PPPP

Tuomo33
/ /

Enään apparin puolen takaaressa hionta, paikailua, hientoa, mahdollisia korjaus paikkaulua, hiento ja sitten maalaus. Sit se onki siinää.. Eiku perkele! Sitten onkin vielä kuskin puoleinen takakaari :-\ Nyt kun nuo tekee niin, yks asia pois liostalta takasin liikenteeseen projektissa =)

Edit: Ja joo.. En saanu taka bumperia irti.. Vitun alankomaalaset suatana!

EdiT2:

!http://i8.aijaa.com/b/00384/7977427.jpg! !http://i7.aijaa.com/b/00813/7977428.jpg!

Näkyyhän sinä joo 16 vuoden ikä.. Mukavasti kerää shaicea nuo pyöräkotelot, kun maavara ei ole niin suuri : DD

RealBlocker
/

Fail !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/4/b52/wqot/398472/810852120.gif!

PetuK
/ /

Saako tähdeltä nimmarin ;)

Todella hienoa, että huomataan/annetaan arvostusta. Ovat nuo sinun työsi todella upeita. Jatkuvasti.

Pottae
/

Euron Juusto on jepa, tällein btw vaan.

//Jos haluat nährä oman luisupulkkasi miun seuraavassa kuvasetissä, niin giftaa haluamasi auto minulle ja laita yv:llä tai xbl:ssä viesti millä radalla haluat sen nähdä. Kun olen kuvannut auton, lähetän sen takaisin. Kuvia tulee niin paljon kun autoja lähetellään : P

MrD St Jimmy
/

Pitäisi tehdä varmaan kisa jossa jokaisella on jokin lovecryn maali auton päällä. Se kisa olisi maailman kaunein kisa :D

DarkWarjo
/

Miksikäs finmullet on ruvennut laittelemaan alapeukkuja?!

ISOVELI NÄKKEE! !http://de027.k12.sd.us/Pictures/1984-Big-Brother-Poster.jpg!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Mä haluun olla naisnyrkkeilijä.

Tähän jo vaaditaan perusteluita.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Tökkää Pöttistä napaan

AI SAATANA! suoraan napaan! todellaki luovutan!

Kirjaudu sisään vastataksesi.