!http://psx-scene.com/forums/images/news/PSNDown.jpg!
PPPP
Vois pistää plegen myyntiin ja ostaa bluurei aseman.
// Sanoi jotain mitä en halunnut sanoa. Elkää välittäkö tästä viästistä! Katatonia, nam!
Uutta yhteyttä pukkaa !http://www.speedtest.net/result/1272095065.png!
Uusi yhteys.
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Uutta yhteyttä pukkaa !http://www.speedtest.net/result/1272095065.png!
Noilla pingeillä ei pitäis lagailla :D
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Uutta yhteyttä pukkaa http://www.speedtest.net/result/1272095065.png
HOLY SHIT!
Mini-Me opetti taas opetti lyhenteitä..
EVO = Ei Vain Osaa..
Haa, löysin vanhoja videoitani:
Mie bemmis ja kaveri 510:ssä
seiskalla vähä jotai säälittävää yritystä, sori paskoista musiikeista
Ja onneksi viel kuvattu pimeessä heikolla kameralla :D
Ihuna Datsun!
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Haa, löysin vanhoja videoitani:
Mie bemmis ja kaveri 510:ssä
seiskalla vähä jotai säälittävää yritystä, sori paskoista musiikeista
Ja onneksi viel kuvattu pimeessä heikolla kameralla :D
Hitto, hienoa nostalgiaa. Bemmi siis 1.8 kaasari, weberin ylikokonen kaasari jonka seurauksena ilmanputsarin kotelo ei mahtunu enää pellin alle, putsari VITTUUn ja oli imuäänet kohdillaan, kaikki oravaa pienemmät rojut oliki sit kaasaris mut vittuako siitä. Ulkoasuna Mattamusta missä valkoiset pinstripe liekit sivuilla sekä helvetin komee iso pinstripeliekitys konepellissä. Keulassa laittomat moottoripyörän vilkut, ite väsätty vitun ruma maski ja puskuri jäi mummon pihalle.
510 oli joku ex-omistaja maalaillu pilalle, joten pilattiin vähä lisää, autosta tuli alaosasta lila ja katto musta, kylkiin vannehopealla liekitykset, oli omaperäinen! :D
harmi kun ei o kuveja kummastakaa oikee :(
(vaikka pilaamisesta puhutaan, kaikki maalaukset tehtiin oikeasti huolella vaikka käytetyt materiaalit oli halpoja, kaveri on helvetin hyvä maalaamaan paukkupulloilla josta todisteena vaikkapa tässä mun kypärä:
!http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v3332/158/73/1539135642/n1539135642_265528_914494.jpg!
!http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v3332/158/73/1539135642/n1539135642_265527_2660556.jpg!
bani fiit!
Kohta alkaa kaheksan tunnin nettitentti. =S Sen jälkeen alkaa vappu!
Se on nyt katsastuksen paikka.
Männöön kuitennii läpi. Ja monesta kohtaa.
HEI, mä osasin
Vappu on peruttu seuraavilta rentuilta:
Te kaikki.
Katsastus-Pate kehu auton siisteyttä ja kuntoa ..ei mennynnä silti läpi ......perkleen vakuutusmaksut.
!crunkpig.com/.../uploads/2010/07/zune_fail2.jpg!
FEIIL!!!!!!!!!!!!
FRC:n homoseksuaaliset trollit Ry
Vuoden tauko olis taas paikallaan.
Kirjaudu sisään vastataksesi.