PPPP

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Playstation Notwork

Joo, ihan hyvä etten omista mokomaa mööpeliä.

Finski fani
/

Opiskelian jääkaappi: !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/DSC00333.jpg! =P

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: tsek it aut!

Evo! Siälä on evo. Miksi sielä on evo? Miks et oo kertonu evosta? EVO! Onko se seiska? On se seiska, eikö vain, eikö vain?

hulluseon
/

Niin, on se surullista kun ei ole vara opiskelijalla pitkäripasen lonkeroon. Ihan sääliksi käy.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Evo! Siälä on evo. Miksi sielä on evo? Miks et oo kertonu evosta? EVO! Onko se seiska? On se seiska, eikö vain, eikö vain?

Kyllä se on seiska ja nimenomaan seiska. Ei kasi. vaan seiska. on siel pihalla vähä vaik mitä muutaki. ja yhtee välii oli evonelkkuki.

hulluseon
/

Naksu lisää virtaa ja parempi puhdistus maattopuristimelle ja hitsattavaan kohteeseen.

Finski fani
/

Mitää sää jollain rupusella Skyllellä sitten ajelet?

~Hups. Tökinkö kepillä nukkuvaa karhua?~

DarkWarjo
/ /

Tosson hallin pihalta. LIK FUL!

!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Projektifilut/20110518-174430.jpg/full!

Finksi, ajan skyllellä siksi että se on oma. Ja se on mun unelma.

(tost pikasesti pari mainintaa kuvasta: turbotettu 626 spurt saluun, 2x R32 GT-R, mk3 supra +530rwhp, mk4 supra, impreza sti wrx type-RA, Fiat Watkaaja, s14 säksä...

Finski fani
/

No ei ole ainaskaan autoista pulaa. Supra siälä on. Onko tuola takana RX-7? Ei siis sama kuin edellisissä kuvissa. Nuo kaikki on siun?

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: No ei ole ainaskaan autoista pulaa. Supra siälä on. Onko tuola takana RX-7? Ei siis sama kuin edellisissä kuvissa. Nuo kaikki on siun?

Kuten jo sanoin, ei todellakaa ole mun kaikki :D toi takana oleva o mk3 supra mis o tällä hetkelläh ienosti alla 4kpl pikkuvararenkaita :D

Finski fani
/

Selvästi ollu liian kauvvan pois autokuvioista, kun ei enää autojakaan tunnista...

Onkos nuo kaikki sitten jonkun sun kaverin, vai keräättekö autojanne kivasti samaan paikkaan? Haluu samanlaisen koristelun omalle pihalle, sitten kun saan sen oman pihan... =P

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Kaverilla on korjaamo ja tuontifirma ( maksettumainos! )

ja meil o muutenki suht vihasiin autoihin tykästyny kaveriporukka :)

kuvassa olevista autoista vissii vaa 2kpl on firman myynnis olevii autoi.

DarkWarjo
/

hitto kun piti vahingos editoida vanhaa piiloon...

Eli, olin sanomas että viel vois vähä finksiä kiusata.

Evo seiskas on galantin lohko 2.4 ylikokoon porattuna, takokamat, vitun iso turbo ja yläkerta uusittu yms. yms.

vanhalla turbolla reilu 400hp, ny arviolta 700-800hp ;)

Finski fani
/

No lol joku 800 heppaa.

Mut joo, aikas namu vehje on kyllä. Seiska on muutenkin hienompi, kuin kasi tai ysi, vaikkakin piän ysin hiilari siivestä ja diffuusorista. Ysissä on myäs Mivec, josta en sitten tiädä oikein mitään... =P

Kuin kauan ajattelit, että toi lohko kestää nuita heppamääriä? Onhan se kivaa, kun on paljon tehoa, mutta itellä se "ehdoton" katto on jossain neljässä sadassa pollessa...

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: No lol joku 800 heppaa.

Mut joo, aikas namu vehje on kyllä. Seiska on muutenkin hienompi, kuin kasi tai ysi, vaikkakin piän ysin hiilari siivestä ja diffuusorista. Ysissä on myäs Mivec, josta en sitten tiädä oikein mitään... =P

Kuin kauan ajattelit, että toi lohko kestää nuita heppamääriä? Onhan se kivaa, kun on paljon tehoa, mutta itellä se "ehdoton" katto on jossain neljässä sadassa pollessa...

Kestää niin kauan ku kestää.. (siksi siin onki se galantin lohko, se kestää paremmin) sit ku särkyy ni korjataan...

Ei näitä 800hp vehkeitä tehä sillain että niiden pitäs perheen ainoana autona toimia kauppareissuilla yms ;)

Finski fani
/

No joo, ymmärrän ton kyllä.

Ei näin köyhänä ole edes varaa ajatella tommosia...

Paljos se muuten hörppii bensaa, vaikka sellasella ronskimmalla ajotyylillä?

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: No joo, ymmärrän ton kyllä.

Ei näin köyhänä ole edes varaa ajatella tommosia...

Paljos se muuten hörppii bensaa, vaikka sellasella ronskimmalla ajotyylillä?

Evoko? se juo kaiken, ihan varmasti ja jos vaa kerkeis ni varmaa mun nissaninki menovedet! :D

mun nissani mun tyylillä (ronski) vie 17l sekalaisessa ajossa. maantiellä 9 ja kaupungissa varmaa +++20l :D

MrD St Jimmy
/

Jostakin syystä naurahdin kun uutisissa uutisoitiin tulevasta sateenkaari hallituksesta.

DarkWarjo
/ /

I haz been slow, will not say new...

ja niin.. eli jos mul vie noin vitusti, eiköhän evo juo enemmän. ;)

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Opiskelian jääkaappi: !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/DSC00333.jpg! =P

Tässä taas opiskelian viinakaapit:

!http://imageshack.us/m/825/8195/021br.jpg!

!http://imageshack.us/m/46/4118/022pl.jpg!

hulluseon
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Evo seiskas on galantin lohko 2.4 ylikokoon porattuna, takokamat, vitun iso turbo ja yläkerta uusittu yms. yms.

vanhalla turbolla reilu 400hp, ny arviolta 700-800hp ;)

Ja missäs näitä kaikkia voit käyttää jos auto on tarkoitus olla vain katu ja satunnaisessa ratakäytössä? Mutta kieltämättä aika miehekkäät hepokatti määrät Mitsussa.

///Nipsulle HYVÄ HYVÄ!!

Finski fani
/

@Nipsu. Ei tua voi olla opiskelijan viinakaappi. Yksikään pullo ei ole tyhjä! Tequila melkein täys ja vaan tuommonen pikkupullo jekkua. Hyi, hyi!

Lonkero määristä pidän kyllä. Itekkin ottasin kuvan omasta viinaskaapista, mutta ko se on tyhjähkö melkein aina.

Kirjaudu sisään vastataksesi.