sitä voi myös [linkki http://www.nyancatfly.com/]pelata[/linkki] :)
PPPP
I ♥ Nyan cat!
Enään apparin puolen takaaressa hionta, paikailua, hientoa, mahdollisia korjaus paikkaulua, hiento ja sitten maalaus. Sit se onki siinää.. Eiku perkele! Sitten onkin vielä kuskin puoleinen takakaari :-\ Nyt kun nuo tekee niin, yks asia pois liostalta takasin liikenteeseen projektissa =)
Edit: Ja joo.. En saanu taka bumperia irti.. Vitun alankomaalaset suatana!
EdiT2:
!http://i8.aijaa.com/b/00384/7977427.jpg! !http://i7.aijaa.com/b/00813/7977428.jpg!
Näkyyhän sinä joo 16 vuoden ikä.. Mukavasti kerää shaicea nuo pyöräkotelot, kun maavara ei ole niin suuri : DD
Fail !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/4/b52/wqot/398472/810852120.gif!
[linkki http://sketchybunnies.failblog.org/]Bunny ja Sfäiksi perustanu sivuston?[/linkki]
Mie olen kuuluisa nyt, turn 10 teki oikein artikkelin :D:D
Saako tähdeltä nimmarin ;)
Todella hienoa, että huomataan/annetaan arvostusta. Ovat nuo sinun työsi todella upeita. Jatkuvasti.
Noon ihan OK jos tollaasista hyvistä pitää.
Euron Juusto on jepa, tällein btw vaan.
//Jos haluat nährä oman luisupulkkasi miun seuraavassa kuvasetissä, niin giftaa haluamasi auto minulle ja laita yv:llä tai xbl:ssä viesti millä radalla haluat sen nähdä. Kun olen kuvannut auton, lähetän sen takaisin. Kuvia tulee niin paljon kun autoja lähetellään : P
Söin sellaisen joku viikko sitten.
Olen vahvasti eri mieltä.
Pitäisi tehdä varmaan kisa jossa jokaisella on jokin lovecryn maali auton päällä. Se kisa olisi maailman kaunein kisa :D
Teh Lovekry Tribute Reis !!!111
You cant broke what is broken...
Miten se Bin Ladan kuolema oikeasti meni
Jos eka linkki ei toimi, niin täältä löytyy myös Lontoon kielellä
Tässä kolmas linkki, mikä toimii tällä hetkellä
Kauheen sitkeesti ne poistaa nuita!
!!!!!!!!!!!!WTF!!!!!!!!!!!
hauskin ikinä
Miksikäs finmullet on ruvennut laittelemaan alapeukkuja?!
ISOVELI NÄKKEE! !http://de027.k12.sd.us/Pictures/1984-Big-Brother-Poster.jpg!
Mä haluun olla naisnyrkkeilijä.
Uus Potta
Tökkää Pöttistä napaan
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Tökkää Pöttistä napaan
AI SAATANA! suoraan napaan! todellaki luovutan!
Mun häät maksaa miljardin.
Mun avioero tulee maksamaan Ziljoonan.
Kirjaudu sisään vastataksesi.