Noni viikko kulutettu tosi SaaristoStrömssöössä (Ahvenaanmaalla) täytyy todeta ettei sielläkään kaikki suju niinku Strömssöössä kalaa ei tullu melkein yhtään koko viikon aikana, vain muutama hauki ja ahven. Kelit oli kyllä sairaan hienot, harvoin toukokuun alkupuolella pääsee veneilemään Shortseissa ja t-paidassa. Nestetasapainosta piti kyllä pitää huolella huolta.
Kaikki puhuu jotain outoa kiältä mitälie saaristoa muistaakseni joskus kun "pappa" vielä kävi koulua niin jotain sen suuntaista siellä koitettiin meikänkin päähän saada, ei onnistunu. Mikä pahinta saaristoströmssöösä kaikilla oli hauskaa, siällä ne kulkee ilosen näkösinä niinku niillä olis muka kaikki hyvin ei pitä paikkansa, mene helmikuussa katteleen vieläkö on kivaa, stana. Onneks pääsin takas kotiin tänne murjottajien paratiisiin, jos täällä joku yksin kävellessään naureskelee niin sitä lyövvään turpaan tai ainakin hulluksi haukutaan.