Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Ja missäs näitä kaikkia voit käyttää jos auto on tarkoitus olla vain katu ja satunnaisessa ratakäytössä? Mutta kieltämättä aika miehekkäät hepokatti määrät Mitsussa.
///Nipsulle HYVÄ HYVÄ!!
kadulla ja radallahan sitä just käytetää :D
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
@Nipsu. Ei tua voi olla opiskelijan viinakaappi. Yksikään pullo ei ole tyhjä! Tequila melkein täys ja vaan tuommonen pikkupullo jekkua. Hyi, hyi!
Lonkero määristä pidän kyllä. Itekkin ottasin kuvan omasta viinaskaapista, mutta ko se on tyhjähkö melkein aina.
Ei todellisella opiskelijalla ole varaa muuhun kuin korkeintaan siihen halvimpaan tärpättiin. Ei todellakaan lonkeroon..saati sitten viinakaappiin.
Vastauksena käyttäjälle
PetuK
PetuK wrote:
Ei todellisella opiskelijalla ole varaa muuhun kuin korkeintaan siihen halvimpaan tärpättiin. Ei todellakaan lonkeroon..saati sitten viinakaappiin.
Ulkomailta ostettu halvalla, lonkerot esim. tallinnasta :P
Vastauksena käyttäjälle
PetuK
PetuK wrote:
Ei todellisella opiskelijalla ole varaa muuhun kuin korkeintaan siihen halvimpaan tärpättiin. Ei todellakaan lonkeroon..saati sitten viinakaappiin.
Sama ko nipsulla. Lonkerot ostettu laivalta. =)
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
L.A. Noire sukeltaa Boxiin...... NYT
Laita sille snorkkeli edes. Loppuu ilma muuten.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Laita sille snorkkeli edes. Loppuu ilma muuten.
Juu mie pistin vähä happipulloa messiin, voi tosin tossa pyörityksessä mennä pää sekasi.
// jos mie täs jonku tunnin päästä vaik heitän vähä jotai omaperäistä arviota pelistä.
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
L.A. Noire sukeltaa Boxiin...... NYT
Ei spoilauksia sitten. :)
Vastauksena käyttäjälle
Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Yks kysymys miu edelleen mietityttää, että onko tuo L.A Noire oikeasti kolmella levyllä, vai onko se kusetusta? Ja jos on, niiin ilmeisesti kaksi levyä pitää asentaa kovolle?
On kolmella levyllä, ei tarvinnu asentaa... jossai vaiheessa peli pyytää vaihtaan levyy... toki jos noi asentas ni varmaa pystys pelaa sit keskeytyksittä.