PPPP

IIPPONEN
/

Entäs me muut karvalliset ja ei Karit? Eikö me saada pitää vappenia ja huolehtia toisista?

Schimanski76
/

Kivoja nämä "apaut viikko siellä menee" -työkeikat.

Neljäs viikko lähtee kohta käyntiin.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Mitä se skimmy muuten tekee tyäkseen?

En ala nyt ihan tarkkaan erittelemään,mutta sanotaan nyt vaikka,notta olen rakennusalan moniosaaja.Tuppaa olemaan aika laaja tuo skaala.Ihan perusduunarin hommia kuitenkin.

Nyt olen kirvesmiähen hommissa täällä.Taloa -rikon- rakennan.

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

En ala nyt ihan tarkkaan erittelemään,mutta sanotaan nyt vaikka,notta olen juabbo.

I FIX !

hulluseon
/

Käytit sie Dyckertti nauloja vai ihan normi nauloja? Tätä biisiä Skimmy lauleksii töissänsä.

IIPPONEN
/

ei vietetä seuraa ihmisten kanssa jotka ovat kärsimässä rangaistusta!

Ac3Way
/

Jaahas se on toista kertaa korkki auki 3kk sisällä, tänään olisi vappunaamarin paikka.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Jaahas se on toista kertaa korkki auki 3kk sisällä, tänään olisi vappunaamarin paikka.

Monen litran pullo se oikein on minkä avasit 3kk sitten?

vaiski75
/

Voisko joku mainoksen uhri, eikun autopaketin ostaja kertoa jotain... ...miten leveät gummit saa Sierraan ja Evo Meseen?

Tuli jokin typerä ajatus mieleen ja tuo tieto auttaisi eteenpäin..

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Voisko joku mainoksen uhri, eikun autopaketin ostaja kertoa jotain... ...miten leveät gummit saa Sierraan ja Evo Meseen?

Tuli jokin typerä ajatus mieleen ja tuo tieto auttaisi eteenpäin..

Sierra 245 ja Mese 275... Qui ?

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote:

Sierra 245 ja Mese 275... Qui ?

Pelkkä Jokkis ei riitä ja olisi kiva ajella enemmänkin kisoja, joten mietin sarjaa jossa olisi kivoi autoja. Mahdollisesti jatketaan / aloitetaan Forssa nelosessa, jos kaikki toimii..

Sfäiski Dokaa A-luokka. Max teho 297kW. Autot takavetoisina. Ei Forza osia.

Hyväksytyt autot: BMW M3 E36 1997? Chevrolet Corvette Grand Sport 1996 Ford Sierra Cosworth RS500 1987 Mazda RX-7 1997 Mercedes-Benz Evolution 2 1990 Nissan Skyline R32 1993 Nissan Skyline R32 1997 Porsche 944 Turbo 1989 Subaru Impreza 22B STI 1998 Toyota Supra RZ 1998

Täytyy kyllä hieman vielä testailla ja ihmetellä nuita autoja, ehkä jotain tulee lisää ja jokin lähtee pois..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Pelkkä Jokkis ei riitä ja olisi kiva ajella enemmänkin kisoja, joten mietin sarjaa jossa olisi kivoi autoja. Mahdollisesti jatketaan / aloitetaan Forssa nelosessa, jos kaikki toimii..

Sfäiski Dokaa A-luokka. Max teho 297kW. Autot takavetoisina. Ei Forza osia.

Hyväksytyt autot: BMW M3 E36 1997? Chevrolet Grand Sport 1996 Ford Sierra Cosworth RS500 1987 Mazda RX-7 1997 Mercedes-Benz Evolution 2 1990 Nissan Skyline R32 1993 Nissan Skyline R32 1997 Porsche 944 Turbo 1989 Subaru Impreza 22B STI 1998 Toyota Supra RZ 1998

Täytyy kyllä hieman vielä testailla ja ihmetellä nuita autoja, ehkä jotain tulee lisää ja jokin lähtee pois..

Vaikuttaapi ihan mielenkiintoiselta.. varsinki tuo R32 vm 97. ;)

kivoja autoja keksinyt hän.

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Vaikuttaapi ihan mielenkiintoiselta.. varsinki tuo R32 vm 97. ;)

kivoja autoja keksinyt hän.

Joo ja toi mese evoluutiooni kakonen on myös aika jännä...

!http://i5.aijaa.com/b/00274/7966095.jpg!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: !http://pics.kuvaton.com/kuvei/tincam.jpg!

Noit halpoja itserakennettuja optiikoita yms. löytyy aika paljon ja saa muuten takuulla vallan omaperäisiä kuvia :)

FINBULLET
/

Panodraama kuvatkin on hienoja.Pitäisköhän tommonen ovisilmä objektiivi kyhäillä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

Mistäs sais noit maukkaita pikkutarroja tilattuu? slamitil oli jokunen ihan ok tarra, mut vähä turhan sakemannipainotteisia.

LORD HOPO wrote: Panodraama kuvatkin on hienoja.Pitäisköhän tommonen ovisilmä objektiivi kyhäillä.

mikä jottei, ei tuu kalliiksi ni sama rakentaa :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.