PPPP

TehBigBunny
/

Lapsen suusta: "xxxx kysyi miksi edustajat piti äänestämällä valita, eikö niitä olisi voinut valita testeillä parhaimmat"

DarkWarjo
/

No ny se survo ton akkarin jo tännekki, hähää! pikkuset hondapojat ottaa kiekkoja ku mikäki veetekki ;)

Jupe San
/

Tällasta tällä kertaa. Toivottavasti mun lahjoittamat rahat menee hyvää käyttöön Japanin puolesta. !http://farm6.static.flickr.com/5263/5637063515_8a5fe33eae_o.jpg!

OMGxan
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: No ny se survo ton akkarin jo tännekki, hähää! pikkuset hondapojat ottaa kiekkoja ku mikäki veetekki ;)

Todellakin! V-tecci miehet ne on ihan erimiehii onneks niihin ei tarvii kajota vaan saa pysyy heterona :D vai miten se meni :D

FINBULLET
/ /

!http://www.ankkanaali.50megs.com/images/otsikkokuva.jpg!

vaiski75
/

Laitoin feissariin päivityksen, mutta ettehän te siellä ole niin linkitän sen tähän kivasti..

ZAP!: Mini-Me osti PSP.n ja se oli meillä kokonaiset kaksi tuntia, kunnes... ...Isi modasi sen, että se pääsi pelaamaan Gran Turismoa ja Tekkeniä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Laitoin feissariin päivityksen, mutta ettehän te siellä ole niin linkitän sen tähän kivasti..

ZAP!: Mini-Me osti PSP.n ja se oli meillä kokonaiset kaksi tuntia, kunnes... ...Isi modasi sen, että se pääsi pelaamaan Gran Turismoa ja Tekkeniä.

SIKA!

Me muuten ollaan feissaroimassa.. kivasti Banin kans siel heitetää läppää, ihan inside läppää, ei ole se läppä ollenkaa sfäiskille, siellä sfäiskiä ja muita juoppoja haukutaan.. EI! EI HAUKUTA JUMALAUUUUTA! ei pitäny tunnustaa...

Tuomo33
/ /

!http://i5.aijaa.com/b/00059/7918439.bmp!

Tuloo taas muistoja mieleen =)

Unreal tuurnament..

Mie painun takasin pelaamaan..

Edit: Viimekerasta on nyt noin 10 vuotta ja sekin konsolilla.

TehBigBunny
/

Niin on insaid läppää että maksa ja haima meinaa painaa jutut kasaan !!111

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Tuloo taas muistoja mieleen =)

Unreal tuurnament..

Mie painun takasin pelaamaan..

Edit: Viimekerasta on nyt noin 10 vuotta ja sekin konsolilla.

Tuli kuvasta mieleen ylä-asteen atk tunnit ku pelattiin aina Quake-2 lanissa :) opettaja mukana tietenkin :D

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote:

Tuli kuvasta mieleen ylä-asteen atk tunnit ku pelattiin aina Quake-2 lanissa :) opettaja mukana tietenkin :D

AQ! AQ! AQ! RuleZ, meikä pelas myös ensin nickillä Player1 ku koulus väännettii.

Sit se oli Shadow, kun kaverit kehuivat mun assassin tappoja, aina jostai hiljaa ja pimeydestä lahtasin... mut oli yllättäen maailman laajuisessa I.R.C. yhteisössä varattu... siinäpä tarina "Warjo" nickin taustalla :D

Ja toki UT ja normi quake 2 tuli hakattuu.

Mo-mo-mo-MONSTERKILL!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote:

Tuli kuvasta mieleen ylä-asteen atk tunnit ku pelattiin aina Quake-2 lanissa :) opettaja mukana tietenkin :D

Kauppiksessa nämä, pelattiin kaikki tunnit lanissa CS:ää ja Volleyballia. :D

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Portal 2 läpi. Kiva peli. Tykkäsin. Woo-hoo.

Haluutko tulla vetämään läpi mun laki-kokeen huomenna? Vielä kivempi! =)

FINBULLET
/

Pulsar vois olla hauska laite !http://www.blog-city.info/fr/img1/12524_nissan_gtir%5B1%5D.jpg!

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

This message has lost it's purpose because it's been moved to the next page...

DarkWarjo
/ /

LORD HOPO wrote: Pulsar vois olla hauska laite !http://www.blog-city.info/fr/img1/12524_nissan_gtir%5B1%5D.jpg!

OhaC

joskus miettiny et ois jännä siirtä toi GTi-R tekniikka sellasee vanhakoppasee n13 mallin nelivetosaniin. Sedaniin siis.

Ac3Way
/

!http://fxintradayjim.files.wordpress.com/2010/07/funny-animation-girls-on-bikes1.gif!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle hammeredhuoh

hammeredhuoh wrote: Voi jumalauta! tuollasta tännekkin nykyään linkkaillaan.

Se on Suomen virallinen pääsiäistervehdys!

Nyt pää pois perseestä ja bunnyn kätkemiä munia etsimään tai tulee letkusta.

Kirjaudu sisään vastataksesi.