PPPP

FINBULLET
/

Sfäiski on vissiin jossain varaosamyymälässä töissä.Tai sitten tietää kaiken pulttien ja muttereiden elämästä.

TehBigBunny
/

Sil on puronnut niin monta sruufia ja smutteria notta se on oppinut.

... ne sanoo.

vaiski75
/

Ei ole Sfäiskis pahalla tuulella, eikä ihme kyllä ole Kapulaakaan..

Mä olen duunannut koko viikonlopun töissä ja mua väsyttää ihan homona, sekä mun pää on ihan sekaisin..

Mielessä pyörii kylmä olut-tölkki ja pultteja siinä ympärillä, siitä voin kiittää Hullua..

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Ei ole Sfäiskis pahalla tuulella, eikä ihme kyllä ole Kapulaakaan..

Mä olen duunannut koko viikonlopun töissä ja mua väsyttää ihan homona, sekä mun pää on ihan sekaisin..

Mielessä pyörii kylmä olut-tölkki ja pultteja siinä ympärillä, siitä voin kiittää Hullua..

Väittää vaan.

Pultit otti.

PINCKYN PULTIT JUMAAALAAAUTA !

vaiski75
/

MYÖNNÄN!

Menin ja ratkesin Muumilimppariin ja monesti, tänäänkin taisi mennä kolme pulloa!? Enköhän mä kumminkin selviä ja pääse sen yli, vai pääsenkö?! Mun tekee taas mieli Muumilimpparia, HEL...TI! Pitääkö mennä katkoon ja tuleeko vieroitusoireita?!

Olisko kellään myydä Muumia? Ei HEL...TI, nytkö se itsensä huijaaminen jo alkoi!

E. Aivan loistava kommentti tuo Pultti Bois..

TehBigBunny
/

"Tänään on Äitienpäivä, haluatko lähettää kotiin terveisiä ?"

"En."

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: "Tänään on Äitienpäivä, haluatko lähettää kotiin terveisiä ?"

"En."

Tuo oli kolmas kerta kun kuulin tuon tänään.. Kätevää. Revitään vanhat haavat auki ja maataan lattialla sormi suussa vapisten, sikiöasennossa kivasti.,.

Mutta sitten soutakaamme toisaalle. Ei kun olihan meillä airot, sillä ilman airoja ei voi soutaa?

Kun te ihmettelette tätä videota, niin minä pikaisen hakemaan oluen.

vaiski75
/

Ma meinasin virittää TÄNÄÄN ON PERJANTAI kisan ensi perjantaille, mutta eihän sinne enään mitään mahdu.. Kaiken-näköistä Villeilyä ja Togee on tungettu koko päivä täyteen..

Lähtee nurkkaan murjottamaan ja varmasti puren jos joku tulee lähelle..

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Niin ja tänään on sunnunai eikä perjannai.

Loco.

Ei kai, eihän nyt vain, vai olisiko sittenkin... MEENKÖ MÄ AAMULLA TÖIHIN?!

Nyt pitää nopeesti ottaa monta, notta pääsee aamulla töihin..

El PiNk DeViL
/

Ei ole tullut arvauksia mutta merkkiliikkeen työntekijä sanoi samaa mitä epäilin, puolavika.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Arttu Harkki.

anna karkki, niin syön munan kuorineen!

Kirjaudu sisään vastataksesi.