Sfäiski on vissiin jossain varaosamyymälässä töissä.Tai sitten tietää kaiken pulttien ja muttereiden elämästä.
PPPP
"tullin pultti, Sfäiski puhelimessa, miten voin auttaa?"
Sil on puronnut niin monta sruufia ja smutteria notta se on oppinut.
... ne sanoo.
Ei ole Sfäiskis pahalla tuulella, eikä ihme kyllä ole Kapulaakaan..
Mä olen duunannut koko viikonlopun töissä ja mua väsyttää ihan homona, sekä mun pää on ihan sekaisin..
Mielessä pyörii kylmä olut-tölkki ja pultteja siinä ympärillä, siitä voin kiittää Hullua..
Ota sitä olutta ja kato Pultti Bois.
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Ei ole Sfäiskis pahalla tuulella, eikä ihme kyllä ole Kapulaakaan..
Mä olen duunannut koko viikonlopun töissä ja mua väsyttää ihan homona, sekä mun pää on ihan sekaisin..
Mielessä pyörii kylmä olut-tölkki ja pultteja siinä ympärillä, siitä voin kiittää Hullua..
Väittää vaan.
Pultit otti.
PINCKYN PULTIT JUMAAALAAAUTA !
MYÖNNÄN!
Menin ja ratkesin Muumilimppariin ja monesti, tänäänkin taisi mennä kolme pulloa!? Enköhän mä kumminkin selviä ja pääse sen yli, vai pääsenkö?! Mun tekee taas mieli Muumilimpparia, HEL...TI! Pitääkö mennä katkoon ja tuleeko vieroitusoireita?!
Olisko kellään myydä Muumia? Ei HEL...TI, nytkö se itsensä huijaaminen jo alkoi!
E. Aivan loistava kommentti tuo Pultti Bois..
Kato pari päivää ja jos ei helpota niin mene katkolle.
"Tänään on Äitienpäivä, haluatko lähettää kotiin terveisiä ?"
"En."
Mistä toi on?
!http://img29.imageshack.us/img29/1143/42bif.png!
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
FINBULLET wrote: Mistä toi on?
Mun päääästäääää .... aaarrggghhh
Onko HYLA-maidossa Afinogenofia ?
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: "Tänään on Äitienpäivä, haluatko lähettää kotiin terveisiä ?"
"En."
Tuo oli kolmas kerta kun kuulin tuon tänään.. Kätevää. Revitään vanhat haavat auki ja maataan lattialla sormi suussa vapisten, sikiöasennossa kivasti.,.
Mutta sitten soutakaamme toisaalle. Ei kun olihan meillä airot, sillä ilman airoja ei voi soutaa?
Kun te ihmettelette tätä videota, niin minä pikaisen hakemaan oluen.
Sfäiski -dokaa- linkittää lisää:
Ma meinasin virittää TÄNÄÄN ON PERJANTAI kisan ensi perjantaille, mutta eihän sinne enään mitään mahdu.. Kaiken-näköistä Villeilyä ja Togee on tungettu koko päivä täyteen..
Lähtee nurkkaan murjottamaan ja varmasti puren jos joku tulee lähelle..
Niin ja tänään on sunnunai eikä perjannai.
Loco.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Niin ja tänään on sunnunai eikä perjannai.
Loco.
Ei kai, eihän nyt vain, vai olisiko sittenkin... MEENKÖ MÄ AAMULLA TÖIHIN?!
Nyt pitää nopeesti ottaa monta, notta pääsee aamulla töihin..
Uusi notta!
Ei ole tullut arvauksia mutta merkkiliikkeen työntekijä sanoi samaa mitä epäilin, puolavika.
Adam Malyz
Arttu Harkki.
Sfäiski!
Kirjaudu sisään vastataksesi.