PPPP

FINBULLET
/

!http://www.petsfunky.com/wp-content/uploads/2008/02/too-funny-lol-cat.JPG!

hulluseon
/

Soon piisi. Jope laulama. Nyt en jouta teitä enempää viihtyttämään, meen ruttamaan Petu-setää äitin Hondan.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: meen ruttamaan Petu-setää äitin Hondan.

WTF?!

Mut joo, Yllätyshullu tais olla jopen biisin nimi.

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

AMISPOP NEVER STOP!!!

ANIME PIKKUHOUSUT!

tai siis upskirt... LÄÄHDROOLFAPFAP....

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Lähden New Yorkiin, moikka!

Shikaaneilla vai ilman?

DarkWarjo
/ /

Sori ku spämmään tännekki omia kuvia mutta, miksi helvetissä monissa DLC autois näyttää et takaratas ois pienempi ku etummainen vaikka ne onkin samankokoset pelin mukaan, täs kuvas viel eturengas on kamerasta kauempana ku takarengas ja silti näyttää etummainen isommalta: !http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Forza%203/kolopallo6.jpg/_medium.jpg!

//right clikk ja näytä kuva niin näkee eron vielä paremmin...

TehBigBunny
/

'Kaikki politikot valehtelee' mutta niin tekee tavallisetkin ihmiset joten se on ihan ok.

TehBigBunny
/

Titanikissä kun Sfäiski pitää Sfinksistä kiinni sielä keulassa.

"Du ju trast mi ?"

"Nou"

TehBigBunny
/

Irti päästi.

Mereen molskahti.

Ei uponnu jäävuareen.

Sfinksiin osui.

Ja upposi.

Ac3Way
/ /

Juuri saamamme tietojen mukaan on Lahdessa tapahtunut launtai iltana vakava sylitanssi esitys. Todisteitemme mukaan on Herra Sfinski nauttinut suunnattomasti Tukiaisten siskojen esityksestä. Suosittelemme välttämään vastaavan tapahtumista uudelleen sekä karttamaan Herra Sfinskiä, koska on syytä olettaa hänellä olevan kaikki mahdolliset sukupuoli taudit, jotka tarttuivat hyvin lähellä kohdetta tapahtuneen hengityksen johdosta.

Evi den se

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Juuri saamamme tietojen mukaan on Lahdessa tapahtunut launtai iltana vakava sylitanssi esitys. Todisteitemme mukaan on Herra Sfinski nauttinut suunnattomasti Tukiaisten siskojen esityksestä. Suosittelemme välttämään vastaavan tapahtumista uudelleen sekä karttamaan Herra Sfinskiä, koska on syytä olettaa hänellä olevan kaikki mahdolliset sukupuoli taudit, jotka tarttuivat hyvin lähellä kohdetta tapahtuneen hengityksen johdosta.

Evi den se

SHHH! Mehän sovittiin, että sä et kerro tätä, jos mä en kerro, että sä veit Skimmyn oluvet ja Bunnyn letkun...

TehBigBunny
/

Kuinka kauheassa kännissä pitäisi olla notta ottaisi Tuxulta sylitanssin.

Sitä kuolisi alkoholimyrkytykseen paria tuntia ennen tarvittavia promilleja.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Kuinka kauheassa kännissä pitäisi olla notta ottaisi Tuxulta sylitanssin.

Sitä kuolisi alkoholimyrkytykseen paria tuntia ennen tarvittavia promilleja.

Joo, kyllä sitä vähintäänkin tajuttomana pitäs olla.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Kuinka kauheassa kännissä pitäisi olla notta ottaisi Tuxulta sylitanssin.

Sitä kuolisi alkoholimyrkytykseen paria tuntia ennen tarvittavia promilleja.

Sfäiskis ja Skimmy suostuu siihen yhdestä oluesta..

Kirjaudu sisään vastataksesi.