Dorkat wröökää !
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Vai onko se niin, että FRC:läiset voivat olla VAIN kolme viikkoa iliman, kunnes ne palaa vanhoihin tapoihin...
Kyllä se näin taitaa olla!
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Dorkat wröökää !
Ei mee vesi läpi jos tulee vedenpaisumus. Ja keväällä voi näppärästi tervata veneen.
Pistivät mun ukon Fight Night Championissa eläkkeelle kun olin otellut 15 vuotta.Ei muutakun uus ukko kehiin.
Raideleveys.
TIIVISTETÄÄN SIELLÄ TAAEMPANA !
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: TIIVISTETÄÄN SIELLÄ TAAEMPANA !
Tiivisteveikot?
Teh Story of Teh Shimmy
Lauantaina TV1 18.45
Humala heitti Sfäiskin nurmikolle. Snagari veti Skimmyä bataan. Munat piilottivat Banin.
Ei pysty tiivistämään enempää!
Soon pakattu WinRarilla nottei tarvii sitä enää tiivistää.
/// Ja kohta kuljettaa Hullua taksi ravaantolaan kunhan käyn ensin saunassa. Notta anteeksi nyt kauhiasti jos myöhemmin aiheutan epäjärjestystä.
Saat huuvvot, ennakkoon.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Saat huuvvot, ennakkoon.
nyt tulee suoraa huutoa: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!
!http://farm6.static.flickr.com/5148/5643627267_fe3767dd2b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5227/5643587565_7c6de60f63.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5063/5644177450_f26e3a826d.jpg!
Vilttu, minä lähen pitkästä aikaa kylille niin siellä onkin joku santanan kara eessä ja åkke takana. Ei JUMALAUTA!!! Nyt juon täällä kotosalla Strohhia ja katon Full Metal Jackettia.
Oisko kellää kiinnostusta tulla vetää täs pääsiäisen pyhinä Forza 2 joku endurance?
Vastauksena käyttäjälle v7ville
villek00 wrote: Oisko kellää kiinnostusta tulla vetää täs pääsiäisen pyhinä Forza 2 joku endurance?
Mä voisin tulla... Jos ajankohta on sopiva. ;)
Vois vaikka sitten hypätä mereen.
Kello on kohta viisi... Jännä.
Eikä oo kun 9 ja pikkasen päälle. Ja mullon rapelo.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Teh Story of Teh Shimmy
Lauantaina TV1 18.45
Mahtava meininki!
Kova norppamiäs on tuo ohjaaja.Miulla on yksi sen kirjoittama norppakirja.Hieno mies. :)
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Eikä oo kun 9 ja pikkasen päälle. Ja mullon rapelo.
Mäne hullu pihalle kahtomaan aurinkoa.Lähtee rapula.
En mäne kun tulloo raitisilma myrkytys, migreeni, ilmavaivoja ja kuppa. Nytkin vaanii dinosaurus ikkunan takana.
Vanha vika
Kirjaudu sisään vastataksesi.