PPPP

DarkWarjo
/

nii joo.. ja ON MUUTEN VITUN ISO MAPPI! pelkkä kartan liikutus päästä päähän vei jo useamman sekunnin :D oliko luvattu et noin 30min menee ajaa päästä päähän. voin kyl uskoa et hetki menee.

Kontrollit on about samat ku GTA:ssa hyvinki helppo siis oppia.

Sunsh1ne FI
/

Ei oo tullu vielä testattua, pitää hommata, mutta pakostakin nousee mieleen kysymys onko avoimesta maailmasta pelin kannalta mitään iloa? Käytetäänkö avointa maailmaa jotenkin hyödyksi kuten GTA:ssa, vai onko se vain paikasta toiseen siirtymistä kuten Red Deadissa (inhosin sitä pakollista ratsastusta yli kaiken).

LA Noirehan on käsittääkseni vahvan juonivetoista rikosten ratkontaa, joten tuntuisi, että se toimisi vallan mainiosti ilman sitä avointa maailmaakin.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI wrote: Ei oo tullu vielä testattua, pitää hommata, mutta pakostakin nousee mieleen kysymys onko avoimesta maailmasta pelin kannalta mitään iloa? Käytetäänkö avointa maailmaa jotenkin hyödyksi kuten GTA:ssa, vai onko se vain paikasta toiseen siirtymistä kuten Red Deadissa (inhosin sitä pakollista ratsastusta yli kaiken).

LA Noirehan on käsittääkseni vahvan juonivetoista rikosten ratkontaa, joten tuntuisi, että se toimisi vallan mainiosti ilman sitä avointa maailmaakin.

No niin alussa olen ettei oo viel kerenny tutustua, mut onhan rdr.ssäkin kaikkee tapahtumaa maailmassa.. luulisi tässäkin olevan (esim. jotai randon ryöstelyjä yms?) Ja sight seeingii kaiketi voi harastaa, tässähän on aitoa L.A.:ta mallinnettu

DiddFIN
/

Voi kräähkä, meikäläisen L.A. Noire valuu tuolta Ahvenanmaalta asti, ja tänään ilmoittivat lähettäneensä. Eli eipä varmasti ole huomenna kelkassa. Sen siitä saa ku pari kybää haluaa säästellä.

Ac3Way
/ /

DiddFIN wrote: Voi kräähkä, meikäläisen L.A. Noire valuu tuolta Ahvenanmaalta asti, ja tänään ilmoittivat lähettäneensä. Eli eipä varmasti ole huomenna kelkassa. Sen siitä saa ku pari kybää haluaa säästellä.

Mukavasti säästää, eikä tarvitse posti odotella, kun ei osta ollenkaan. Suosittelen :ylos:

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Mukavasti säästää, eikä tarvitse posti odotella, kun ei osta ollenkaan. Suosittelen :ylos:

Mopo-foorumilla kehuit ostaneesi kasikymppisen-läppiksen Ugandasta ja olit kuulemma maksanut sikamaisen summan fyffeä ennakkoon. Kerroit odottavasi Posti-Patea tästä lähtien joka aamu, kunnes "vakio" pytty saapuu..

Ac3Way
/

Peruin jo sen tilauksen, kun ei sitä pyttyä voinutkaan vetää. Ei pottalla kuuhun mennä. Ja rahat voitan takaisin huomisesta kenosta.

Ac3Way
/ /

Uusi potta, pytty ja läppä. Keno voitto ja BINGO!

vaiski75 wrote: Uusi Pytty!

Grrrrr, vanha on nopee...

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Uusi potta!

Olet kyllä ihan oikeassa, vanhan kansi -murisee- narisee jo ikävästi..

=D

DarkWarjo
/

vaikuttaa kyl perhanan hauskalta tää "etsivän työ" tässä.. kovasti tulee tehtyy omia johtopäätöksiä jne. ja muutenki vaikuttaa hauskalta vaihtelulta sille GTA:n ja RDR:n suoraviivaselle räiskinnälle.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: vaikuttaa kyl perhanan hauskalta tää "etsivän työ" tässä.. kovasti tulee tehtyy omia johtopäätöksiä jne. ja muutenki vaikuttaa hauskalta vaihtelulta sille GTA:n ja RDR:n suoraviivaselle räiskinnälle.

You'r lying!

Huomenna pääsee ite pelaa.

DarkWarjo
/

Nonii.. löytyyhä tosta vähä miinuksiakin.

Autojen käyttäytyminen on hieman outoa.. GTA on autofysiikois kyl rutkasti parempi. Jökkii pirulainen, en tiedä auttasko jos masentas kovalevylle.. ropapli.

mut ite peli vaikuttaa vallanki makialta.. noi kasvojen ilmeiden mallinnukset näyttää oikeesti siisteiltä.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Nonii.. löytyyhä tosta vähä miinuksiakin.

Autojen käyttäytyminen on hieman outoa.. GTA on autofysiikois kyl rutkasti parempi. Jökkii pirulainen, en tiedä auttasko jos masentas kovalevylle.. ropapli.

mut ite peli vaikuttaa vallanki makialta.. noi kasvojen ilmeiden mallinnukset näyttää oikeesti siisteiltä.

Tökkimiseen voi auttaa

Rockstar on jo ehtinyt laittaa ohjeita tukisivuilleen koskien L.A. Noiren aiheuttamia jäätymisiä joissakin tapauksissa. Ongelmien ilmetessä Xbox Live -pelaajia kehotetaan luomaan Silver-tili ja pelaamaan sillä. Lisäksi myös välimuisti kannattaa tyhjentää (My Xbox, System Settings, Device Options, Clear System Cache). Lähde: www.eurogamer.net

hulluseon
/

Tässä tuli semmonen kuningas idea mieleen neljättä olutta ottaessa. Jos tunnin päästä soittais pomolle ja kyselis huomista aikataulua. Ei siinä muuten mutta pomon on lähdettävä kolmelta ajoon. Kylläpä ottas pattiin minuakin herätä keskellä yötä.

TehBigBunny
/

Ei varmaan kannata ruveta 'maistissa' siltoja poltelemahan kun eihän nua ole sinnuu edes virallisesti fuduttanneet ?

FINBULLET
/

L.A.Noirella ei ole muuta tekemistä Gta:n ja RDR:n kanssa kuin kehittäjä.En vertaa sitä noihin.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: L.A.Noirella ei ole muuta tekemistä Gta:n ja RDR:n kanssa kuin kehittäjä.En vertaa sitä noihin.

On tietääkseni Rockstarkin siihen kehitykseen osittain osallistunut.

FINBULLET
/

Rokkarihan sen kanssa on tehnytkin.Täytyy katsoa millon ostais ton.Ruuhkaa on ostoslistalla :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.