PPPP

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: Mä kävin äänestää :) olen siis hyvä ihminen < 3

Richard Böönssiä äänesti Ipi.Loviisan ääniharava oli hän.7 ääntä,kuusi Ipiltä.

v7ville
/

Ääneni näkyy tuloksissa, eli alkaa näyttää siltä ku pitääkin :)

vaiski75
/

PSP Johtaa, kun ääniä revitty 73%..

Kaatuuko EU? Halpeneeko kalja? Palautetaanko Skimmy Belgiaan? Missä mun Whisky on?

Pottae
/

Päänsärky on viltusta.. Haistakkee keppi ..ei täs muuta.

Tuomo33
/

Ens viikolla toivotavasti pääsisi itsekkin avaamaan grillikauden, tai viimeistään ennen ensikuuta.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Missä mun Whisky on?

noi muut oli viel epäselviä, mut viski on skimmyn nassus.

Schimanski76
/

Ihan hirviä hikka tuli kesken vaalivalvojaisten,ihan hirviä! Säikäyttäkkää!

hulluseon
/

Soon metsästyskausi jo ohitte. Tulee sanktioita jos niitä hirviä menet metsästämähän.

Finski fani
/

Nukahdin koneelle lukiessa kokeisiin. Juuri heräsin. Näin huonoja unia. Melkeen jopa itkeskelin unissani. Nyt kun heräsin, niin persut on kolmanneksi isoin puolue. Mikä ihme suomalaisia vaivaa? Herätkää pahvit!

FINBULLET
/

Näin unta,että jääkiekkoa pelattiinkin pienikokoisella rantapallolla.

hulluseon
/

Että näin :) !http://media.riemurasia.net/albumit/m34359/806452126.jpg!

Se on loppujen lopuksi sama ketä siellä mäellä on valehtelemassa. Sama tulos enivei

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Näin unta,että jääkiekkoa pelattiinkin pienikokoisella rantapallolla.

Kiekko-Epsoo uni !

Tuomo33
/ /

Ensvikon perjantaina kutsuntarkastus.. Saas nähä mitä miältä ovat mun kunnosta : /

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Kiekko-Epsoo uni !

Ei toi oikein toimi, kun HIFK lähtee myös loman viettoon samaan aikaan. =)

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Ei toi oikein toimi, kun HIFK lähtee myös loman viettoon samaan aikaan. =)

Mutta matkakohde on eri ;)

RealBlocker
/

Oli niin kova tuuli että meinas välillä mopo hyytyä matalilla kierroksilla.

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Ei toi oikein toimi, kun HIFK lähtee myös loman viettoon samaan aikaan. =)

Ei, niillä on vielä viraliset nakinkeitot yms.

Kirjaudu sisään vastataksesi.