PPPP

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Ei enää

^hihihihhihhihihi^

VEDITSÄ KAIKEN RAAKANA? oooh the sugan rush!

v7ville
/

Kannattaa myös tutustua Mad Cook kirjaan! Itse sain sen synttärilahjaksi, ja voin sanoa että hyvä kirja on! ;)

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote: Kannattaa myös tutustua Mad Cook kirjaan! Itse sain sen synttärilahjaksi, ja voin sanoa että hyvä kirja on! ;)

Juu, totta! Lueskellut sitä monia kertoja kaupassa. =P 40-45 euroa on hiukan liian tyyristä näin opiskelijalle...

TehBigBunny
/

Väärää tietoa lewittäwät !

100% Kotimaanlainen on Bani. On laput ja kaikki.

40C Vain käsinpesu Rumpukuivaus kielletty Made in Finland

jasamy
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Väärää tietoa lewittäwät !

100% Kotimaanlainen on Bani. On laput ja kaikki.

40C Vain käsinpesu Rumpukuivaus kielletty Made in Finland

Jos pesee liian kuumassa niin tuleeko siitä pelkkä TehBunny

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: Onko banit käsitöitä?

Ei kyl ne on tehty ihan muilla peleillä.... :D

v7ville
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Ompelukoneella.

Tulee mielee LittleBigBunny pelisarja...

pokalemestari
/ /

INSEIIIIIN!!!!!!! whamwhamwhamiloveit !http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/2011%20Matt%20Malcolm/D1NZ%20Final%20round/Day%201/Up/IMG_7126.jpg!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle pokalemestari

pokalemestari wrote: INSEIIIIIN!!!!!!! whamwhamwhamiloveit !http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/2011%20Matt%20Malcolm/D1NZ%20Final%20round/Day%201/Up/IMG_7126.jpg!

kappas ke26!

Kirjaudu sisään vastataksesi.