Varmasti.
PPPP
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=N3Ek5bxs9hk]Hohohoo! Tein viteon juutuupissa. Tänään juutuup, huamenna Hollivood![/linkki]
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Hohohoo! Tein viteon juutuupissa. Tänään juutuup, huamenna Hollivood!
Teh suck.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Teh suck.
Nöyh! Kritiikkiä! Mä en kestä! Narun jatkoksi menen heti kohta...
Tais olla tääl mut otetaa pikauusinta
Rushin keikalta tulin juuri. Neil Peart rocked the shit out of that drum set.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/osama_bin_laden_facebook.jpg!
!http://img251.imageshack.us/img251/3793/brs04e.jpg!
Hullu !
Yes Satan?
MIKSEI BUGIA KORJATA?
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Onneksi Juuso on lahjakkaampi kuin Sfinski
Ei ole! Eihän ne etes puhunu mitään, eikä ollut oluttakaan mukana... Huono!
tää toimii itelle ihan kivasti:jo parina perjantaina ostanut (ja nyt jo torstainakin).. Tosin lähäristä tuota ei saa ku tölkki-tavarana, niin lasipullo on miulle vaan hieno kuvitelma. Kannattaa viilentää, mutta ei samanlämpöiseksi, kuin perus karhu/karjala/kohvi Kannattaa maistaa vaihtelun vuoksi etes
Martina ja Esko.Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko.
MENKÄÄ MUUALLE.
Jokapaikassa noikin perkeleet.
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Onneksi Juuso on lahjakkaampi kuin Sfinski
biisi toimi varsin hyvin tuohon alun 90/100 :sta fiiliksen jälkeen... jotenkin jäin odottamaan jotain vielä överimpää käännettä... mut toivossa on hyvä elää enkä arvostele kuka on toista parempi.. finskillä oli hauska, mut ääneen oisin kaivannut väriä:)
Huomenna tulee Tuksu kouvolaan, päätän paeta paikalta yli 70km päähän boxin äärelle :)
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.. SOO MORO!
Aika mielenkiintoinen toi L.A. Noire. Voi olla että mä hankin.
Mulle on tulossa toi L.A.Noire.
Kirjaudu sisään vastataksesi.