PPPP

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Mitä tarroja?

No noit pieniä ikkunatarroja.. esim. just slämitilläki oli toi "i love speedbumps" etc. siel vaa oli turhan vähän noit hyviä joka maan kulkineisiin passaavia.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle pokalemestari

pokalemestari wrote: SE POISONBLÄKIN UUSIN MUUTEN PIEKSEE!!!!!!!!!!!!!!!!

No emt.. Villen ääni vähä väsyny välil... hyvä levy, mut ei mikää mullistava.

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

No emt.. Villen ääni vähä väsyny välil... hyvä levy, mut ei mikää mullistava.

Jännä että edes tyksin kun ennen en ole edes vilkaissutkaan poisonblackin suuntaan.

hulluseon
/

Kylille, mutta montaa ei saa ottaa kun huomenna on työpäivä.

Nipsuhuuli
/

Mä en oo juonu tippaakaan. Alunperin piti mennä ruotsinristeilylle muutaman kaverin kanssa mutta homma sitten kusi.

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Pylly pystyssä on Jänes™

^Pippeliä pyllyssä^

Korjasin

TehBigBunny
/

Pikkupoikien tupajuttuja kertoilee, huuvvot saa tämä Iipposka, kunhan saadaan kiinni.

Letkulla sitten vielä perään. Kylymää vettä.

El PiNk DeViL
/ /

Tänään tuli tehtyä kaupat 08 vuoden DT:stä. Huomenna tai maanantaina hakureissulle. 2600 ajettu, hinta 2000. Kuvia tulee Oma kulkineesi -topikkiin kun se on kotona. ♥

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Pikkupoikien tupajuttuja kertoilee, huuvvot saa tämä Iipposka, kunhan saadaan kiinni.

Letkulla sitten vielä perään. Kylymää vettä.

JEIIIII! kylmää vettä... saa ilmasen suihkun < 3 tarvi enempää täälläkään sitten haista :)

Finski fani
/

Tuli sitten tappelun poikasta Rogues galleryn poikien kanssa opiskelijoiden vappu-bileissä. Jännä. Olivat "pienessä" maistissa...

Ihte tulin kotiin, ko muut lähti reiveihin. Ei semmottii jaksanu. Vanhaksi tässä alkaa ittensä tuntemaan...

hulluseon
/

Vilttu. Alaikäset rakkulat oksentelee pitkin kyliä, kapakissa pääse ulko-ovea pitemmälle kun joku alkaa aukomaan naamaansa tai sitten joku tanan randomi yrittää kaataa tuoppiaan niskaan. Jos ei olis huomenna töitä niin joisin itteni tajuttomaksi ennen ku Tsekki - Latvia peli loppuu...

Nipsuhuuli
/ /

Naapurissa asuva kaverityttö pisti vähän aikaa sitten viestiä ja sano että joku sekaisin oleva mies seuraa sitä joka paikkaan ja se tuli myös tämän kanssa samaan metroon. Menin sitten meidän lähimetroasemalle vastaan ja saatiin tilanne klaarattua silleen ettei se hullu onneksi tullu edes rappuun asti vaikka yritystä oli.

Tämä hullu väitti asuvansa asuinalueella X, jossa mekin asutaan. Kun oltiin päästy rappuun asti niin katottiin että mihin suuntaan tämä lähtee ja metroasemalle päin se lähti vaikka pari minuuttia tota ennen oli väittänyt asuvansa päinvastaisessa suunnassa.

edit: ja molemmilla tosiaan kävi mielessä se mahdollisuus että tämä hullu olisi voinut raiskata.

vaiski75
/

mullehetisekopääomaksi.com on näemmä ollut kivasti liikenteessä, Nipsuhan sanoo tytölle että ilmoittaa johonkin heti jos tuo sekopää palaa vielä maisemiin..

Kuka teistä piilotti mun kaljan ja tuliko valomerkki jo?!

DarkWarjo
/ /

AAAAAAAAAAARGH! VITTUSAATANA!

miksimiksi se pitää olla ihmiselämä näin hanurista?

/end of yöangsti tänk juu kam aken.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Mennään kaikki seuraavaksi sinne metroasemalle vastaan.

Ja opetetaa se tavoille!

Nipsu to the rescue!

pokalemestari
/

Ebisu web camera 3 päivän drift matsuri japanin pojilla käynnissä. Just nyt japanin aamussa aika hiljaista mutta eiköhän se vielä myöhemmin täyty. Nyt vain yksi gaijin trueno harjoittelee.

Tuomo33
/

Se on mukava kun peli kanusttaa parhaimpansa mukaan =)

!http://i5.aijaa.com/b/00173/7967770.jpg!

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Se on mukava kun peli kanusttaa parhaimpansa mukaan =)

!http://i5.aijaa.com/b/00173/7967770.jpg!

Mikä peli, näyttää kivalle :)

Tuomo33
/ /

Beat hazard tuo on.. (Powred by you'r neighbours music)..

Ihan mukavaa ajan vietettä..

Edit: Tuli taas tuota UT1999:ä pelailtua ja kokeiltua streemausta, (ylätykseni toimii suht hyvin) ja tässä muutama kuvatus. Vois tehdä lähetystä tuossa päivemmällä..

!http://screenshot.xfire.com/s/113575296-3.jpg!

!http://screenshot.xfire.com/s/113575303-3.jpg!

!http://screenshot.xfire.com/s/113575306-3.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.