PPPP
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: SEITAN!
KD:n edustaja löytyvät myös TekstiTV:n sivulta ... 666
Vastauksena käyttäjälle RealBlocker
RealBlocker wrote: Oli niin kova tuuli että meinas välillä mopo hyytyä matalilla kierroksilla.
Mie kuulin että osalla oli viikonloppuna niin paljon voita nokassa, että lähti mopo käsistä...
Uusi jesh ja ruotsin rästikoe.
-Kristillis- Saatanallisdemokraatit!
Älkää ottako itteenne tai tunkeko -porkkanoita- herneitä nenään :)
!http://media.riemurasia.net/albumit/m34359/790951738.jpg!
[linkki http://twitpic.com/4mceaw]Tuollaista K1lli tweettaillu. Kukaan nähny livenä?[/linkki]
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Tuollaista K1lli tweettaillu. Kukaan nähny livenä?
Nähty lauantaina päivällä hesas. kuvaa en ottanu ku ei jaksanu kameraa kaivaa repusta :)
Olipas kertausharjoitukset. Neljä päivää kasarmi majoituksessa ja yhtenä yönä päästiin nukkumaan ihan hienossa mökissä. Ruokaa tuli koko ajan enemmän kuin ehti syödä ja yöllä sai nukkua ihan rauhassa. Parin tunnin taukoja pidettiin ihan sopivasti, että pääs sodessakin käymään. Kouluttajat oli ihan hemmetin rentoja tyyppejä... tällaisia saisi tulla mun puolesta vaikka joka vuosi
HUHHUH... Täälläpäin on 3v. lapsi kadonnut (epäillään hukkuneen jokeen) ja autoja rulla ees taas meidän lähistöllä. porukkaa on täällä varmaan jo toistasataa henkeä. Ja on kaiken maailman poliisit ambulanssit palokunta jne.
Mee ilmoittamaan, että sä oot löytynyt. Eivät sitten turhaan etsi.
Tuli tänään käytyä parturissa. Siinä meni 5vuoden pitkäletti alas. Nyt tajusin että näytän ihan lesbolta :D
Eii! Sinäkin menit leikkaamaan. Mää niin haluun mun hiukset takasi...
Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti
jimmykojootti wrote: HUHHUH... Täälläpäin on 3v. lapsi kadonnut (epäillään hukkuneen jokeen) ja autoja rulla ees taas meidän lähistöllä. porukkaa on täällä varmaan jo toistasataa henkeä. Ja on kaiken maailman poliisit ambulanssit palokunta jne.
Lapsi löytyi hukkuneena joen pohjasta:(
Määkin haluan käydä parturissa..
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/soini_haters_gonna_hate.gif!
Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti
jimmykojootti wrote:
Lapsi löytyi hukkuneena joen pohjasta:(
Arvattavissa. Valitettava sattuma.
Kohta on yhtä iso haba kuin Villen maha. Molemmat vielä ihan mustavalkoisia, kohta niitä ei erota. Laitetaan värit päälle!!!
Erroria heittää peiskafm.netti. En tykkää yhtään.
!http://manzano.naurunappula.com/nn/1/358/523/s_karu-totuus_649011.png!
HAH !!
6 päivän loma. :P Mutta miksi heräsin näin aikasin?
Uusi loma
Kirjaudu sisään vastataksesi.