PPPP

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Sieltä tulee Somalia - Slovenia

Ja samalla ei voi kattella frc? WRONG!

DarkWarjo
/ /

Suomi slovakia > frc?

!http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0912/megan-fox-is-hot-megan-fox-hot-invalid-argument-demotivational-poster-1260839812.jpg!

ja sit viel

Todays word...

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Suomi slovakia > frc?

!http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0912/megan-fox-is-hot-megan-fox-hot-invalid-argument-demotivational-poster-1260839812.jpg!

Must... resist...........

Schimanski76
/

Soffalta heräsin sinapit rinnuksilla ja Schimanski-DVD pyäri taustalla.Normipäivä.

BlueMasto
/ /

Voisko joku lähettää kaikenlaisia Sponsori tarroja tai jotai muita tarroja? :D Jos vaa joku niit on tehny! Ja voin mä niistä maksaakki :)

E: Voisko joku lähettää ton Jokkis B-Lobyn 2. lähdön Replayn.

RauhaMees
/

mullekin vois lähettää b-lobbyn ripliit jos ei oo joku viel lähettäny. Mul ei oo ku Ground Zero sponssi tarra.

BlueMasto
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: mullekin vois lähettää b-lobbyn ripliit jos ei oo joku viel lähettäny. Mul ei oo ku Ground Zero sponssi tarra.

Mulla ei oo ku eka lähtö. Kaikki käy :D

RauhaMees
/

Mä lähetän sen tänään. Siin joutuu joittenkin layerien väriä vaihtaa jos on muun värinen ku keltane

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Soffalta heräsin sinapit rinnuksilla ja Schimanski-DVD pyäri taustalla.Normipäivä.

!http://pics.kuvaton.com/kuvei/finally_a_shirt_that_complements_my_lifestyle.jpg! Sun pitää saada tälläinen :D

El PiNk DeViL
/

Mikähän on meidän audiin menny? Siellä se on Tampereen Cittarin parkkipaikalla, ei lähe käyntii ja jos käy niin röpöttää niinkuin kolmella pytyllä.

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Mikähän on meidän audiin menny? Siellä se on Tampereen Cittarin parkkipaikalla, ei lähe käyntii ja jos käy niin röpöttää niinkuin kolmella pytyllä.

Käyntinopeusanturi on särki! On siinä vaihdelaatikon kyljessä kiinni yhdellä 10mm pultilla, tarkalleen vauhtipyörän kohdalla.

Skodan merkkiliikkestä saat puolet halvemmalla, kuin Audin vastaavasta. vink vink..

hulluseon
/

10mm kannalla vai kierteellä?

^thihihii, natsi hullu vähän viisastelee^

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: 10mm kannalla vai kierteellä?

^thihihii, natsi hullu vähän viisastelee^

Joo, anteeksi maalaisuuteni.

Pultti on M6, eli avaimen leukaväli on 10mm ja kierteen paksuus 6mm. Ja oikeastihan tuon kierteen maksimi paksuus on 5,974mm, ei se 6mm.

Kierteen nousu on 1.0. Kovuusluokitus on 8.8. Kiristysmomentti on 11Nm.

Tuon pultin myötöraja on 12,9 ja nimellisjännite 19,19mm2. Murtolujuutta saadaan tuolle se 800N/mm2.

Lupaan olla ensi kerralla tarkempi..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Joo, anteeksi maalaisuuteni.

Pultti on M6, eli avaimen leukaväli on 10mm ja kierteen paksuus 6mm. Ja oikeastihan tuon kierteen maksimi paksuus on 5,974mm, ei se 6mm.

Kierteen nousu on 1.0. Kovuusluokitus on 8.8. Kiristysmomentti on 11Nm.

Tuon pultin myötöraja on 12,9 ja nimellisjännite 19,19mm2. Murtolujuutta saadaan tuolle se 800N/mm2.

Lupaan olla ensi kerralla tarkempi..

I have to say... U WIN!

Kirjaudu sisään vastataksesi.