Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Ei enää
^hihihihhihhihihi^
VEDITSÄ KAIKEN RAAKANA? oooh the sugan rush!
Yks murueskimo
[linkki http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/madventures/video?66621]Uutukainen Mad cook-sarja Määdventsöörsseiltä. Mahtavaa settiä. Kannattaa vilkasta kaikkia jaksot läpi. Ei ainakaan tee enää mieli nugetteja, tosin niitäkään oo syäny pariin vuoteen muutenkaan[/linkki]
Kannattaa myös tutustua Mad Cook kirjaan! Itse sain sen synttärilahjaksi, ja voin sanoa että hyvä kirja on! ;)
Vastauksena käyttäjälle v7ville
villek00 wrote: Kannattaa myös tutustua Mad Cook kirjaan! Itse sain sen synttärilahjaksi, ja voin sanoa että hyvä kirja on! ;)
Juu, totta! Lueskellut sitä monia kertoja kaupassa. =P 40-45 euroa on hiukan liian tyyristä näin opiskelijalle...
Helvetin hyvä kirja se Madcook.Ostin sen kun se julkaistiin.
Helevetin tyyris se Macbook, ei kannata ostaa.
Mä maksoin jotain 30 euroa siitä.
Hiano kuva !http://pics.kuvaton.com/kuvei/morning_dew.jpg!
Repsahtanut apina.
Huutaa Skimmylle että hän on kotoisin Belgiasta vaikka itekkin on!
Väärää tietoa lewittäwät !
100% Kotimaanlainen on Bani. On laput ja kaikki.
40C Vain käsinpesu Rumpukuivaus kielletty Made in Finland
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Väärää tietoa lewittäwät !
100% Kotimaanlainen on Bani. On laput ja kaikki.
40C Vain käsinpesu Rumpukuivaus kielletty Made in Finland
Jos pesee liian kuumassa niin tuleeko siitä pelkkä TehBunny
Joo
:(
Onko banit käsitöitä?
Ompelukoneella.
INSEIIIIIN!!!!!!! whamwhamwhamiloveit !http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/2011%20Matt%20Malcolm/D1NZ%20Final%20round/Day%201/Up/IMG_7126.jpg!
Bah humbug !
Perseen perse.Paukahti subwoofer.
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote: INSEIIIIIN!!!!!!! whamwhamwhamiloveit !http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/2011%20Matt%20Malcolm/D1NZ%20Final%20round/Day%201/Up/IMG_7126.jpg!
kappas ke26!
Musiikin kuuntelu ilman subwooferia on kuin auto ilman turboa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.