oon mulkku enkä äänestänyt.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Lajit: Sfäiskin-, heitto, työntö, kaato, uitto, pudotus, nosto ja pyöritys.
Tsihihihi.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Lajit: Sfäiskin-, heitto, työntö, kaato, uitto, pudotus, nosto ja pyöritys.
Sekä Shimmyn juotto, kolmen metrin kaatokännit ja pituus laattaus ja bunnylle häntää
Skimmerin juatto pitää jättää pois kun on vaan viikonloppu aikaa. Se vaatisi parin viikon kisat.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
TehBigBunny wrote: Lajit: Sfäiskin-, heitto, työntö, kaato, uitto, pudotus, nosto ja pyöritys.
Schimanski76 wrote:
Tsihihihi.
Tsihihihi x2..
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Skimmerin juatto pitää jättää pois kun on vaan viikonloppu aikaa. Se vaatisi parin viikon kisat.
Juotetaanki sille vettä, RAAKANA
Myös jouvvuttaisiin Haagin tuomioistuimeen siitä :(
Ei tarvitse olla kännissä, että on hauskaa. Lopettakaa ennen, kun halkean.
Kirjaudu sisään vastataksesi.