C- paperit sain.. Samalla totesivat että pieni muotoinen kuulovaurio, että näillä sitten mennään..
PPPP
lol jotku kuninkaalliset häät
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: 'Shhhhimmyt'
Eikä pahan hintaset, het tillaamaa
Kierrosajat paranee 0.5 - 1.5s
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: 'Shhhhimmyt'
Käykös tällänen ? Paraneeko tuolla kierrosajat?
EI !
Onko täälä bioremediaation ammattilaisia?
Ehehehheheehe!
!http://screenshot.xfire.com/s/113429911-3.jpg!
!http://screenshot.xfire.com/s/113429913-3.jpg!
Aahaa! Tuomo33 oli kivasti laittanu mulle tarra-arkkiauton, kiitokseksi tipahtaa Tuomolle postiluukusta kohta joku mukava auto.
mies taisi arvostaa jenkkejä, josko siis muskelia pöytään.
Kesäkuussa kertaamaan, voi tätä riemun päivää :D Huonompi homma nuo C:n paperit, tai no, riippuu omasta näkemyksestä. Itse lähden ihan mielelläni verestämään muistoja :)
Vastauksena käyttäjälle warcryFIN
warcryFIN wrote: Kesäkuussa kertaamaan, voi tätä riemun päivää :D Huonompi homma nuo C:n paperit, tai no, riippuu omasta näkemyksestä. Itse lähden ihan mielelläni verestämään muistoja :)
Mielenkiintoa/intoa olisi ollut armeijaan, mutta ylipaino esti tämän... Epäilen kuitenkin että vaikkei ylipainoa olisi ollut niin en näillä polvilla olisi kauan kestänyt. Kotiin olisivat lähettäneet.
Vastauksena käyttäjälle warcryFIN
warcryFIN wrote: Kesäkuussa kertaamaan, voi tätä riemun päivää :D Huonompi homma nuo C:n paperit, tai no, riippuu omasta näkemyksestä. Itse lähden ihan mielelläni verestämään muistoja :)
Pidä hauskaa... Mulla oli ainakin ihan törkeän hyvä reissu ja luvattiin vielä, että 4 vuoden sisällä pääsee uudestaan
Just. Kisat peruttu. Ei tarpeeksi osallistujia. No, ryypätään sitten kotona.
!http://wulffmorgenthaler.com/img/strip/-WM_strip_2008-11-19.gif!
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Just. Kisat peruttu. Ei tarpeeksi osallistujia. No, ryypätään sitten kotona.
Hulluseon jos ei ryyppää kisojen aikana...
Muutta joo klaara vaappen, vai miten se oli. Huomenista tulee kiva päivä! Tänäänkin oli kivaa, vaikka oli kaheksan tunnin tentti...
Tytöt on kivoij, harmi vaan juuri ne, joihin iskee silmänsä, on varattuja... =(
Uusi tyttö(Vaikiaa)
Voihan fattu! Useaan kertaan nyt on sama auto käyny kääntymässä meijän piha tielä, hetken paikallaan, jonka jälkeen lähtee tulosuuntaan poistumaan.. Saa taas päivystää varmaan läpi yön..
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Hulluseon jos ei ryyppää kisojen aikana...
Eipä tarkottana Hullu nyt kiakko kisoja, vaan autolla päristelyä Motoparkissa. Liian vähän ilmottautuneita autokuntia joten peruvat sen koko kisan. Tietty jos tänään olis lähtennä mukaan olis jopa pienet mahkut ollunna päästä itekkin testaamaan sitä penaria, notta vinkasooko se ollenkaan.
Mutta hei kaikki Karit ja karvattomat. Pitäkäähän Vappenia ja toisistanno huolta.
Kirjaudu sisään vastataksesi.