Oli hyvä leffa, vois sanoa jopa että yks parhaimmista Fast & Furious leffoista.
PPPP
Source Code. Ihan jees oli. Pelaaja -lehden ennakkonäytöksessä kattomassa. Iha jees. Emt.
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Source Code. Ihan jees oli. Pelaaja -lehden ennakkonäytöksessä kattomassa. Iha jees. Emt.
Tuli kans traileri tosta tänään, näytti kyllä ihan mielenkiintoselta..
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Ootteko te ottanunna Skimmyltä kortin pois, kun se ei ole vissiin hetkeen ajellut mitään kisoja?
Vai on se edelleen siellä Boxissa?
Soli juannu kaikki rahat mitä sai Koffista ja vähän ylikin. Nysse maalaa Reiskan huussia.
Uusi pitää laittaa notta näkee mitä muut on kirjottanu.
Uusi Eurooppa!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Haa! Määkin luen ruottin kokeeseen. Tai no oikeastaan ruottin kokeen uusinnan uusintaan. Viimonen mahis päästä kurssista läpi, ennen kuin joudun käymään koko kurssin uuvvestaan... =S Paskaa tää ruotti. Enklanti on niin helppoa ja kivaa, mutta tää takkuilee...
Ruotsin kieli on vaikea monelle oppia, tai edes ymärtää.. Sillon kun olin koulussa, en ikinä lukenu kokeisiin ja sain 4 tai 5- .. Mutta sen kerran kun menin niihin lukemaan, opettaja laittoi ilosesti 4 perään miinuksen, kun niin olin loistanut kokeessa :D ..
Toivotaan että pääset kursin läpi, sen verta tiärän että niitä ei ole mukava lähtä uusimaan.
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Ruotsin kieli on vaikea monelle oppia, tai edes ymärtää.. Sillon kun olin koulussa, en ikinä lukenu kokeisiin ja sain 4 tai 5- .. Mutta sen kerran kun menin niihin lukemaan, opettaja laittoi ilosesti 4 perään miinuksen, kun niin olin loistanut kokeessa :D ..
Toivotaan että pääset kursin läpi, sen verta tiärän että niitä ei ole mukava lähtä uusimaan.
No nää 4 ja 5- -numerot on vissiin ollu sulle aika ajankohtaisia, kun ei näytä suomen kielikään taittua.
Jo pukkas glaiduu aikaa
on kesis viimeinkin.
Ja minne vaan kun tsiigaa,
nii hittaa blumsterin.
Ja kaiken uusiks duunaa
noi säteet suulperin.
Ne stadin nyyaks puunaa,
vek stikkaan perperin.
Taas nurtsit vihannoivat
ja hiffaat fogelin.
Puut Pitskun huminoivat
Valgan ja Ogelin.
Nyt ei sun tarvii snärkkää
tai tinttaa humalaa:
Kyl ihmehommat järkkää
toi meidän Jumala.
slang. Mikko Seppälä & E.J. Kauhanen
!http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQA9pY5b44xGJLx7wtHi-ESguu6kbSmNhtyPb9oYSosVRRseY0woQ!
Vastauksena käyttäjälle Juupelis3
Juupelis3 wrote:
No nää 4 ja 5- -numerot on vissiin ollu sulle aika ajankohtaisia, kun ei näytä suomen kielikään taittua.
!http://rom.naurunappula.com/nn/0/507/715/s_503739.jpg!
Jotenkin semmonen kutina ahterissa, että pääsen tästäkin ruotsista läpi. Kohta neljä pakollista menty läpi ja vielä yksi jäljellä. Parastahan on se että siitä ei tarvitse päästä läpi, jos pääsen läpi tästä nelosesta. Ja en varmana kirjota ruotsia, vaan alan panostamaan saksaan.
Historian Top 3 Vitsaukset:
- Espaniantauti 1918 - 1919
- Rutto 1340 - 1771
- Shimmy ja Sfäiski 'parilla' 2011
~Sthihihihihihi~
Viron risteily? No mikä jottei!
Ja kiitoksia tuesta ruottinkokeen osalta! Puoli tuntia sitä tein, joten hirmuisia ei pidä odottaa... Läpi nyt jos kuitenniin...
!http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/231156_1989543628450_1539135642_2182291_546105_n.jpg!
Piti kasata... what went wrong?
!http://media.riemurasia.net/albumit/m34359/813961852.jpg!
Joo en löytäny topiccii, mut haluisin kysyy paljo toi fanatec gt2 ratti maksaa fanatecilta tilattuna. Eli paljo hintaa tulee kuljetuksineen?
Kuljetus taitaa olla pari kybää. Eli noin 270€ ... plus polkimet.
Mutta jos omistaa jonkun muun ratti valmistajan polkimet (Logitech G25, G27, Microsoftin boksin ratti), niin sillon ei tarvii tilata jos ei taho. Ratin mukana tulee piuha jolla voi yhdistää GT2 ruorin näihin edellä mainittuihin polkimiin. Tosin onko G25 polkimissa sitten kytkin pedaalia? Mikkihiirellähän ei ole.
E Ja jos sie tilaat Fanatecin polkimet, ota ne Clubsportit ihan rohkeesti. Ne on hyvät.
Noissa Logitekeissa on kytkin.
Jee, töitä!
Ihan rehellisesti olen siis onnellinen
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Siitä vähän reseptiä
Vähänkö oli hyvä! Ja ruokakin näytti ihan syötävältä, vaikka olenkin kaukana vegaanista...
Uusi black metal vegaani-ateria
Kirjaudu sisään vastataksesi.