!http://stuff.salde.net/aku_ankka/aku_riisi.jpg!
PPPP
Lapsen suusta: "xxxx kysyi miksi edustajat piti äänestämällä valita, eikö niitä olisi voinut valita testeillä parhaimmat"
Haista sinä Kimmo pas...
No ny se survo ton akkarin jo tännekki, hähää! pikkuset hondapojat ottaa kiekkoja ku mikäki veetekki ;)
Tällasta tällä kertaa. Toivottavasti mun lahjoittamat rahat menee hyvää käyttöön Japanin puolesta. !http://farm6.static.flickr.com/5263/5637063515_8a5fe33eae_o.jpg!
Wanha mutta toimii aina:

!http://www.ankkanaali.50megs.com/images/otsikkokuva.jpg!
Laitoin feissariin päivityksen, mutta ettehän te siellä ole niin linkitän sen tähän kivasti..
ZAP!: Mini-Me osti PSP.n ja se oli meillä kokonaiset kaksi tuntia, kunnes... ...Isi modasi sen, että se pääsi pelaamaan Gran Turismoa ja Tekkeniä.
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Laitoin feissariin päivityksen, mutta ettehän te siellä ole niin linkitän sen tähän kivasti..
ZAP!: Mini-Me osti PSP.n ja se oli meillä kokonaiset kaksi tuntia, kunnes... ...Isi modasi sen, että se pääsi pelaamaan Gran Turismoa ja Tekkeniä.
SIKA!
Me muuten ollaan feissaroimassa.. kivasti Banin kans siel heitetää läppää, ihan inside läppää, ei ole se läppä ollenkaa sfäiskille, siellä sfäiskiä ja muita juoppoja haukutaan.. EI! EI HAUKUTA JUMALAUUUUTA! ei pitäny tunnustaa...
!http://i5.aijaa.com/b/00059/7918439.bmp!
Tuloo taas muistoja mieleen =)
Unreal tuurnament..
Mie painun takasin pelaamaan..
Edit: Viimekerasta on nyt noin 10 vuotta ja sekin konsolilla.
Niin on insaid läppää että maksa ja haima meinaa painaa jutut kasaan !!111
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Tuloo taas muistoja mieleen =)
Unreal tuurnament..
Mie painun takasin pelaamaan..
Edit: Viimekerasta on nyt noin 10 vuotta ja sekin konsolilla.
Tuli kuvasta mieleen ylä-asteen atk tunnit ku pelattiin aina Quake-2 lanissa :) opettaja mukana tietenkin :D
Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN
IIPPONEN wrote:
Tuli kuvasta mieleen ylä-asteen atk tunnit ku pelattiin aina Quake-2 lanissa :) opettaja mukana tietenkin :D
AQ! AQ! AQ! RuleZ, meikä pelas myös ensin nickillä Player1 ku koulus väännettii.
Sit se oli Shadow, kun kaverit kehuivat mun assassin tappoja, aina jostai hiljaa ja pimeydestä lahtasin... mut oli yllättäen maailman laajuisessa I.R.C. yhteisössä varattu... siinäpä tarina "Warjo" nickin taustalla :D
Ja toki UT ja normi quake 2 tuli hakattuu.
Portal 2 läpi. Kiva peli. Tykkäsin. Woo-hoo.
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Portal 2 läpi. Kiva peli. Tykkäsin. Woo-hoo.
Haluutko tulla vetämään läpi mun laki-kokeen huomenna? Vielä kivempi! =)
Pulsar vois olla hauska laite !http://www.blog-city.info/fr/img1/12524_nissan_gtir%5B1%5D.jpg!
LORD HOPO wrote: Pulsar vois olla hauska laite !http://www.blog-city.info/fr/img1/12524_nissan_gtir%5B1%5D.jpg!
OhaC
joskus miettiny et ois jännä siirtä toi GTi-R tekniikka sellasee vanhakoppasee n13 mallin nelivetosaniin. Sedaniin siis.
Sillon liikkuu.
Micraan laittaa ton tekniikan.
!http://fxintradayjim.files.wordpress.com/2010/07/funny-animation-girls-on-bikes1.gif!
Voi jumalauta! tuollasta tännekkin nykyään linkkaillaan.
Vastauksena käyttäjälle hammeredhuoh
hammeredhuoh wrote: Voi jumalauta! tuollasta tännekkin nykyään linkkaillaan.
Se on Suomen virallinen pääsiäistervehdys!
Nyt pää pois perseestä ja bunnyn kätkemiä munia etsimään tai tulee letkusta.
Kirjaudu sisään vastataksesi.