Nyt pientä streemi testiä pirän..
tulkaaha katomahan jos kiinostaa =)
Edit ei sit onistukkaan =(
Oispa vähän uudempi, ja vähän tehokkampi tuo pöuttis niin oisin ilonen.
Nyt pientä streemi testiä pirän..
tulkaaha katomahan jos kiinostaa =)
Edit ei sit onistukkaan =(
Oispa vähän uudempi, ja vähän tehokkampi tuo pöuttis niin oisin ilonen.
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=p5PiXt6INSM&feature=related] Syrän [/linkki]
Nyt ihan varman päälle kysäsen asiasta. Eli kyseessä on .95 vuoden 440 volvo, ja nyt täytyisi takapuskuri irroittaa, että pääsee ruostevaurioita..
!http://i4.aijaa.com/b/00281/7972175.jpg!
!http://i4.aijaa.com/b/00911/7972176.jpg!
Nuo on nyt ainoat mitkä itse siältä pongasin.. Eli nuo iroittamalla pitäisi saada bumperi iroitettua?
Eli siis varmistan vaan, jos jollain täällä on tietoa asiasta..
Onkos noi nyt sitten auton kyljissä vai lähes keskellä puskuria ?
Voisin kuvitella että jos nuo ovat kyljissä kiinni, niin takakontista voit joutua purkamaan pikkuisen jos/kun on pultit sielläkin. Näin voisin kuvitella...
KUKKUU !
Tuo jälken mäinen on takapyörästä perään päin kulkiessa alussa, ylärajassa. Ensinmäinen on taas rengaskotelon sisällä suhteelisen alhaalla.
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
!http://i9.aijaa.com/b/00374/7972342.jpg!
Jos tämä kuva on sivukiinnikkestä ( näyttää siltä ), niin pitäisi juu riittää että kontin puolelta parit pultit pois, jos vetokoukkua on niin taitaa olla samoilla kiinni ? Pultit pois ja suoraan taaksepäin vetäistä vain. Tällä tavalla lähtee ainakin Vectrasta, miun Audista ja A4:sta ja useasta muustakin...
Siis tuo koko osa on muovia aino mikä on kiini metallirunkoon on nuo 2 ruuvia tuossa ylhäällä.. Kontin puolelta ei löydy mitään pulttia joka olisi mienkään yhteydesä puskurin kiinitykseen.
Tänään olin vappuparaatis ja autoja oli niin pirusti, mutta kuvia en ottanu ku oli niiin paljon ihmisiä ja oli ..tun kylmä.
[linkki http://www.snotr.com/video/6856/Video_Dating_Winner]Whaaaat the...[/linkki]
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Whaaaat the...
Hieno avautuminen, vaikkakin taitaa jatkaa ilman "rakkautta" tästäkin eteenpäin..
Im bak in te saddel again
toimiikos muilla live oikein?
Miten niin? Kyl mulla pelas ihan oikein.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Et varasta sitä Ossi Oravan käpyä!!!
No en varasta, pitäköö käpynsä saatana.
mut vitun fm.netti ei anna kuvia.. ei anna mennä edes tonne "my forza" kohtaan.. vittu
// ja heti ku möykkäsin ni päästi.. mikähä piru se tänäänki o.. fb kyl väitti et daily luck o tänää alhainen.. kai se siitä o kiinni.. fb on SAATANASTA!
!http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif! !http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif! !http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif!
Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN
IIPPONEN wrote: !http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif! !http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif! !http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif!
kuunnellu tota laulua jo 1h 30min. ;D
Uusi Nyan cat!
Kirjaudu sisään vastataksesi.