AFFIRMATIVE!
Lähden heti etsiin banin munat!
Pääsiäisiä!
AFFIRMATIVE!
Lähden heti etsiin banin munat!
Pääsiäisiä!
NOON MUN MUNIA JUMAAAALAAAUTA !
Onkos kukaan täällä käynyt Modenassa? Mä oon viikon päästä menossa Firenzeen ja ajattelin jos käväsis Modenassa kahvilla (oluella) ja kattelis näkyykö Fefejä miten paljon katukuvassa. Ville?
Noh noh, eipäs roplata banin munia.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: NOON MUN MUNIA JUMAAAALAAAUTA !
Löysinköhän minä nyt oikeita munia? Nää pirut on kääritty johonkin paperiin ja ensimmäisen munan sisältä löytyy toinen muna ja sen sisällä on joku vietävän palapeli.. Onko nää jotain Maatuska munia ja eihän noita palikkatestejä kukaan voi saada valmiiksi.
Ei ollut hyvät munat, menee etsimään lisää..
Saako huutaa vaikka ei ole kännissä?
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Saako huutaa vaikka ei ole kännissä?
Se ei ole sallittua, känni päälle nii voi ruveta huutamaan. On muuten hieno biisi toi Klamydian uus, Suomalainen tarina.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Saako huutaa vaikka ei ole kännissä?
Jos sattuu PÄÄÄÄHÄÄÄN.
Vähän voi silloin huutaa.
mie kyl vähä huuvan ihan selevästä päästä...
Lauantaina tulee kolme viikkoa täyteen, etten ole maistanut tippaakaan alkoholia..
Tuota täytyy juhlistaa heti yhdellä, isolla ja kylmällä oluella!
Ai, niin. Sfäiski ollut myös savuton yli kaksi viikkoa..
Se tekee sitten 14. isoa ja kylmää olutta lisää, heti!
Ja Sfäiski valehtelloo enemmän kuin koskaan ennen !
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Lauantaina tulee kolme viikkoa täyteen, etten ole maistanut tippaakaan alkoholia..
Tuota täytyy juhlistaa heti yhdellä, isolla ja kylmällä oluella!
Ai, niin. Sfäiski ollut myös savuton yli kaksi viikkoa..
Se tekee sitten 14. isoa ja kylmää olutta lisää, heti!
Ilmanko minua on sitten juotattanut ja poltattanut entistä enemmän...
Sfäiski ei valehtele koskaan..
Eikä se kolme viikkoakaan tullut täyteen. Kyynel.. Tosin tuo tusinan verran olutta ei kyllä onnistu, otin yhden pienen tölkin ja tuntuu että silmät lopsahtaa justiinsa lymöön..
Kovin jännälle maistuu olut savuttomana, jännästi tulee nuoruus mieleen ja maltaan maku poskipäihin..
Tana, otan toisen vaikka väkisin..
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Sfäiski ei valehtele koskaan..
Eikä se kolme viikkoakaan tullut täyteen. Kyynel.. Tosin tuo tusinan verran olutta ei kyllä onnistu, otin yhden pienen tölkin ja tuntuu että silmät lopsahtaa justiinsa lymöön..
Kovin jännälle maistuu olut savuttomana, jännästi tulee nuoruus mieleen ja maltaan maku poskipäihin..
Tana, otan toisen vaikka väkisin..
We've fucking lost 'im, folks.
Uusi Väiksi
Mä oon niin KATKERA, että.. Miten tuo Sfinski kerkesi ennen minua?!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Mä oon niin KATKERA, että.. Miten tuo Sfinski kerkesi ennen minua?!
!http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0912/faster-than-a-speeding-bullet-super-demotivational-poster-1259989214.jpg!
Kalja maistuu taas hyvältä, pikku humala tila hiipii taas tuolta taka-alalta. Ja oli hyvää pitsaa ku naikkonen teki kaverittensa kanssa ja siihen päälle vielä valkosipuli tabaskoa, Nam :D
Otan neljännen ja vielä hetken jatkan PSP.n parissa..
Otetahan pari, ihan vuan seuraksi.
Haluaisko joku myydä/lahjoittaa tollasia "sticker" tyylisiä vinyyligruuppeja? ei oikee ite keksi mitää hienoja, näitä esim. Pottae:n hienoissa rääsruutseissa olleita? esim. just jotai "love tap" etc. ?
jos jollai o stores noita tai kehtaa vaik avonaisina lähettää niin voin kyl maksaa/lahjottaa vaikka auton kiitokseksi. (noita ku yks kerrallaa koitta metästää ni se o vähä sellasta heinän etsimistä neulasuovasta...
Mie voin pistää warjo sulle tarra paketteja, mitä on tullu itse tehtyä.. Siis jos kelpaa.
Voin kans kerätä yhteen autoon omat stickerit.
Kirjaudu sisään vastataksesi.