kaik o jossai pitämäs hauskaa? wattu.
PPPP
Sieltä tulee Ruotsi - Slovakia
.,.,
Suomi slovakia > frc?
!http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0912/megan-fox-is-hot-megan-fox-hot-invalid-argument-demotivational-poster-1260839812.jpg!
ja sit viel
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Suomi slovakia > frc?
!http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0912/megan-fox-is-hot-megan-fox-hot-invalid-argument-demotivational-poster-1260839812.jpg!
Must... resist...........
Soffalta heräsin sinapit rinnuksilla ja Schimanski-DVD pyäri taustalla.Normipäivä.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: I TSÄLLENS JUU
Tuo video itekki tullu kattottua : D Tuon kun sais kilpiin XD
Voisko joku lähettää kaikenlaisia Sponsori tarroja tai jotai muita tarroja? :D Jos vaa joku niit on tehny! Ja voin mä niistä maksaakki :)
E: Voisko joku lähettää ton Jokkis B-Lobyn 2. lähdön Replayn.
mullekin vois lähettää b-lobbyn ripliit jos ei oo joku viel lähettäny. Mul ei oo ku Ground Zero sponssi tarra.
Mä lähetän sen tänään. Siin joutuu joittenkin layerien väriä vaihtaa jos on muun värinen ku keltane
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Soffalta heräsin sinapit rinnuksilla ja Schimanski-DVD pyäri taustalla.Normipäivä.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/finally_a_shirt_that_complements_my_lifestyle.jpg! Sun pitää saada tälläinen :D
Mikähän on meidän audiin menny? Siellä se on Tampereen Cittarin parkkipaikalla, ei lähe käyntii ja jos käy niin röpöttää niinkuin kolmella pytyllä.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Livegamersin Forza 3 turnaus
Uskaltaakohan sitä osallistua. :D
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Livegamersin Forza 3 turnaus
Collisions: Always off
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Mikähän on meidän audiin menny? Siellä se on Tampereen Cittarin parkkipaikalla, ei lähe käyntii ja jos käy niin röpöttää niinkuin kolmella pytyllä.
Käyntinopeusanturi on särki! On siinä vaihdelaatikon kyljessä kiinni yhdellä 10mm pultilla, tarkalleen vauhtipyörän kohdalla.
Skodan merkkiliikkestä saat puolet halvemmalla, kuin Audin vastaavasta. vink vink..
10mm kannalla vai kierteellä?
^thihihii, natsi hullu vähän viisastelee^
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: 10mm kannalla vai kierteellä?
^thihihii, natsi hullu vähän viisastelee^
Joo, anteeksi maalaisuuteni.
Pultti on M6, eli avaimen leukaväli on 10mm ja kierteen paksuus 6mm. Ja oikeastihan tuon kierteen maksimi paksuus on 5,974mm, ei se 6mm.
Kierteen nousu on 1.0. Kovuusluokitus on 8.8. Kiristysmomentti on 11Nm.
Tuon pultin myötöraja on 12,9 ja nimellisjännite 19,19mm2. Murtolujuutta saadaan tuolle se 800N/mm2.
Lupaan olla ensi kerralla tarkempi..
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Joo, anteeksi maalaisuuteni.
Pultti on M6, eli avaimen leukaväli on 10mm ja kierteen paksuus 6mm. Ja oikeastihan tuon kierteen maksimi paksuus on 5,974mm, ei se 6mm.
Kierteen nousu on 1.0. Kovuusluokitus on 8.8. Kiristysmomentti on 11Nm.
Tuon pultin myötöraja on 12,9 ja nimellisjännite 19,19mm2. Murtolujuutta saadaan tuolle se 800N/mm2.
Lupaan olla ensi kerralla tarkempi..
I have to say... U WIN!
Sil'o vaan rampula. Kuten aina²
² ^ma-su^
Uusi Sfäiskis
Kirjaudu sisään vastataksesi.