PPPP

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Hohohoo! Tein viteon juutuupissa. Tänään juutuup, huamenna Hollivood!

Teh suck.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Teh suck.

Nöyh! Kritiikkiä! Mä en kestä! Narun jatkoksi menen heti kohta...

Aliboz
/

Rushin keikalta tulin juuri. Neil Peart rocked the shit out of that drum set.

FINBULLET
/

Martina ja Esko.Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko Martina ja Esko.

MENKÄÄ MUUALLE.

Jokapaikassa noikin perkeleet.

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Onneksi Juuso on lahjakkaampi kuin Sfinski

biisi toimi varsin hyvin tuohon alun 90/100 :sta fiiliksen jälkeen... jotenkin jäin odottamaan jotain vielä överimpää käännettä... mut toivossa on hyvä elää enkä arvostele kuka on toista parempi.. finskillä oli hauska, mut ääneen oisin kaivannut väriä:)

IIPPONEN
/

Huomenna tulee Tuksu kouvolaan, päätän paeta paikalta yli 70km päähän boxin äärelle :)

RauhaMees
/

Aika mielenkiintoinen toi L.A. Noire. Voi olla että mä hankin.

Kirjaudu sisään vastataksesi.