PPPP

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Sfäiskis ja Skimmy suostuu siihen yhdestä oluesta..

Mie tarjoon 2 jos saan vedenpitäviä todisteita tapahtuneesta.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Minen taho nähä, kuulla, tai edes tietää tuon enempää.

mie tahon vaa nähä sfäiskin ja skimmyn ilmeet kun tuijottavat kuolemaa suoraan silmiin.

hulluseon
/

Metuusan katse on ja muuttuuvat patsaiksi. Sitten vietään patsaat johonkin torille ja kukkia joka vuosi sinne. Olivat niin -juoppoja- rohkeita notta Tuksun sian silmiä katsovat nämä.

TehBigBunny
/

Ei olisi kivaa kahteltavaa nämä Skimmy-, Sfäiski-patsaat.

Ei sitten yhtään.

Merenpohjaan upotetaan ja silti kalojen massakualon aiheuttavat.

Alchemist FI
/

Näin on, ja avas jenkeissä sen verran hyvin että jatkoa suunnitteilla jo.

DarkWarjo
/ /

Joo, yllättäviltäki tahoilta kuullu ite kehuja tosta, niin voihan se olla hyvä.

Yleensä kaverit on aika kriittisiä noiden autoleffojen kans, silti tota kehuneet, niin kai se on käytävä kattoo.

FINBULLET
/

70-luvulla tuli hyviä autoleffoja.Oli kunnon takaa-ajot niissä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: 70-luvulla tuli hyviä autoleffoja.Oli kunnon takaa-ajot niissä.

Khyl, Bullittia, vänishing pointtia, konnaa ja koukkua, kanuunankuularallia ja oikeestaa kaikki sen aikaset kyttäleffat :D

MrD St Jimmy
/

Luin ruotsin kokeeseen parvekkeella ja huomasin 10 minsan jälkeen että olen jo muuttanut ihonväriä.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Luin ruotsin kokeeseen parvekkeella ja huomasin 10 minsan jälkeen että olen jo muuttanut ihonväriä.

Haa! Määkin luen ruottin kokeeseen. Tai no oikeastaan ruottin kokeen uusinnan uusintaan. Viimonen mahis päästä kurssista läpi, ennen kuin joudun käymään koko kurssin uuvvestaan... =S Paskaa tää ruotti. Enklanti on niin helppoa ja kivaa, mutta tää takkuilee...

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Khyl, Bullittia, vänishing pointtia, konnaa ja koukkua, kanuunankuularallia ja oikeestaa kaikki sen aikaset kyttäleffat :D

Ja paras kaikista Herbie!!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Haa! Määkin luen ruottin kokeeseen. Tai no oikeastaan ruottin kokeen uusinnan uusintaan. Viimonen mahis päästä kurssista läpi, ennen kuin joudun käymään koko kurssin uuvvestaan... =S Paskaa tää ruotti. Enklanti on niin helppoa ja kivaa, mutta tää takkuilee...

-Soot vaa vähä tyhmä.-

ONNEA KOKEESEEN TOIVONTTAA FRC !

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

-Soot vaa vähä tyhmä.-

ONNEA KOKEESEEN TOIVONTTAA FRC !

-Ei osaa etes kirjottaa Suomea-

Kiitoksia kaikille tuesta. I won't let you down! Tai ruottiks, Jag ska inte... let you down! =)

vaiski75
/

En öl, tack.

Eikun, tsemppiä piti sanomani ja otetaan joskus yhdet sen läpi päästyn kokeen johdosta..

TehBigBunny
/ /

Voi tulla aika pitkä kuiva kausi eteen ..

'Practical English Abu'

FINBULLET
/

Mukavaa kun on huumeiden käyttäjiä tyttöystävän naapurissa.Mulkkuja ne on.Ruvennut löytymään neulojakin.Poliisejakin pörrännyt,muuta ei oo näyttöä tarpeeksi.

vaiski75
/

Ootteko te ottanunna Skimmyltä kortin pois, kun se ei ole vissiin hetkeen ajellut mitään kisoja?

Vai on se edelleen siellä Boxissa?

Kirjaudu sisään vastataksesi.