PPPP

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Kuljetus taitaa olla pari kybää. Eli noin 270€ ... plus polkimet.

Joo, oon miettiny hankkia kesätöiden jälkee, ku on vähä enemmän rahaa sillo. Mul lojuu tos lattialla G25, joten polkimet löytyy.

superiorjerde
/

Tollasen ruoskan sain !http://farm3.static.flickr.com/2054/5713803108_5380247640_b.jpg!

!http://farm4.static.flickr.com/3471/5713802586_86988eb2d7_b.jpg!

FINBULLET
/

Pilkunnussija !http://pics.kuvaton.com/kuvei/facebook_typos.jpeg!

Tuomo33
/

Tällästä tänään.. !http://www.speedtest.net/result/1294143264.png!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote:

Tarjoon 100€ jos tuo Keski-Pohjenmaalle :D

Special price for u, picous u ar my frieeend! eli sulle suora hinta 1500€

Finski fani
/

Mikä auto se tämä? !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/DSC00330.jpg!

Eij oo parempaa kuvaa, kun otin kiireessä...

Finski fani
/

Siltä se näyttikin kaukaa, mutta ei se semmonen kyllä varmaankaan ollut. Ei ainakaan Lambon merkkiä ollut missään...

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle tappi

tappileipa wrote:

On joo joku sellanen, nimeä en nyt just muista.

Bonito..

DarkWarjo
/

Miepä taas rauhotun, etten vallan spammaa etusivua täyteen...

Perusamis: !http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135231648165.gif!

TJP27
/

Onneks JRT:n jäsenillä on aina lyhyt kävelymatka raitille, loistava baari kiven heiton päässä.. idiootit joskus huuteloo ja niistä pääse ku ei kuuntele.. en sinne halua porttaria typerien ihmisten takia.. tappelen vaan syystä, eli 1 -2 kertaa vuosikymmenessä :) onneks suomi nöyryyttää ylimielisiä ryssiäehtoolla! ED kommentti voi olla suorasukainenen, mutta lpr:ssä uusrikkaat venäläiset on varkaita ja piittamattomia(eli iso osa ketä siellä oon nähnyt). Saa nähdä onko huono päivä tämä pe 13 lähteä tuonne , jos vaikka hermostun

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote: Onneks JRT:n jäsenillä on aina lyhyt kävelymatka raitille, loistava baari kiven heiton päässä.. idiootit joskus huuteloo ja niistä pääse ku ei kuuntele.. en sinne halua porttaria typerien ihmisten takia.. tappelen vaan syystä, eli 1 -2 kertaa vuosikymmenessä :) onneks suomi nöyryyttää ylimielisiä ryssiäehtoolla! ED kommentti voi olla suorasukainenen, mutta lpr:ssä uusrikkaat venäläiset on varkaita ja piittamattomia(eli iso osa ketä siellä oon nähnyt). Saa nähdä onko huono päivä tämä pe 13 lähteä tuonne , jos vaikka hermostun

Ketään et kopsi siellä otsaan, koko illan istut kädet taskussa ja juot kaljaa pillillä.

Mutta, kohta alkaa se nöyryytys ja sitä tuijotetaan simmut suurena..

DarkWarjo
/

ängri bani 1.2 !http://rlv.zcache.com/angry_bunny_photo_sculpture_photosculpture-p153612808083123212qdjh_400.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.