PPPP

Pytzi
/

mistäs muuten tilaatta ja onkos joku ostamassa dirt 3 ja ite kyllä hommaan noiren

Pytzi
/

ite varmaan suoratoimituksena verkkokauppapiste comista 43 euroo kertokaa jos joissan on halvemmalla

MrD St Jimmy
/ /

Thehut.comista selviää hitusen halvemmalla kuin verkkokaupasta jos ostaa yhtäaikaa, mutta kun postikulua tulee aina enemmän mitä enemmän tuotteita niin Dirt 3:ssa siinä säästäisi hitusen: Dirt 3 38,43€ L.A. Noire 42,93€

£0.99 on postarit per tuote eli yhteensä 2,24€.

On muuten punnan kurssi euroon nähden tällä hetkellä oikein alhanen. £1=1,13€

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Türkin GP, 8. mutka.

Nom.

Laita kuva siitä mutkasta.Osaan laskea kolmeen.Kiva rata on se,jos siitä puhut.

TehBigBunny
/ /

!http://badgergp.com/images/2010/05/istanbul-580x326.jpg!

Myö ollaa kyllä eri miältä tosta siun laskutaidosta.

'Mie lähden yhdelle' - kahren viikon reissu.

Schimanski76
/

Aahhhh,se ihana pitkä vasuri.Mahtava mutka on hän.Kee-voimat vetää viikset huulen sisään.

DarkWarjo
/

Ny myö lähemmä viiskymppisiä vietteleen! Kattotaa kerkijänkö mie ajelee jokkista.

hammeredhuoh
/

Hmm mustiin pukeutuneena kukkia kävin tänään ostamassa. Kaikki yli 40v naiset hymyilivät vastaan kävellessään. Hmm ne on vain kukkia. Jännä vaikutus on naisiin kukilla. Hmm

FINBULLET
/

Loistavaa Turkin kasi mutkaa ei sitten enää ajeta huomisen jälkeen.Harmi.

vaiski75
/

Ei ole hyvä käydä töissä, unohdin notta mulla on olutta kylmässä!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Kohta lähtee yläkerran lapsilta jalat.

Tosson kirves, ole hyvä.

Olipahan sukujuhulat.. jumalauta.

DarkWarjo
/ /

KOHT MIE JÄRKYTÄN TEIJJÄT! mur!

//sori, emmie jaksa.. wanaha ukko...

Kirjaudu sisään vastataksesi.