Jaksaisiko kukaan neuvoa, miten voisi tehdä oman nettisivun, ilmatteeksi mialuiten. Olisi muutamia ideoita, mitä haluaisi ehkä jakaa...
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Jaksaisiko kukaan neuvoa, miten voisi tehdä oman nettisivun, ilmatteeksi mialuiten. Olisi muutamia ideoita, mitä haluaisi ehkä jakaa...
Mä voin neuvoo sua ehkä.. lähestyn sua kohta privalla :)
:D Perkele, sil oli tunnearvoa :(
!http://farm6.static.flickr.com/5303/5642798387_39c23b69e5_m.jpg!
I FIX !
"Alkoholi - Sitä Sfäiskikin juo !"
Sfäiski on juoppo.
Sfäiski:
!http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/2/2d/444px-Barney_Gumble.png/200px-444px-Barney_Gumble.png!
!http://servaali.town.lv/userfiles/image/Alkohols/HurracanReservaAnejoCaribbean.jpg! + !http://www.sinebrychoff.fi/tiedostot/modules/gallery/orig_orig_CocaCola_50cl.jpg!
My choice for the evening!
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Sfäiski on juoppo.
Eikös me kaikki?
Ei
Myö ollaa Hopon kans raittiita ja täs o meidän juomat:
!http://supermuija.nettisivu.org/files/2011/01/320541ed-5f97-40d8-8566-f819d8981722.jpg!
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Ei
Elä valehtele ittelles! Nissan masentuu, ko kuulee siun epärehellisyyden...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Elä valehtele ittelles! Nissan masentuu, ko kuulee siun epärehellisyyden...
6-7 vuoteen en o ollu humalassa. Maistellu olen, mutten ole ollu humalassa.
Ollu nii kauan selvinpäin ettei enää edes muista!
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
6-7 vuoteen en o ollu humalassa. Maistellu olen, mutten ole ollu humalassa.
Ollu nii kauan selvinpäin ettei enää edes muista!
Blasphemy, I say, blasphemy!
Me ollaa hopon kans FRC:n mustia lampaita.. bhäääää!
!http://www.bradfitzpatrick.com/work/images/character-design/black-sheep-picture.jpg!
Tuli muuten huolehtiva ajatus mieleen, ei kai sillä muumilimpparilla ole haittavaikutuksia?
!http://www.cutehomepets.com/wp-content/uploads/2010/07/pink-sheep.jpg!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Tuli muuten huolehtiva ajatus mieleen, ei kai sillä muumilimpparilla ole haittavaikutuksia?
!http://www.cutehomepets.com/wp-content/uploads/2010/07/pink-sheep.jpg!
Pitänee varmistaa asia el pinkiltä... eiku hetkinen.. jos nimi onkin ennen?!
Ite en oo juonu 20 päivään tippaakaan alkoholia mutta nyt asiaan tulee muutos
!https://www.winestore.ee/wcsstore/ExtendedSitesCatalogAssetStore/images/catalog/normal/6413600055709.jpg!
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
6-7 vuoteen en o ollu humalassa. Maistellu olen, mutten ole ollu humalassa.
Ollu nii kauan selvinpäin ettei enää edes muista!
Sul on mennä sekasin selvin ja päissään. Päissään ei muista selevinpäin muistaa.
Sie olet ollut 6-7 vuotta humalassa.
Bunny puhuu asiaa!
Alotinko jonkun buumin täälä FRC:ssä? Olin ennen uuttavuatta sen kolmisen viikkoa selvinpäin. Sitten äskettäin oli myäs Väiksi sekä Nipsu sen saman kolme viikkoa. Vai onko se niin, että FRC:läiset voivat olla VAIN kolme viikkoa iliman, kunnes ne palaa vanhoihin tapoihin...
Nelejä on mahroton paikka.
Viikkoa muilla, tuntia Skimmyllä ja Sfäiskillä.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Sul on mennä sekasin selvin ja päissään. Päissään ei muista selevinpäin muistaa.
Sie olet ollut 6-7 vuotta humalassa.
Syntymähumalassa.
käytiin viros. 4 koppaa kaljaa, 1 koppa lonkeroa, 1 koppa viinaa ja 4 kartonkia tupakkia ../ jos näillä pärjäis toukokuun loppuun asti:DD
Kirjaudu sisään vastataksesi.