PPPP

hulluseon
/

No niin lapsoset. Nyt hiljaa. Hullu-setä katsoo nyt telkkaria.

TehBigBunny
/

!http://blog.sanriotown.com/saber:mymelody.com/files/2008/03/funny-pictures-bunny-wants-hug.jpg!

sjamy
/

hug Loppuko masennus? :) Auttoko yhtään? :) ... Loppuko viinat? :( ...

vaiski75
/ /

Herra Bani, alokas Sfäiski ilmottautuu. Herra Bani, saanko puhutella? Alokas Sfäiski tahtoisi niin kovasti hakea kylmän oluen jääkaapista ja lupaan tehdä sen villasukat jalassa; olisiko tälläinen mahdollista?

Voisiko joku muuten vihjasta tolle Ängri Banille, että sen persaus on tulessa?

MrD St Jimmy
/

Oisko tänään Euroviisuista voitto ja huomenna MM-kisoista voitto mitään? Ois ainakin kova saldo yhdelle viikonlopulle.

Finski fani
/

Oli kiva meno laivalla, kun kaikki kahto vaan peliä. Onneksi meno "parani" aamua kohden. Nyt on tosin pää pipi.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Saitko naista?

!http://www.paulmclalin.com/images/people-laughing.jpg!

DarkWarjo
/ /

MUHAHAHaA! Löyty se Finksin hoito: !http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135232513099.gif!

vaiski75
/

Sori Sfinski, oli ihan pakko..

Mun pihassa lyllertää jänis ja sillä ei näytä olevan kiire mihinkään ja vaikuttaa todella kesyltä.. Bani se ei oo, kun sillä on mustia pilkkuja..

Olkoon siinä, nyt ei jaksa mitään reviirisotia..

Pottae
/

Nonni, se siitä sitten. Peli käskee reinstallaa autopaketteja ..poistin muutaman ja nyt yritän lataa uusiksi, niin xbl ei toimi. Lataa joko tosi pitkään tuloksetta tai sitten ilmottaa ettei xbl:ään saada yhteyttä tms.

DarkWarjo
/

Yleensä juuri toi yhteysongelma itkee autopaketeista, yleensä ite vaa käynnistän pelin uudestaa ja vika korjautuu..

v7ville
/

Täällä ABC Hyvinkäällä ollaan. Mukana Raab, knoivari, migge ja allekirjoittanut.

vaiski75
/

JUMAALAAUTA!

Mä haen kohta naapurilta koiran poies.. Iso Suskoira haukkuu kuin pystykorva ja onkohan nyt menossa kolmas päivä, 24/7.. Ainakin käyn viemässä sille luun, jos se omistaja nyt ei oikeasti tajua puhetta..

Kirjaudu sisään vastataksesi.