No niin lapsoset. Nyt hiljaa. Hullu-setä katsoo nyt telkkaria.
PPPP
!http://blog.sanriotown.com/saber:mymelody.com/files/2008/03/funny-pictures-bunny-wants-hug.jpg!
hug Loppuko masennus? :) Auttoko yhtään? :) ... Loppuko viinat? :( ...
hugs bunny
There u go! u did fo me, i do fo u
*YAY !*
Herra Bani, alokas Sfäiski ilmottautuu. Herra Bani, saanko puhutella? Alokas Sfäiski tahtoisi niin kovasti hakea kylmän oluen jääkaapista ja lupaan tehdä sen villasukat jalassa; olisiko tälläinen mahdollista?
Voisiko joku muuten vihjasta tolle Ängri Banille, että sen persaus on tulessa?
Soot sen jo hakenu, Mini-Me vasikoi.
mutisee & jupisee
FRC Vaahtoshow at Appara --->
Oisko tänään Euroviisuista voitto ja huomenna MM-kisoista voitto mitään? Ois ainakin kova saldo yhdelle viikonlopulle.
Oli kiva meno laivalla, kun kaikki kahto vaan peliä. Onneksi meno "parani" aamua kohden. Nyt on tosin pää pipi.
Saitko naista?
Hyi jotai laivarottaa!
=(
Uusi =(
MUHAHAHaA! Löyty se Finksin hoito: !http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135232513099.gif!
Sori Sfinski, oli ihan pakko..
Mun pihassa lyllertää jänis ja sillä ei näytä olevan kiire mihinkään ja vaikuttaa todella kesyltä.. Bani se ei oo, kun sillä on mustia pilkkuja..
Olkoon siinä, nyt ei jaksa mitään reviirisotia..
Nonni, se siitä sitten. Peli käskee reinstallaa autopaketteja ..poistin muutaman ja nyt yritän lataa uusiksi, niin xbl ei toimi. Lataa joko tosi pitkään tuloksetta tai sitten ilmottaa ettei xbl:ään saada yhteyttä tms.
Yleensä juuri toi yhteysongelma itkee autopaketeista, yleensä ite vaa käynnistän pelin uudestaa ja vika korjautuu..
kivasti tuplakinkku kesäkuussa ei vituta.
Täällä ABC Hyvinkäällä ollaan. Mukana Raab, knoivari, migge ja allekirjoittanut.
Voiskos joku kertoa miten Forzas saa maalattua nuo Tenzo R RS-5 vanteet?
JUMAALAAUTA!
Mä haen kohta naapurilta koiran poies.. Iso Suskoira haukkuu kuin pystykorva ja onkohan nyt menossa kolmas päivä, 24/7.. Ainakin käyn viemässä sille luun, jos se omistaja nyt ei oikeasti tajua puhetta..
Soon saanna vainun !
Juobotettua Jänestä jahtaa...
Kirjaudu sisään vastataksesi.