Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Ja sellain pitää vielä sanoa,notta en mie yleensä ole tuossa kuosissa.Apaut 2 kertaa vuodessa paha ylilyönti.
^tätä saatana kukaan usko,seinille puhun^
Saanko todistaa tuon ylilyöntiasian varsin kivasti..
Kenen mielessä Sfäiski tekee lumienkeleitä joka viikonloppu? Peukkua ylös jos ajattelet näin..
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Mie uskon notta Sfäiski ON lumienkeli.
^tsihihihihihi,niin mieki^
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Määki kokeilen.
Kuinka moni ajatteloo, että juon Jekkua joka päivä, ja pyöräilen humalassa ilman kypärää saaden aivotärähdyksiä harva se viikko?
Mie.Se luki internetissä.
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Mie.Se luki internetissä.
Linkkiä jakoon!
Vastauksena käyttäjälle
v7ville
villek00 wrote:
Linkkiä jakoon!
Linkkiä Villelle
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Forza Racing Club,nuo autourheilun tarkkailuluokkalaiset.
Schimanski76 wrote:
Fäifki aufa,bani lföi miufa neppiaufolla sfuufhun.
Niinpä!
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Aamuset labrakokeet on ihania. Atm kauhia nälkä ja ennen kokeita saa juoda lasillisen vettä. :)
Tuttua hommaa... viel kivempi o se ku meet sinne vast puolilta päivin ja käyt eka 6h töissä syömättä.....