PPPP

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Ja sellain pitää vielä sanoa,notta en mie yleensä ole tuossa kuosissa.Apaut 2 kertaa vuodessa paha ylilyönti.

^tätä saatana kukaan usko,seinille puhun^

Saanko todistaa tuon ylilyöntiasian varsin kivasti..

Kenen mielessä Sfäiski tekee lumienkeleitä joka viikonloppu? Peukkua ylös jos ajattelet näin..

Finski fani
/

Määki kokeilen.

Kuinka moni ajatteloo, että juon Jekkua joka päivä, ja pyöräilen humalassa ilman kypärää saaden aivotärähdyksiä harva se viikko?

vaiski75
/

Ilmeisesti tuo ylilyöntiasia tuli selväksi ja tottakai kaikki uskoo sinnuu..

Pari kertaa vuodessa käy: Saunassa kalja on vaihtunut Jallu-pulloon. Ruokajuomana on Laphroaig-merkkistä whiskyä. Pöydässä on 20 salmaria ja vahingossa luulen niiden kaikkien olevan minulle. Luulen Tequilaa vedeksi. Taxi ei tulekkaan heti ja kerkeän imasemaan Tequila-pullon odotellessa. Joku älynväläys saa baarissa tilaamaan paukkuja vaihdetuilla suhteilla.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Määki kokeilen.

Kuinka moni ajatteloo, että juon Jekkua joka päivä, ja pyöräilen humalassa ilman kypärää saaden aivotärähdyksiä harva se viikko?

Mie.Se luki internetissä.

vaiski75
/

Katoppas Sfinski sun Avatar-kuwaa, mitäpä sä luulet meidän luulevan?

TehBigBunny
/ /

Siun toinen nimi on Jekku.

Armas Jekku Sfinksliä, Lahest.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Forza Racing Club,nuo autourheilun tarkkailuluokkalaiset.

Schimanski76 wrote: Fäifki aufa,bani lföi miufa neppiaufolla sfuufhun.

Niinpä!

DarkWarjo
/

mukavan paljo käyny väki kattelee tota äipän auton myynti-ilmoo nettiautos :D jännä vaa ku ei oo käyny kaupaksi :D

TehBigBunny
/

MM-kullan johdosta VPD:ssä KAIKKi pelit ½ hintaan, vain tänään.

Puolet hinnasta hyvitetään lahjakorttina.

Niitten Feisbuukissa lissää tietoa.

FINBULLET
/ /

!http://www.feissarimokat.com/files/2011/05/hopeaottelu.jpg!

Pottae
/

Aamuset labrakokeet on ihania. Atm kauhia nälkä ja ennen kokeita saa juoda lasillisen vettä. :)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Aamuset labrakokeet on ihania. Atm kauhia nälkä ja ennen kokeita saa juoda lasillisen vettä. :)

Tuttua hommaa... viel kivempi o se ku meet sinne vast puolilta päivin ja käyt eka 6h töissä syömättä.....

Pottae
/

Kaikkeen sitä suostuu.. Kohta kattomaan uutta Merirosvot Karibialla -leffaa Mansesteriin

Kirjaudu sisään vastataksesi.