PPPP

Pottae
/

ONKO MUUMIT TALOSSA? Hemuli löys uuden kukkalajin!!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: ONKO MUUMIT TALOSSA? Hemuli löys uuden kukkalajin!!

kyyyl kyyyl ja inkkarit kanootissa ja mannet mersussa.

El PiNk DeViL
/

En tiedä kuinka paljon täälä on ihmisiä, joilla on kokemusta mopoista mutta itellä on pieni pulma. Kesäks hankin jo mopon valmiiks korttia odottamaan niin en tiedä kannattasko ostaa 2008 vuoden käytetty DT, jolla on ajettu 2500km tämä vai 2011 vuoden uusi DT joka olisi takalipan ja vilkkujen vaihdolla melkein yhtä hieno. Tämä Se vaan on mietintämyssyssä että tuosta uudesta DT:stä sais sillon parin vuoden päästä enemmän kun tuosta 08 vuoden DT:stä, ja niillä rahoilla ostan kevarin. Tosin tuosta uudemmasta täytyis maksaakkin enemmän. Vaikea päätös. Uudempi olis varmempi ja näin mutta käytetty olis valmiiks sisäänajettu ja valmiiksi hieno. Tosin kyllä mä nyt sitä mopoa vähän muuntelen oman maun mukaan vaikka se 08 vuoden "hienompi" malli oliskin. Tuntuu että jotenkin turhaa laittaa tää tänne koska lopulta sen päätöksen teen minä : D Meni jo.

DarkWarjo
/

Uusi ostaa, juurikin siitä syystä et se on varmempi.. mieluummin tuunaa sitä ku korjaa vanhaa.

ariko
/

!http://www.riemurasia.net/sarjakuvat/fingerpori/fpf147.png!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: :(

Ei kannata ottaa niin tosissaan, kyllä ne kohta taas tunkee porkkanaa kurkkuun ja rutistaa parit papanat pihalle.

Sfinski ei oo muuten yhtään pelottava: !http://farm3.static.flickr.com/2137/1601069459_4c91abdb2a.jpg!

DarkWarjo
/

Mitä yhteistä on pizzakuskilla ja gynekologilla?

-Molemmat pääsee haisteluetäisyydelle, mutta potkut tulee jos maistaa!

DarkWarjo
/ /

Uusi NSX

!http://www.designercars.net/biler/Honda-NSX-78461.jpg!

!http://www.designercars.net/biler/Honda-NSX-46776.jpg!

!http://www.designercars.net/biler/Honda-NSX-72603.jpg!

Jupe San
/

Koris-, futis-, footback-, lenkki- ja frisbee kausi avattu ja talviturkki tuli heittettyä Hämeen Linnan vallihautaan vaatteet päällä..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Onks mulle kanssa?!

Joo, mehukattia, riittää kaikille kuhan vähän vedellä lantraa.

Kirjaudu sisään vastataksesi.