PPPP

Finski fani
/

Jaksaisiko kukaan neuvoa, miten voisi tehdä oman nettisivun, ilmatteeksi mialuiten. Olisi muutamia ideoita, mitä haluaisi ehkä jakaa...

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Jaksaisiko kukaan neuvoa, miten voisi tehdä oman nettisivun, ilmatteeksi mialuiten. Olisi muutamia ideoita, mitä haluaisi ehkä jakaa...

Mä voin neuvoo sua ehkä.. lähestyn sua kohta privalla :)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Voin kans kerätä yhteen autoon omat stickerit.

Pistin sulle auton, pidä hyvä huoli siitä. :)

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Pistin sulle auton, pidä hyvä huoli siitä. :)

Oookei, pidetään! ..myin sen jo.

vaiski75
/

!http://farm6.static.flickr.com/5303/5642798387_39c23b69e5_m.jpg!

DarkWarjo
/

Sfäiski:

!http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/2/2d/444px-Barney_Gumble.png/200px-444px-Barney_Gumble.png!

Finski fani
/ /

!http://servaali.town.lv/userfiles/image/Alkohols/HurracanReservaAnejoCaribbean.jpg! + !http://www.sinebrychoff.fi/tiedostot/modules/gallery/orig_orig_CocaCola_50cl.jpg!

My choice for the evening!

DarkWarjo
/

Myö ollaa Hopon kans raittiita ja täs o meidän juomat:

!http://supermuija.nettisivu.org/files/2011/01/320541ed-5f97-40d8-8566-f819d8981722.jpg!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Ei

Elä valehtele ittelles! Nissan masentuu, ko kuulee siun epärehellisyyden...

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Elä valehtele ittelles! Nissan masentuu, ko kuulee siun epärehellisyyden...

6-7 vuoteen en o ollu humalassa. Maistellu olen, mutten ole ollu humalassa.

Ollu nii kauan selvinpäin ettei enää edes muista!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

6-7 vuoteen en o ollu humalassa. Maistellu olen, mutten ole ollu humalassa.

Ollu nii kauan selvinpäin ettei enää edes muista!

Blasphemy, I say, blasphemy!

DarkWarjo
/

Me ollaa hopon kans FRC:n mustia lampaita.. bhäääää!

!http://www.bradfitzpatrick.com/work/images/character-design/black-sheep-picture.jpg!

vaiski75
/

Tuli muuten huolehtiva ajatus mieleen, ei kai sillä muumilimpparilla ole haittavaikutuksia?

!http://www.cutehomepets.com/wp-content/uploads/2010/07/pink-sheep.jpg!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Tuli muuten huolehtiva ajatus mieleen, ei kai sillä muumilimpparilla ole haittavaikutuksia?

!http://www.cutehomepets.com/wp-content/uploads/2010/07/pink-sheep.jpg!

Pitänee varmistaa asia el pinkiltä... eiku hetkinen.. jos nimi onkin ennen?!

Nipsuhuuli
/

Ite en oo juonu 20 päivään tippaakaan alkoholia mutta nyt asiaan tulee muutos

!https://www.winestore.ee/wcsstore/ExtendedSitesCatalogAssetStore/images/catalog/normal/6413600055709.jpg!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

6-7 vuoteen en o ollu humalassa. Maistellu olen, mutten ole ollu humalassa.

Ollu nii kauan selvinpäin ettei enää edes muista!

Sul on mennä sekasin selvin ja päissään. Päissään ei muista selevinpäin muistaa.

Sie olet ollut 6-7 vuotta humalassa.

Finski fani
/

Bunny puhuu asiaa!

Alotinko jonkun buumin täälä FRC:ssä? Olin ennen uuttavuatta sen kolmisen viikkoa selvinpäin. Sitten äskettäin oli myäs Väiksi sekä Nipsu sen saman kolme viikkoa. Vai onko se niin, että FRC:läiset voivat olla VAIN kolme viikkoa iliman, kunnes ne palaa vanhoihin tapoihin...

TehBigBunny
/

Nelejä on mahroton paikka.

Viikkoa muilla, tuntia Skimmyllä ja Sfäiskillä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Sul on mennä sekasin selvin ja päissään. Päissään ei muista selevinpäin muistaa.

Sie olet ollut 6-7 vuotta humalassa.

Syntymähumalassa.

djrunkkari
/

käytiin viros. 4 koppaa kaljaa, 1 koppa lonkeroa, 1 koppa viinaa ja 4 kartonkia tupakkia ../ jos näillä pärjäis toukokuun loppuun asti:DD

Kirjaudu sisään vastataksesi.