Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Sfäiskis ja Skimmy suostuu siihen yhdestä oluesta..
Mie tarjoon 2 jos saan vedenpitäviä todisteita tapahtuneesta.
Minen taho nähä, kuulla, tai edes tietää tuon enempää.
Metuusan katse on ja muuttuuvat patsaiksi. Sitten vietään patsaat johonkin torille ja kukkia joka vuosi sinne. Olivat niin -juoppoja- rohkeita notta Tuksun sian silmiä katsovat nämä.
Ei olisi kivaa kahteltavaa nämä Skimmy-, Sfäiski-patsaat.
Ei sitten yhtään.
Merenpohjaan upotetaan ja silti kalojen massakualon aiheuttavat.
Tuksu läskipossu taas hakenut huomioo saatana.
Tänään kattomaan miltä näyttää toi uusin Fast & Furious.
Ainakin sanottu,että parhaimpia Furiuksia.
Näin on, ja avas jenkeissä sen verran hyvin että jatkoa suunnitteilla jo.
Uus hurjapää
Joo, yllättäviltäki tahoilta kuullu ite kehuja tosta, niin voihan se olla hyvä.
Yleensä kaverit on aika kriittisiä noiden autoleffojen kans, silti tota kehuneet, niin kai se on käytävä kattoo.
70-luvulla tuli hyviä autoleffoja.Oli kunnon takaa-ajot niissä.
Luin ruotsin kokeeseen parvekkeella ja huomasin 10 minsan jälkeen että olen jo muuttanut ihonväriä.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Luin ruotsin kokeeseen parvekkeella ja huomasin 10 minsan jälkeen että olen jo muuttanut ihonväriä.
Haa! Määkin luen ruottin kokeeseen. Tai no oikeastaan ruottin kokeen uusinnan uusintaan. Viimonen mahis päästä kurssista läpi, ennen kuin joudun käymään koko kurssin uuvvestaan... =S Paskaa tää ruotti. Enklanti on niin helppoa ja kivaa, mutta tää takkuilee...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Haa! Määkin luen ruottin kokeeseen. Tai no oikeastaan ruottin kokeen uusinnan uusintaan. Viimonen mahis päästä kurssista läpi, ennen kuin joudun käymään koko kurssin uuvvestaan... =S Paskaa tää ruotti. Enklanti on niin helppoa ja kivaa, mutta tää takkuilee...
-Soot vaa vähä tyhmä.-
ONNEA KOKEESEEN TOIVONTTAA FRC !
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
-Soot vaa vähä tyhmä.-
ONNEA KOKEESEEN TOIVONTTAA FRC !
-Ei osaa etes kirjottaa Suomea-
Kiitoksia kaikille tuesta. I won't let you down! Tai ruottiks, Jag ska inte... let you down! =)
Vad helvete Sfinski? Du inte talar Sverige? Det inte knapp.
En öl, tack.
Eikun, tsemppiä piti sanomani ja otetaan joskus yhdet sen läpi päästyn kokeen johdosta..
Voi tulla aika pitkä kuiva kausi eteen ..
'Practical English Abu'
Murharyhmä.
Mukavaa kun on huumeiden käyttäjiä tyttöystävän naapurissa.Mulkkuja ne on.Ruvennut löytymään neulojakin.Poliisejakin pörrännyt,muuta ei oo näyttöä tarpeeksi.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/love_at_first_sight.gif!
Ootteko te ottanunna Skimmyltä kortin pois, kun se ei ole vissiin hetkeen ajellut mitään kisoja?
Vai on se edelleen siellä Boxissa?
Kirjaudu sisään vastataksesi.