PPPP

ariko
/

Noni viikko kulutettu tosi SaaristoStrömssöössä (Ahvenaanmaalla) täytyy todeta ettei sielläkään kaikki suju niinku Strömssöössä kalaa ei tullu melkein yhtään koko viikon aikana, vain muutama hauki ja ahven. Kelit oli kyllä sairaan hienot, harvoin toukokuun alkupuolella pääsee veneilemään Shortseissa ja t-paidassa. Nestetasapainosta piti kyllä pitää huolella huolta.

Kaikki puhuu jotain outoa kiältä mitälie saaristoa muistaakseni joskus kun "pappa" vielä kävi koulua niin jotain sen suuntaista siellä koitettiin meikänkin päähän saada, ei onnistunu. Mikä pahinta saaristoströmssöösä kaikilla oli hauskaa, siällä ne kulkee ilosen näkösinä niinku niillä olis muka kaikki hyvin ei pitä paikkansa, mene helmikuussa katteleen vieläkö on kivaa, stana. Onneks pääsin takas kotiin tänne murjottajien paratiisiin, jos täällä joku yksin kävellessään naureskelee niin sitä lyövvään turpaan tai ainakin hulluksi haukutaan.

vaiski75
/

No niin, Ariko.

Nyt tämä juobotettu Jänes tahtoo Kustaviin, sauna päälle ja selkä kalliota vasten.. Mitenkä lämmintä se vesi oli tällä hetkellä tai no ei sinne varmasti kukaan täyspäinen vielä uimaan mene..

ariko
/

@nuorempi jänes alkuviikosta nilkkaan sattu ku oli niin kylymää loppuviikosta kroolattiin pitkin ulappaa, lämpötilasta en tiiä mutta jostain kummansyystä se lämpeni samaa tahtia tyhjenneiden tölkkien ja pullojen kanssa.

@vanhempi jänes Keskellä saarta eli käytännössä ei oltu merellä vaan järvellä, noin suunnilleen tossa

DarkWarjo
/

Nyt rupiaa jänekset rauhottuun tai:

!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135248331715.gif!

vaiski75
/

Tosi reilua syytellä viattomia luontokappaleita, sekopäisiä Jäneksiä on vain B-luokan kauhuelokuvissa..

Bani sen aloitti!

DarkWarjo
/

Kauhuleffa?

!http://www.pcdistrict.com/modules/productcatalog/product_images/139735-rayman-raving-rabbids-9030.jpg!

Schimanski76
/

Viiden viikon aikana kävin noin 7 kertaa salilla ja 2 kertaa lenkillä.Vetyjä meni noin 10,Tuen grillin tuplahampurilaisia apaut 12,kepappia ihan kivasti siihen päälle.Oluesta ei edes puhuta.

6 kiloa pläskiä.

Uusi elämä alkaa ensi viikolla.Tänään vielä pojat,tänään!Sitten se on loppu.

vaiski75
/

Kävin äskön hakemassa Mini-Me.n linja-autoasemalta ja joku nainen ui heti pöksyihin, kun se pääsi linja-autosta pois. Oli istunut koko matkan Mini-Me.n vieressä ja Mini-Me oli sitten hurmannut sen valmiiksi, oli se sitten tietysti lörpötellyt myös kaiken informaationsa ohimennen.

Hyvä on tuo Mini-Me. Tästä lähtien mä kutsun sitä Syötiksi ja heti huomenna me lähetään "metsälle"..

DarkWarjo
/ /

Hahahaa, mie oon kuulemma joskus pentuna tehny samaa jekkua ;)

Finski fani
/

Mmmm, jekkua! !http://l-userpic.livejournal.com/43353041/2497543!

Jos Suami voittaa, voin ottaa ehkä yhden shotin. Ehkä kaksi. Tai...

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Kävin äskön hakemassa Mini-Me.n linja-autoasemalta ja joku nainen ui heti pöksyihin, kun se pääsi linja-autosta pois. Oli istunut koko matkan Mini-Me.n vieressä ja Mini-Me oli sitten hurmannut sen valmiiksi, oli se sitten tietysti lörpötellyt myös kaiken informaationsa ohimennen.

Hyvä on tuo Mini-Me. Tästä lähtien mä kutsun sitä Syötiksi ja heti huomenna me lähetään "metsälle"..

Mie kuulin tänne asti että huuti ISIN POIKA!!

Schimanski76
/

Mie kerron teille nyt mitä on hyvä asiakaspalvelu ravintolassa.Kyseessä ei siis todellakaan ole mikään Skimmyn kaverin pitämä kapakka vaan ihan uusi mesta Lappeenrannassa.

Viime maanantai Suomi-Venäjä eräässä ravintelissa.

Skimmy saapuu ravinteliin klo 17 kaverin kanssa.Jekkua on pohjalla jo ihan sopivasti.Pikanousu,niin pääsee fiiliksiin.Tilaamme pöytään punkkua ja snapseja liikaa.Omistaja tarjoaa parit talon piikkiin matsin kunniaksi.Hurja juopuminen alkaa matsin edetessä.Tahti on erittäin julma.Matsin loputtua Skimmyn naamaa väsyttää ja sitä pitää lepuuttaa pöydässä.Omistaja herättelee miehen ja tarjoilee väsyneelle "pelaajalle" pihvin ja pari viskiä.

Skimmy syö,herää viskeistä ja lähtee uuteen nousuun jaloviinan kera.Skimmy kaatelee tuoppeja,laseja,pulloja,itseään ja sammuu uudestaan."Annetaan sen hetki levätä" on omistajan kommentti.

Skimmy herää joskus klo 01 ennen valomerkkiä ja pyytää omistajaa ja muita asiakkaita laulamaan karaokessa Skimmyn lempipiisejä.Skimmylle lauletaan.Skimmy sammuu jälleen.(Yritti kuulemma itsekin laulaa,muttei pysynyt mikki kädessä)

Valomerkki,baari kiinni,naama on pöydässä.Omistaja kysyy Skimmyn kaverilta "Mihin tämä jätkä ajetaan?" Kaveri kertoo osoitteen,Skimmy raahataan omistajan autoon ja omistaja ajaa "väsyneen herrasmiehen" nukkumaan.

Jotain vastaavaa on joskus tapahtanut ulkomailla,mutta ei todellakaan Suomessa. :)

IHAN PARASTA PALVELUA!!

TehBigBunny
/ /

Mie näjen hyvän asiakaspalvelun sellaasena notta oven vieressä on Skimmerin naamataulu jossa on punaaset henxelit päällä.

// Sellaanen saa 'Jänes Approved'-tarran

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Mie näjen hyvän asiakaspalvelun sellaasena notta oven vieressä on Skimmerin naamataulu jossa on punaaset henxelit päällä.

// Sellaanen saa 'Jänes Approved'-tarran

^tsihihihi^

vaiski75
/

Toivottavasti Bani ei ole palvelualalla, muuten me kohtaamme Saharan polttavan kuivuuden kurkussamme..

Ja se ei ole hyvä se..

TehBigBunny
/ /

Teirän kohralla ainekaan en ole palvelualalla :)

^No soup for you !^

Schimanski76
/

Ja sellain pitää vielä sanoa,notta en mie yleensä ole tuossa kuosissa.Apaut 2 kertaa vuodessa paha ylilyönti.

^tätä saatana kukaan usko,seinille puhun^

Kirjaudu sisään vastataksesi.