PPPP

Tuomo33
/

Nyt ihan varman päälle kysäsen asiasta. Eli kyseessä on .95 vuoden 440 volvo, ja nyt täytyisi takapuskuri irroittaa, että pääsee ruostevaurioita..

!http://i4.aijaa.com/b/00281/7972175.jpg!

!http://i4.aijaa.com/b/00911/7972176.jpg!

Nuo on nyt ainoat mitkä itse siältä pongasin.. Eli nuo iroittamalla pitäisi saada bumperi iroitettua?

Eli siis varmistan vaan, jos jollain täällä on tietoa asiasta..

Mudinski
/

Onkos noi nyt sitten auton kyljissä vai lähes keskellä puskuria ?

Voisin kuvitella että jos nuo ovat kyljissä kiinni, niin takakontista voit joutua purkamaan pikkuisen jos/kun on pultit sielläkin. Näin voisin kuvitella...

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote: KUKKUU !

Aaaaargh! Ei saa noin säikytellä..

For Vulva: Takimmaiset kiinnikkeet avaimella irti ja se ui sitten niissä sivu kiinnikkeissä irti, jos muistan oikein..

Tuomo33
/

Tuo jälken mäinen on takapyörästä perään päin kulkiessa alussa, ylärajassa. Ensinmäinen on taas rengaskotelon sisällä suhteelisen alhaalla.

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

!http://i9.aijaa.com/b/00374/7972342.jpg!

Jos tämä kuva on sivukiinnikkestä ( näyttää siltä ), niin pitäisi juu riittää että kontin puolelta parit pultit pois, jos vetokoukkua on niin taitaa olla samoilla kiinni ? Pultit pois ja suoraan taaksepäin vetäistä vain. Tällä tavalla lähtee ainakin Vectrasta, miun Audista ja A4:sta ja useasta muustakin...

Tuomo33
/

Siis tuo koko osa on muovia aino mikä on kiini metallirunkoon on nuo 2 ruuvia tuossa ylhäällä.. Kontin puolelta ei löydy mitään pulttia joka olisi mienkään yhteydesä puskurin kiinitykseen.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Ruuvaa noi ny vaikka sitten pois ja nyppäse. Jollei lähde irti niin etsi lisää pultteja :D

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote: Ruuvaa noi ny vaikka sitten pois ja nyppäse. Jollei lähde irti niin etsi lisää pultteja :D

Jep! Jos ei lähre niin on ne alankomaalaset osannu jemmata nuo pultit ihan helvetin hyvin =D

superiorjerde
/

Tänään olin vappuparaatis ja autoja oli niin pirusti, mutta kuvia en ottanu ku oli niiin paljon ihmisiä ja oli ..tun kylmä.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Whaaaat the...

Hieno avautuminen, vaikkakin taitaa jatkaa ilman "rakkautta" tästäkin eteenpäin..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Odotso

Odotso wrote: Im bak in te saddel again

u sad? u know that?

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Miten niin? Kyl mulla pelas ihan oikein.

mul yritti jäätyillä... nythän tuo taas pelaa... Ja ny ei sit pelaa fm.netti oikein.. voi elläimen käpy

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

voi elläimen käpy

Et varasta sitä Ossi Oravan käpyä!!!

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Et varasta sitä Ossi Oravan käpyä!!!

No en varasta, pitäköö käpynsä saatana.

mut vitun fm.netti ei anna kuvia.. ei anna mennä edes tonne "my forza" kohtaan.. vittu

// ja heti ku möykkäsin ni päästi.. mikähä piru se tänäänki o.. fb kyl väitti et daily luck o tänää alhainen.. kai se siitä o kiinni.. fb on SAATANASTA!

IIPPONEN
/

!http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif! !http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif! !http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif!

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: !http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif! !http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif! !http://www.prguitarman.com/icon/poptartFINALTINY.gif!

kuunnellu tota laulua jo 1h 30min. ;D

Kirjaudu sisään vastataksesi.