PPPP

Finski fani
/ /

// Sanoi jotain mitä en halunnut sanoa. Elkää välittäkö tästä viästistä! Katatonia, nam!

Pottae
/

Uutta yhteyttä pukkaa !http://www.speedtest.net/result/1272095065.png!

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Uutta yhteyttä pukkaa !http://www.speedtest.net/result/1272095065.png!

Noilla pingeillä ei pitäis lagailla :D

vaiski75
/ /

Mini-Me opetti taas opetti lyhenteitä..

EVO = Ei Vain Osaa..

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Mini-Me opetti taas opetti lyhenteitä..

EVO = Ei Vain Osaa..

jaaha, sfäiski yrittänyt riftata. Mini-Me varmasti jo siinäkin paljon parempi.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

jaaha, sfäiski yrittänyt riftata. Mini-Me varmasti jo siinäkin paljon parempi.

Se osaa myös kirjoittaa jo paremmin.. =D

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Haa, löysin vanhoja videoitani:

e30 + datsun 510 lumileikit

Mie bemmis ja kaveri 510:ssä

seiskalla vähä jotai säälittävää yritystä, sori paskoista musiikeista

Ja onneksi viel kuvattu pimeessä heikolla kameralla :D

Hitto, hienoa nostalgiaa. Bemmi siis 1.8 kaasari, weberin ylikokonen kaasari jonka seurauksena ilmanputsarin kotelo ei mahtunu enää pellin alle, putsari VITTUUn ja oli imuäänet kohdillaan, kaikki oravaa pienemmät rojut oliki sit kaasaris mut vittuako siitä. Ulkoasuna Mattamusta missä valkoiset pinstripe liekit sivuilla sekä helvetin komee iso pinstripeliekitys konepellissä. Keulassa laittomat moottoripyörän vilkut, ite väsätty vitun ruma maski ja puskuri jäi mummon pihalle.

510 oli joku ex-omistaja maalaillu pilalle, joten pilattiin vähä lisää, autosta tuli alaosasta lila ja katto musta, kylkiin vannehopealla liekitykset, oli omaperäinen! :D

harmi kun ei o kuveja kummastakaa oikee :(

(vaikka pilaamisesta puhutaan, kaikki maalaukset tehtiin oikeasti huolella vaikka käytetyt materiaalit oli halpoja, kaveri on helvetin hyvä maalaamaan paukkupulloilla josta todisteena vaikkapa tässä mun kypärä:

!http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v3332/158/73/1539135642/n1539135642_265528_914494.jpg!

!http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v3332/158/73/1539135642/n1539135642_265527_2660556.jpg!

Pottae
/

Katsastus-Pate kehu auton siisteyttä ja kuntoa ..ei mennynnä silti läpi ......perkleen vakuutusmaksut.

Kirjaudu sisään vastataksesi.