PPPP

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Ja missäs näitä kaikkia voit käyttää jos auto on tarkoitus olla vain katu ja satunnaisessa ratakäytössä? Mutta kieltämättä aika miehekkäät hepokatti määrät Mitsussa.

///Nipsulle HYVÄ HYVÄ!!

kadulla ja radallahan sitä just käytetää :D

Ac3Way
/

ihme juoppoja täällä, vaihdan mopo-foorumille.

:(

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: @Nipsu. Ei tua voi olla opiskelijan viinakaappi. Yksikään pullo ei ole tyhjä! Tequila melkein täys ja vaan tuommonen pikkupullo jekkua. Hyi, hyi!

Lonkero määristä pidän kyllä. Itekkin ottasin kuvan omasta viinaskaapista, mutta ko se on tyhjähkö melkein aina.

Ei todellisella opiskelijalla ole varaa muuhun kuin korkeintaan siihen halvimpaan tärpättiin. Ei todellakaan lonkeroon..saati sitten viinakaappiin.

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote:

Ei todellisella opiskelijalla ole varaa muuhun kuin korkeintaan siihen halvimpaan tärpättiin. Ei todellakaan lonkeroon..saati sitten viinakaappiin.

Ulkomailta ostettu halvalla, lonkerot esim. tallinnasta :P

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote:

Ei todellisella opiskelijalla ole varaa muuhun kuin korkeintaan siihen halvimpaan tärpättiin. Ei todellakaan lonkeroon..saati sitten viinakaappiin.

Sama ko nipsulla. Lonkerot ostettu laivalta. =)

DarkWarjo
/

LOOOOOOOOOOOOOMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

silti pitää liikkuu.. pankkiin ja sit tallille hiomaan korollaa....

RealBlocker
/ /

En päässy kesätöihin, tuli juuri äsken kirje sieltä. Siitä hyvästä antovat jonku kupongin millä saa r-kioskilta ilmasen jäätelön.. -JEEE- Tosin isovanhemmat lupas jo, että voin mennä kesäks maalaamaa niitten mökkiä.

TehBigBunny
/

!http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2011/05/give-me-your-feet.jpg!

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: L.A. Noire sukeltaa Boxiin...... NYT

Laita sille snorkkeli edes. Loppuu ilma muuten.

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Laita sille snorkkeli edes. Loppuu ilma muuten.

Juu mie pistin vähä happipulloa messiin, voi tosin tossa pyörityksessä mennä pää sekasi.

// jos mie täs jonku tunnin päästä vaik heitän vähä jotai omaperäistä arviota pelistä.

Eeegac
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: L.A. Noire sukeltaa Boxiin...... NYT

Ei spoilauksia sitten. :)

DarkWarjo
/ /

En todellakaan spoilaa, en oo niitä jannuja juu.

Hullu, MW3:n stoorin spoilaus ei liene kiinnosta ketään :D

Ainakin heti alkuun näyttää että peli seurailee hieman RDR:n jalan jäljissä

löytyy mm. social club (johonka reggautumalla saa heti jonku uuden outfitin)

Vaikuttaa ihan kivalta, myös jotai dlc-oikkia tuli mukana, lienee jokaisessa ensipainoksen pelissä mukana tuo koodi.

hulluseon
/

Siinä on pari kivaa koukkua, mutta ei pärjää edelliselle tai Black Opsille.

DarkWarjo
/

Jotai jännää...

Autot näyttäs olevan oikeita ja aseet... tunnelmakin vaikuttaa vallan maukkaalta. Enemmän RDR:n tyylinen tosiaan ku mitä GTA:n

Tuomo33
/

Yks kysymys miu edelleen mietityttää, että onko tuo L.A Noire oikeasti kolmella levyllä, vai onko se kusetusta? Ja jos on, niiin ilmeisesti kaksi levyä pitää asentaa kovolle?

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Yks kysymys miu edelleen mietityttää, että onko tuo L.A Noire oikeasti kolmella levyllä, vai onko se kusetusta? Ja jos on, niiin ilmeisesti kaksi levyä pitää asentaa kovolle?

On kolmella levyllä, ei tarvinnu asentaa... jossai vaiheessa peli pyytää vaihtaan levyy... toki jos noi asentas ni varmaa pystys pelaa sit keskeytyksittä.

Kirjaudu sisään vastataksesi.