Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Kuljetus taitaa olla pari kybää. Eli noin 270€ ... plus polkimet.
Joo, oon miettiny hankkia kesätöiden jälkee, ku on vähä enemmän rahaa sillo. Mul lojuu tos lattialla G25, joten polkimet löytyy.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Kuljetus taitaa olla pari kybää. Eli noin 270€ ... plus polkimet.
Joo, oon miettiny hankkia kesätöiden jälkee, ku on vähä enemmän rahaa sillo. Mul lojuu tos lattialla G25, joten polkimet löytyy.
Tollasen ruoskan sain !http://farm3.static.flickr.com/2054/5713803108_5380247640_b.jpg!
!http://farm4.static.flickr.com/3471/5713802586_86988eb2d7_b.jpg!
hyvä peltoauto!
!http://img846.imageshack.us/img846/2657/23072010150607107630347.jpg!
Sie oot tarkkaan kahtona nuo Disneyt.
JA häät.
Legendaarinen soundi joka soi äM-äM kiakossakin :D
Pilkunnussija !http://pics.kuvaton.com/kuvei/facebook_typos.jpeg!
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: OOOOstakkee!
hyvä peltoauto!
sun auto??
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Äitin wanhus.
Tarjoon 100€ jos tuo Keski-Pohjenmaalle :D
Tällästä tänään.. !http://www.speedtest.net/result/1294143264.png!
Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti
jimmykojootti wrote:
Tarjoon 100€ jos tuo Keski-Pohjenmaalle :D
Special price for u, picous u ar my frieeend! eli sulle suora hinta 1500€
Mikä auto se tämä? !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/DSC00330.jpg!
Eij oo parempaa kuvaa, kun otin kiireessä...
Eikös tuo joku vanha lambo ole?
Siltä se näyttikin kaukaa, mutta ei se semmonen kyllä varmaankaan ollut. Ei ainakaan Lambon merkkiä ollut missään...
joku kusilaitukopio? :) taunuksen pohjalle tehty? :P
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: joku kusilaitukopio? :) taunuksen pohjalle tehty? :P
On joo joku sellanen, nimeä en nyt just muista. E: vaiski75, sitä mäkin meinasin ensin, mutta muistelin että ei oo ihan tuollanen se, näytti olevan Eagle SS tämä. Nettiautosta löyty samanlainen jos ei sama?
Uusi lasikuitu...
Miepä taas rauhotun, etten vallan spammaa etusivua täyteen...
Perusamis: !http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135231648165.gif!
Onneks JRT:n jäsenillä on aina lyhyt kävelymatka raitille, loistava baari kiven heiton päässä.. idiootit joskus huuteloo ja niistä pääse ku ei kuuntele.. en sinne halua porttaria typerien ihmisten takia.. tappelen vaan syystä, eli 1 -2 kertaa vuosikymmenessä :) onneks suomi nöyryyttää ylimielisiä ryssiäehtoolla! ED kommentti voi olla suorasukainenen, mutta lpr:ssä uusrikkaat venäläiset on varkaita ja piittamattomia(eli iso osa ketä siellä oon nähnyt). Saa nähdä onko huono päivä tämä pe 13 lähteä tuonne , jos vaikka hermostun
Vastauksena käyttäjälle TJP27
TJP27 wrote: Onneks JRT:n jäsenillä on aina lyhyt kävelymatka raitille, loistava baari kiven heiton päässä.. idiootit joskus huuteloo ja niistä pääse ku ei kuuntele.. en sinne halua porttaria typerien ihmisten takia.. tappelen vaan syystä, eli 1 -2 kertaa vuosikymmenessä :) onneks suomi nöyryyttää ylimielisiä ryssiäehtoolla! ED kommentti voi olla suorasukainenen, mutta lpr:ssä uusrikkaat venäläiset on varkaita ja piittamattomia(eli iso osa ketä siellä oon nähnyt). Saa nähdä onko huono päivä tämä pe 13 lähteä tuonne , jos vaikka hermostun
Ketään et kopsi siellä otsaan, koko illan istut kädet taskussa ja juot kaljaa pillillä.
Mutta, kohta alkaa se nöyryytys ja sitä tuijotetaan simmut suurena..
NE KÄYTTÄYTYY TAI NE SUUTUTTAA BANIN !
ängri bani 1.2 !http://rlv.zcache.com/angry_bunny_photo_sculpture_photosculpture-p153612808083123212qdjh_400.jpg!
Kirjaudu sisään vastataksesi.