Heräsin äsken, kun isälle soitettiin poliisista. Sieltä soitettiin, että olin ajanut juopuneena ja kortitta ajoneuvoa, olen poliisiasemalla ja multa juuri katotaan montako promillea on ollut. Isä on vähän että mitä helvettiä. Mähän nukun vielä sängynpohjalla ja koko yön olen kotona ollut. Isä tietenkin kyseli että onko he ihan varmoja henkilöstä, saneli sossutunnuksen jne. No poliisit tietenkin sitten vähän ihmetteli ja totesi että erehtynyt varmaan henkilöstä, kun mä en voi kahdessa paikkaa samaan aikaan olla. Ihan kiva herätys ja silleen... Oon näköjään kova riehumaan unissanikin :D
PPPP
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Heräsin äsken, kun isälle soitettiin poliisista. Sieltä soitettiin, että olin ajanut juopuneena ja kortitta ajoneuvoa, olen poliisiasemalla ja multa juuri katotaan montako promillea on ollut. Isä on vähän että mitä helvettiä. Mähän nukun vielä sängynpohjalla ja koko yön olen kotona ollut. Isä tietenkin kyseli että onko he ihan varmoja henkilöstä, saneli sossutunnuksen jne. No poliisit tietenkin sitten vähän ihmetteli ja totesi että erehtynyt varmaan henkilöstä, kun mä en voi kahdessa paikkaa samaan aikaan olla. Ihan kiva herätys ja silleen... Oon näköjään kova riehumaan unissanikin :D
Putkaan tommoset epelit joutais, ei riehuta!!
Väistäkää!!!
!http://img27.imageshack.us/img27/1786/turbotj.jpg!
!http://img821.imageshack.us/img821/792/turbotk.jpg!
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote: Ite en oo juonu 20 päivään tippaakaan alkoholia mutta nyt asiaan tulee muutos
!https://www.winestore.ee/wcsstore/ExtendedSitesCatalogAssetStore/images/catalog/normal/6413600055709.jpg!
erittäin kiva olo tällä hetkellä
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
erittäin kiva olo tällä hetkellä
Nipsulla oli selvästi tosi kivaa eilen: !http://chzallnighter.files.wordpress.com/2011/04/party-fails-this-is-how-i-know-youre-drunk.jpg!
MULLONTYLSÄÄ!
siksi video: big cojones on this car!
Aikasin liikkeellä, päivällä kaverit tuohon tien toiselle puolelle puhaltaan ja sit 600km pohjoseen.. onneks en oo kuskina, matka menee huomaaatta:)
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/8q/sjb/0rob/262080/808481319.gif!
Soon tuo porilainen hulluus mikä teetättää tuommosia tempppuja...
Uudet lapaset
Ihan hienoa tämä WTCC. Ajetaan kolari kierroksella 2 ja sitten ajetaan 10 kierrosta turva-auton jäljessä. Ja kisassa 15 kierrosta...
Onneks forzassa ei ole turva-autoa :D
Siltä se näytti.
Kirjaudu sisään vastataksesi.