PPPP

MrD St Jimmy
/

Heräsin äsken, kun isälle soitettiin poliisista. Sieltä soitettiin, että olin ajanut juopuneena ja kortitta ajoneuvoa, olen poliisiasemalla ja multa juuri katotaan montako promillea on ollut. Isä on vähän että mitä helvettiä. Mähän nukun vielä sängynpohjalla ja koko yön olen kotona ollut. Isä tietenkin kyseli että onko he ihan varmoja henkilöstä, saneli sossutunnuksen jne. No poliisit tietenkin sitten vähän ihmetteli ja totesi että erehtynyt varmaan henkilöstä, kun mä en voi kahdessa paikkaa samaan aikaan olla. Ihan kiva herätys ja silleen... Oon näköjään kova riehumaan unissanikin :D

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Heräsin äsken, kun isälle soitettiin poliisista. Sieltä soitettiin, että olin ajanut juopuneena ja kortitta ajoneuvoa, olen poliisiasemalla ja multa juuri katotaan montako promillea on ollut. Isä on vähän että mitä helvettiä. Mähän nukun vielä sängynpohjalla ja koko yön olen kotona ollut. Isä tietenkin kyseli että onko he ihan varmoja henkilöstä, saneli sossutunnuksen jne. No poliisit tietenkin sitten vähän ihmetteli ja totesi että erehtynyt varmaan henkilöstä, kun mä en voi kahdessa paikkaa samaan aikaan olla. Ihan kiva herätys ja silleen... Oon näköjään kova riehumaan unissanikin :D

Putkaan tommoset epelit joutais, ei riehuta!!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote: !http://img27.imageshack.us/img27/1786/turbotj.jpg!

TWIN TURBO for the win!

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Ite en oo juonu 20 päivään tippaakaan alkoholia mutta nyt asiaan tulee muutos

!https://www.winestore.ee/wcsstore/ExtendedSitesCatalogAssetStore/images/catalog/normal/6413600055709.jpg!

erittäin kiva olo tällä hetkellä

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote:

erittäin kiva olo tällä hetkellä

Nipsulla oli selvästi tosi kivaa eilen: !http://chzallnighter.files.wordpress.com/2011/04/party-fails-this-is-how-i-know-youre-drunk.jpg!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote: !http://img821.imageshack.us/img821/792/turbotk.jpg!

Mikäs peli toi muute o?

sjamy
/

Aikasin liikkeellä, päivällä kaverit tuohon tien toiselle puolelle puhaltaan ja sit 600km pohjoseen.. onneks en oo kuskina, matka menee huomaaatta:)

ariko
/

!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/8q/sjb/0rob/262080/808481319.gif!

hulluseon
/

Soon tuo porilainen hulluus mikä teetättää tuommosia tempppuja...

hulluseon
/

Ihan hienoa tämä WTCC. Ajetaan kolari kierroksella 2 ja sitten ajetaan 10 kierrosta turva-auton jäljessä. Ja kisassa 15 kierrosta...

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Ihan hienoa tämä WTCC. Ajetaan kolari kierroksella 2 ja sitten ajetaan 10 kierrosta turva-auton jäljessä. Ja kisassa 15 kierrosta...

Onks tää sitä sopupeliä?

Kirjaudu sisään vastataksesi.