Vastauksena käyttäjälle
Sunsh1ne FI
Sunsh1ne FI wrote:
Ei oo tullu vielä testattua, pitää hommata, mutta pakostakin nousee mieleen kysymys onko avoimesta maailmasta pelin kannalta mitään iloa? Käytetäänkö avointa maailmaa jotenkin hyödyksi kuten GTA:ssa, vai onko se vain paikasta toiseen siirtymistä kuten Red Deadissa (inhosin sitä pakollista ratsastusta yli kaiken).
LA Noirehan on käsittääkseni vahvan juonivetoista rikosten ratkontaa, joten tuntuisi, että se toimisi vallan mainiosti ilman sitä avointa maailmaakin.
No niin alussa olen ettei oo viel kerenny tutustua, mut onhan rdr.ssäkin kaikkee tapahtumaa maailmassa.. luulisi tässäkin olevan (esim. jotai randon ryöstelyjä yms?) Ja sight seeingii kaiketi voi harastaa, tässähän on aitoa L.A.:ta mallinnettu
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Ei kauramoottori, vaan Vodkamoottori.
Oletin notta oli passikuvansa laittanna esille.
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Mukavasti säästää, eikä tarvitse posti odotella, kun ei osta ollenkaan. Suosittelen :ylos:
Mopo-foorumilla kehuit ostaneesi kasikymppisen-läppiksen Ugandasta ja olit kuulemma maksanut sikamaisen summan fyffeä ennakkoon.
Kerroit odottavasi Posti-Patea tästä lähtien joka aamu, kunnes "vakio" pytty saapuu..
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Uusi potta!
Olet kyllä ihan oikeassa, vanhan kansi -murisee- narisee jo ikävästi..
=D
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Oli tylsää
tuntuu tosi hyvältä! :)
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
vaikuttaa kyl perhanan hauskalta tää "etsivän työ" tässä.. kovasti tulee tehtyy omia johtopäätöksiä jne. ja muutenki vaikuttaa hauskalta vaihtelulta sille GTA:n ja RDR:n suoraviivaselle räiskinnälle.
You'r lying!
Huomenna pääsee ite pelaa.
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Nonii.. löytyyhä tosta vähä miinuksiakin.
Autojen käyttäytyminen on hieman outoa.. GTA on autofysiikois kyl rutkasti parempi.
Jökkii pirulainen, en tiedä auttasko jos masentas kovalevylle.. ropapli.
mut ite peli vaikuttaa vallanki makialta.. noi kasvojen ilmeiden mallinnukset näyttää oikeesti siisteiltä.
Tökkimiseen voi auttaa
Rockstar on jo ehtinyt laittaa ohjeita tukisivuilleen koskien L.A. Noiren aiheuttamia jäätymisiä joissakin tapauksissa. Ongelmien ilmetessä Xbox Live -pelaajia kehotetaan luomaan Silver-tili ja pelaamaan sillä. Lisäksi myös välimuisti kannattaa tyhjentää (My Xbox, System Settings, Device Options, Clear System Cache).
Lähde: www.eurogamer.net
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
FINBULLET wrote:
L.A.Noirella ei ole muuta tekemistä Gta:n ja RDR:n kanssa kuin kehittäjä.En vertaa sitä noihin.
On tietääkseni Rockstarkin siihen kehitykseen osittain osallistunut.