vai tollastaki tulos.. joutuu varmaa hankkiin...
PPPP
MUR!
spämmäillääs vähä: perjantaikisan kooste
SPAM BITCH!!
Vastauksena käyttäjälle BlueMasto
TUNING MAN 95 wrote: Meinaako moni hommata
Tilattu aikoja sitten.
mistäs muuten tilaatta ja onkos joku ostamassa dirt 3 ja ite kyllä hommaan noiren
Mie tahtoo Dirt kolmosen ja Loirin.
Mistä ne kannattaa tilata?
ite varmaan suoratoimituksena verkkokauppapiste comista 43 euroo kertokaa jos joissan on halvemmalla
Thehut.comista selviää hitusen halvemmalla kuin verkkokaupasta jos ostaa yhtäaikaa, mutta kun postikulua tulee aina enemmän mitä enemmän tuotteita niin Dirt 3:ssa siinä säästäisi hitusen: Dirt 3 38,43€ L.A. Noire 42,93€
£0.99 on postarit per tuote eli yhteensä 2,24€.
On muuten punnan kurssi euroon nähden tällä hetkellä oikein alhanen. £1=1,13€
Uusi punta!
Türkin GP, 8. mutka.
Nom.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Türkin GP, 8. mutka.
Nom.
Laita kuva siitä mutkasta.Osaan laskea kolmeen.Kiva rata on se,jos siitä puhut.
!http://badgergp.com/images/2010/05/istanbul-580x326.jpg!
Myö ollaa kyllä eri miältä tosta siun laskutaidosta.
'Mie lähden yhdelle' - kahren viikon reissu.
Aahhhh,se ihana pitkä vasuri.Mahtava mutka on hän.Kee-voimat vetää viikset huulen sisään.
Ny myö lähemmä viiskymppisiä vietteleen! Kattotaa kerkijänkö mie ajelee jokkista.
Hmm mustiin pukeutuneena kukkia kävin tänään ostamassa. Kaikki yli 40v naiset hymyilivät vastaan kävellessään. Hmm ne on vain kukkia. Jännä vaikutus on naisiin kukilla. Hmm
Loistavaa Turkin kasi mutkaa ei sitten enää ajeta huomisen jälkeen.Harmi.
Onneksi ei jäänyt kelkan alle.
Ei ole hyvä käydä töissä, unohdin notta mulla on olutta kylmässä!
Kohta lähtee yläkerran lapsilta jalat.
Töihin lähtö lähenee...
Kiitos kirveestä.
KOHT MIE JÄRKYTÄN TEIJJÄT! mur!
//sori, emmie jaksa.. wanaha ukko...
Kirjaudu sisään vastataksesi.