PPPP

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Vai onko se niin, että FRC:läiset voivat olla VAIN kolme viikkoa iliman, kunnes ne palaa vanhoihin tapoihin...

Kyllä se näin taitaa olla!

hulluseon
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Dorkat wröökää !

Ei mee vesi läpi jos tulee vedenpaisumus. Ja keväällä voi näppärästi tervata veneen.

FINBULLET
/

Pistivät mun ukon Fight Night Championissa eläkkeelle kun olin otellut 15 vuotta.Ei muutakun uus ukko kehiin.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Raideleveys.

?

!http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11305/aa112_ruotsisilta_trs_16112008_pieni.jpg!

vaiski75
/

Humala heitti Sfäiskin nurmikolle. Snagari veti Skimmyä bataan. Munat piilottivat Banin.

Ei pysty tiivistämään enempää!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Humala heitti Sfäiskin nurmikolle. Snagari veti Skimmyä bataan. Munat piilottivat Banin.

Ei pysty tiivistämään enempää!

mutta missä on JEI.... eiku... MUTTA MISSÄ ON FINKSIII?

hulluseon
/ /

Soon pakattu WinRarilla nottei tarvii sitä enää tiivistää.

/// Ja kohta kuljettaa Hullua taksi ravaantolaan kunhan käyn ensin saunassa. Notta anteeksi nyt kauhiasti jos myöhemmin aiheutan epäjärjestystä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Saat huuvvot, ennakkoon.

nyt tulee suoraa huutoa: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!

Latetzki
/

!http://farm6.static.flickr.com/5148/5643627267_fe3767dd2b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5227/5643587565_7c6de60f63.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5063/5644177450_f26e3a826d.jpg!

hulluseon
/

Vilttu, minä lähen pitkästä aikaa kylille niin siellä onkin joku santanan kara eessä ja åkke takana. Ei JUMALAUTA!!! Nyt juon täällä kotosalla Strohhia ja katon Full Metal Jackettia.

v7ville
/

Oisko kellää kiinnostusta tulla vetää täs pääsiäisen pyhinä Forza 2 joku endurance?

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote: Oisko kellää kiinnostusta tulla vetää täs pääsiäisen pyhinä Forza 2 joku endurance?

Mä voisin tulla... Jos ajankohta on sopiva. ;)

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Teh Story of Teh Shimmy

Lauantaina TV1 18.45

Mahtava meininki!

Kova norppamiäs on tuo ohjaaja.Miulla on yksi sen kirjoittama norppakirja.Hieno mies. :)

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Eikä oo kun 9 ja pikkasen päälle. Ja mullon rapelo.

Mäne hullu pihalle kahtomaan aurinkoa.Lähtee rapula.

hulluseon
/

En mäne kun tulloo raitisilma myrkytys, migreeni, ilmavaivoja ja kuppa. Nytkin vaanii dinosaurus ikkunan takana.

Kirjaudu sisään vastataksesi.