Mä kävin äänestää :) olen siis hyvä ihminen < 3
PPPP
Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN
IIPPONEN wrote: Mä kävin äänestää :) olen siis hyvä ihminen < 3
Richard Böönssiä äänesti Ipi.Loviisan ääniharava oli hän.7 ääntä,kuusi Ipiltä.
!http://static.northpole.fi/files/pol/vitusta.png!
Ääneni näkyy tuloksissa, eli alkaa näyttää siltä ku pitääkin :)
PSP Johtaa, kun ääniä revitty 73%..
Kaatuuko EU? Halpeneeko kalja? Palautetaanko Skimmy Belgiaan? Missä mun Whisky on?
Päänsärky on viltusta.. Haistakkee keppi ..ei täs muuta.
Grilli- ja koristelu kausi avattu :P
Ens viikolla toivotavasti pääsisi itsekkin avaamaan grillikauden, tai viimeistään ennen ensikuuta.
Uusi Whisky
Ihan hirviä hikka tuli kesken vaalivalvojaisten,ihan hirviä! Säikäyttäkkää!
Verohelpotus
Veroista tuli mieleen, palautuksia tulee 78e :P
Hirviä rapula on huomenna,ihan HIRVIÄ!
Soon metsästyskausi jo ohitte. Tulee sanktioita jos niitä hirviä menet metsästämähän.
Nukahdin koneelle lukiessa kokeisiin. Juuri heräsin. Näin huonoja unia. Melkeen jopa itkeskelin unissani. Nyt kun heräsin, niin persut on kolmanneksi isoin puolue. Mikä ihme suomalaisia vaivaa? Herätkää pahvit!
Näin unta,että jääkiekkoa pelattiinkin pienikokoisella rantapallolla.
Että näin :) !http://media.riemurasia.net/albumit/m34359/806452126.jpg!
Se on loppujen lopuksi sama ketä siellä mäellä on valehtelemassa. Sama tulos enivei
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Näin unta,että jääkiekkoa pelattiinkin pienikokoisella rantapallolla.
Kiekko-Epsoo uni !
Ensvikon perjantaina kutsuntarkastus.. Saas nähä mitä miältä ovat mun kunnosta : /
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Kiekko-Epsoo uni !
Ei toi oikein toimi, kun HIFK lähtee myös loman viettoon samaan aikaan. =)
Oli niin kova tuuli että meinas välillä mopo hyytyä matalilla kierroksilla.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote:
Ei toi oikein toimi, kun HIFK lähtee myös loman viettoon samaan aikaan. =)
Ei, niillä on vielä viraliset nakinkeitot yms.
Kirjaudu sisään vastataksesi.